SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

RODZAJE TRENIGU Z PUNKTU WIDZENIA REDUKCJI TKANKI TŁUSZCZOWEJ

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 130657

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 34
witam serdecznie
Jestem na formu po raz pierwszy, mimo, że
czytałam dokładnie niektóre porady nie znalazłam odpowiedzi na swoje pytanie. Albo coś przeoczyłam. Ale może ktoś z również boryka się z taką sprawą jak ja. A chodzi o to, iż ćwicząc intensywnie i regularnie, od dwóch miesięcy bez przerwy(basen-2 razy w tygodniu, siłownia co drugi dzień-czas całkowity 2 godziny, aerobik 2 razy na tydzień, bardzo dużo spaceruje)i przyjmując L-karnityne, Thyrotherm,oraz HMMB, będąc na diecie 1200 kalorii,nie mogę spalić swojej tkanki tłuszczowej,natomiast mięśnie jak najbardziej szybko się rozwijają, bardzo wzrosła mi wydolność i wytrzymałość, są zwiększane ciężary i to znacznie.
Czy jest możliwe, aby to była wina przemiany materii, która nie jest imponująca, czy czegoś innego? Ponieważ nie chcę zacząć produkować męskich hormonów:)a mam do tego genetycznie predyspozycje, a zaczynam się bać, że nigdy nie osiągne swojego celu jakim jest uzyskanie szczupłej, ale nie przećwiczonej sylwetki. Ważę obecnie 68 kg przy wzroście 1.67. Z góry dziękuję za odpowiedź. Lub wskazówkę jakiego spalacza tluszczu, ale takiego naprawdę skutecznego mogę używać, jestem zdrowa.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 386 Napisanych postów 37478 Wiek 4 lata Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 126446
objawy są faktycznie tak nietypowe że aż wydają sie nimożliwe- przy diecie 1200kcal notujesz przyrsty masy i brak redukcji tłuszczu/z tym drugim mozna by sie zgodzić ale to pierwsze naprawdę zastanawia/.

trudno tu wogóle dodac jakąś aktywność- bo jest ich i tak raczej za wiele, obciąć kalorii, ani tyle bo malutko.

jedyna rzecz to poznanie rozkladu treningu siłowego i diety- musisz o tym cos napisać.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 6563 Napisanych postów 62380 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 778616
lux

Jak zwykle z resztą

pozdro sog

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 34
Dziękuję za zainteresowanie moim problemem. Diete mam bardzo prostą: 30 minut przed śniadaniem 2 aminokwasy i 1 termospid, na śniadanie jem albo płatki owsiane zalane wrzątkiem i z dwoma łyżkami mleka z np. jednym bananem albo co mam jabłkiem albo dwie kanapki razowego lub wazy z pomidorem, ogórkiem i sałatą . Kawę raz pije raz nie-różnie, w zależności czy mam na rano do pracy czy nie. Na drugie śniadanie Aktivia jeśli mam a jak nie to jakiś jogurt, serek. Na obiad ryż z warzywami albo kasza gryczana, z mięsa ryba z miforalówki albo kurczak gotowany, to znaczy pierś. I duuuuuużo warzyw i surówek. Kolacja jabłko, ziarna dyni, słonecznika. Przed każdym posiłkiem aminokwasy i termospid. Trening-siłownia codziennie, to znaczy jeden dzień przerwy robię, ale tylko wtedy gdy czuję, że jestem przetrenowana. A na siłowni bite dwie godziny(aeoroby, przyrządy, aeroby). A sam aerobik dwa, trzy razy w tygodniu. Basen co trzeci dzień, od jakichś 3 tygodni. Poza tym aaaacha białko po treningu wypijam. Rozmieszane z wodą niegazowaną. No i tak sobie myślę, dlaczego mam takie dziwne ciało i jak je mam zagęścić? Albo jak się pozbyć tej podskórnej tkanki tłuszczowej, której nie mogę za nic spalić. Czy mam więcej ćwiczyć? To znaczy na przykład dłużej aerobowe robić? z góry dziękuję i pozdrawiam, a ps. trochę wstydliwe, ale jak wzmagacie przemiane materii:)?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 386 Napisanych postów 37478 Wiek 4 lata Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 126446
tak słabym odzywianiem ty raczej ograniczasz swoją przemiane materii.
trudno jest tutaj dokładnie układac dietę - wejdź do działu ODZYWIANIE a tam jest mnóstwo właśnie o tym jak wlaściwie sie odżywiać.
propozycję- już bardziej ogarniętą- jeżeli chcesz możesz także wrzucic tutaj, jednak trzeba to ułozyc dość dokladnie i dokladnie sie temu przyjrzeć.

trening także jest raczej chaotyczny- to także trzeba poprawić, trzeba sobie zdac sprawe że nie ilość sie liczy ale jakość.

jak to wyglada w praktyce- w jeszcze wiekszych szczegółach?

Zmieniony przez - apokalipsa w dniu 2008-01-04 16:45:09
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 130
Witam sorky ze zapytam ale o co chodzi z tym treningiem siłowym? to znaczy ze mogę robić trening na siłowni na wzrost siły podczas diety(staram sie zredukować tłuszcz jak najmniejszym kosztem mieśni.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 386 Napisanych postów 37478 Wiek 4 lata Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 126446
właśnie trening na asiłowni- zmniejsza on bowiem spadki masy mięśniowej- jeżeli nie przesadza się z nim- zmusza on bowiem organizm -poprzez odpowiednią pracę i jej rodzaj- do zachowania pewnej ilości mięśni potrzebnej do tejże pracy/siły na treningu/.
wzmaga także b. dobrze metabolizm co przyczynia się do utraty zbędnej tk. tł.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 34
Witam was,
Dziękuje za rady wszystkie, przez 2 tygodnie nie pisałam, aby sprawdzić efekt. Czyli zaczęłam więcej jeść. Jakby delikatnie przemiana się wzmogła, ale nadal jednak coś jest nie tak. Zwiększyłam liczbę godzin na pływalni, bo moje ciało nagle stało się rzadkie, a przecież nigdy takie nie było. Czyli teraz powinnam wrócić do diety 1200 kalorii?:) pozdrowionko
...
Napisał(a)
Usunięty przez apokalipsa za pkt 4 regulaminu
Ekspert
Szacuny 386 Napisanych postów 37478 Wiek 4 lata Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 126446
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 386 Napisanych postów 37478 Wiek 4 lata Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 126446
powinnaś ułożyć sobie odpowiednio dopasowaną dietę do celu i indywidualnych właściwości swego organizmu- a nie tak na chybił trafił ją dobierać.
to zasadnicza sprawa od kórej uzależnione są wymierne efekty twojego wysiłku.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

wolne, a szybkoprzyswajalne bialko

Następny temat

bialko jaj

WHEY premium