SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Tygodniowy plan

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2742

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47486 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Prosze o pomoc w ułożeniu sensownego planu ćwiczeń na cały tydzień, z góry wielkie DZIĘX. Mam do dyspozycji ławke ale tylko na płasko, ciężarki po 10 kg i 4 kg, sztange na ktorą moge nałożyć max do 150 kg oraz wyciąg do wiosłowania, a tak wogole zależy mi na masie. Narta.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47486 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
To pomoze mi ktoś?? Bardzo prosze o jakieś wskazówki!!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1082 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 28663
Prosze bardzo:

Przykladowy 4 dniowy rozklad cwiczen w tygodniu:
1. Poniedzialek: klatka
2. Wtorek: plecy + kaptury ( czworoboczne )+ triceps
3. Czwartek: barki + biceps
4. Piatek: nogi = przedramie

Cwiczenia:
-klatka: wyciskanie sztangi na plaskiej, rozpietki na plaskiej, przenoszenie sztangielki za glowe,
- plecy: podciaganie na drazku szerokim uchwytem ( w miare mozliwosci ), wioslowanie sztanga w opadzie, martwy ciag, wioslowanie sztangielka,
- barki: wyciskanie sztangi zza karku/sprzed glowy, unoszenie sztangielek bokiem, unoszenie sztangielek w opadzie tulowia,
- nogi: przysiady ze sztanga z tylu, wspiecia na palce,
- czworoboczne: szrugusy ze sztanga,
- biceps: sztanga prosta, sztangielki na siedzaco,
- triceps: wyciskanie sztangi waskim uchwytem, sztangielka za glowe,
- przedramie: unoszenie sztangi nachwytem.

Ilosc serii:
- duze partie miesniowe: 4,
- male: 3.

Ilosc powtorzen: zakres od 12 do 6.

Jesli jestes poczatkujacy powinienes wykonywac przez np. 1 miesiac cwiczenia ogolnorozwojowe: np. pierwsze 2 dni treningowe: duze partie miesniowe, kolejne 2 dni( lub 1 dzien ): male partie miesniowe, serie typowo rozgrzewajace i przystosowujace stopniowo miesnie do wysilku: zakres powtorzen 15 - 10.

Powodzenia !


Mariux

Mariux

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47486 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Dzięx Mariux wiedziałem ze ktoś mi pomoże. Jeszcze raz wielkie DZIĘX.
Pozdrawiam !!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 47 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 685
kaptury rub z barkami!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 6083 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 33055
Matriux Chyba bicepsy z tricepsami trzeba zamienic bo to bedzie kompletne dno

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

plan

Następny temat

RZEŹBA!!!

Fruzelina