SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

RZEŹBA!!!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1589

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 347
CO ZROBIĆ ABY POPRAWIĆ DEFINICJĘ MIĘŚNI(JAKA DIETA,TRENING,ILE ĆWICZEŃ AEROBOWYCH ŻEBY NIE STRACIĆ MASY MIĘŚNIOWEJ A TYLKO TŁUSZCZYK)???????????????
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 980 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 12873
Dobre pytanie. Sam jestem ciekaw. Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi

MrBUBU

PZDRAWIAM. MrBUBU

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47479 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Najważniejszy jest bilans kaloryczny. Dobowy bilans utrzymać ujemny na -700 (nie więcej). Zwięksyć sporzycie wody o litr. Zwiększyc zawartość biała w diecie do 45% zapotrzbowania kalorycznego ma mieć pokrycie z białka. Trening z ciężarami 50-60% Max siły. serie do spompowania (8-9 na grupęmięśniową, krótkie odpoczynki do 90 sek, bez powtórzeń wymuszonych)
Aeroby. Tyle żeby uzyskać ujemny bilans. Założenia: godzina siłowni 500-600kCal, godzina aerobiku (intensywność umiarkowana-tętno-130-140/min)-500-600kCal.
Trzeba zsumować wszyskie wydatki energetyczne (siłownia i aerobik, odjąć od kal wyliczonej dla pożywienia (wg.tabeli kalorycznych-dostępne w internecie). Ma wyjść ujeny bilans -500 do -700kCal. Jeśli wychodzi -200 dołożyć odpowiednią ilość aerobów.

Ważne. Serie na brzuch powinny być długie ponad 100 spięć w serich lub nawet ciągiem do 1000 spięć(45min)

Wspomaganie dozwolone: L-karnityna, cynk, fatburnery, HMB. Wspomaganie niedozwolone GH,efedryna, clenbuterol.( nie polecam! Wręcz odradzam)
Są też metody oparte na zasadzie cykliczności w diecie. Odsyłam do fachowego piśmiennictwa.
Z poważaniem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 14810 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 73998
duze serie mniejszymi cięzarami..
Pozdrawiam




"w życiu pewna jest tylko śmierć"

every creature livin' on this planet'll go to hell...
MODERATOR

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 347
ok...DZIĘKI!!!!bardzo mi pomogliście,napewno się zastosuję i sprawdzę
pozdrawiam...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 60 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 455
2 serie typowo siłowe , drugie 2 serie 30-100 powtorzen
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1830 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 7377
Mary5-Jak tylko jakiś moderator to zobaczy...Będzie niestety ban za archeologie jak idź stąd i nie wracaj. Myślę, ze po 9 latach autorowi już tak bardzo nie zależy na odpowiedzi.


Na przyszłość-patrz uważnie na daty.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Tygodniowy plan

Następny temat

Problem z masą

Fruzelina