SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pytania Dieta

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 699

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 15
witam, nie wiem czy w dobrym dziale pisze ale mam sporo pytan, i chce zadac je wszystkie w jednym temacie.Generalnie chce sie dowiedziec czy z posilkow ktore jem moge jako tako uzyskac jakies efekty przy lekkich zmianach na mase badz zeby zrzucic brzuchola, wiem ze ciezko to nawet dieta nazwac, raczej staralem sie zdrowo i w miare budzetu dobrze odrzywiac.Posilki wygladaja tak - Rano 1.owsianka +10 g rodzynek 2.serek wiejski 3.50g ryzu+125g piersi z kurczaka+150g warzyw 4.ryzu+125g piersi z kurczaka+150g warzyw 5.kilka jajek wiem ze licho ze wszystkim zwlaszcza z bialkiem, ale na tyle mnie w miare stac czy przykladowo dokladajac np po 100g ryzu na posilek badz cos w tym kierunku bylobymozliwe zrobienie jakichs tam kilogramow?czy odwrotnie patrzac urywajac cos, bylbym w stanie szybciej spalic brzuch?Czy np 50g ryzu i 150 g warzyw to to samo gdyby bylo 0 warzyw a np 100g ryzu? chodzi mi o te rowne proporcje czy lepiej jesc i warzywa i ryz dla wartosci odzywczych chociazby z warzyw?Czy do tej "diety" lepiej byloby dolozyc jakichs "normalny" posilek czy mozna jechac tak jak teraz?Czy jesli ukierunkuje sie np na mase a bede robic po treningu np 30-60 min rowerka to raczej mija sie z celem i lepiej kierunkowac sie na spalanie tluszczu niz na "mase" ?i czy jesli zdecyduje sie na redukcje to czy mijalo by sie z celem bieganie 4x w tygodniu(interwaly chociazby zeby nie palic miesni/badz chodzenie szybsze.)i dodatkowo 30-60 min rowerka po kazdym treningu ?(trenuje 3x w tygodniu na silowni)wiem ze zadaje duzo pytan, wracam po rocznej kontuzji i staram sie podejsc na nowo do kulturystyki i pytac o najmniejsze drobiazgi pozdrawiam, wiem ze duzo pytan zadalem, prosze o w miare czytelna odpowiedz mimo ze sam malo czytelnie chyba zadalem te pytania.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 681 Wiek 37 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 10283
jezeli chcesz uzyskac odpowiedz to post musi byc bardziej czytelny. oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne. napisz dziennik posilkow gdzie bedzie wszystko wyliczone i wklej na forum. na forum sa linki i zajmie Ci to z 10-15 min. wtedy zadaj konkretne pytania
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2343 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 348730
Rozpisz to wszystko bardziej czytelnie, szczególnie dietę, bo ciężko się to czyta.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 15
dziennik w miare uzupelnilem, nie wiem czy dobrze wyliczylem zapotrzebowanie ale wyszlo mi 2481,325 ale chyba cos zle moglem wyliczyc bo badzo zmeczony jestem a dzisiaj bym musial miec odpowiedzi bo nie mam zbytnio mozliwosci korzystania z internetu. moje pytania to,na co sie najlepiej ukierunkowac badz w czym moge miec lepsze efekty majac taka diete,masa, czy redukcja, co w niej minimalnie zmienic, dodam ze fundusze na takowa mi prawie ze maxymalnie pozwalaja, i czy jesli zdecyduje sie na redkcje czy 30-60 min aerobow bo kazdym treningu silowym byloby wystarczajace czy np jeszcze w reszte dni4x w tyg maszerowac godzine(tak jak na biezni) ewentualnie interwaly.to chyba narazie wszystko mam nadzieje ze dobrze wypelnilem te pola, pierwszy raz korzystam z jakiegokolwiek forum, pozdrawiam ps. moglem i czuje ze pomylilem sie przy obliczeniach ale nie mam duzo czasu za bledy przepraszam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2343 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 348730
Niestety nie do końca od to chodziło. Rozpisz jak jadasz, ile posiłków i co w nich i w jakich ilościach jest, żeby zobaczyć jak to mniej więcej wygląda poszukaj tematów innych użytkowników. Ewentualnie daj to na PoTreningu.pl i zrób zrzut ekranu z dietą.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 8 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam.
Jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 15
Hmm, napisze co wiem, odpowiedz nie musi byc na 101% chce tylko mniej wiecej znac kierunek treningow itp.
1.10:00 platki owsiane na wodzie 5 lyzek stolowych+10 g suszonych rodzynek
2.12:00 Serek Wiejski 100g
3:14:00 125g piersi z kurczaka gotowane na wodzie bez przypraw, ryz 50g, 150g warzyw mrozonych na patelni, na wodzie.
4:17:30 125g piersi z kurczaka gotowane na wodzie bez przypraw, ryz 50g, 150g warzyw mrozonych na patelni, na wodzie.
5:20:00 2 Cale jajka
nie wiem co wiecej moge napisac mniej wiecej chce znac odpowiedzi na pytania z poprzednich moich postow nic nie musi byc na 101%, ogolne odpowiedzi.Dziekuje z gory.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 681 Wiek 37 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 10283
najlepiej jak bys skorzystal z tego linku https://www.sfd.pl/art/Kalkulatory/Kalkulator_kalorii_BMR-a3734.html oraz z tego http://potreningu.pl/kalkulatory/kalorie
ogolnie na pierwszy rzut oka dieta wydaje sie malo kaloryczna. tluszczow praktycznie zero, weglowodanow bardzo malo. zapotrzebowanie niewielkie wyliczyles, ale w sumie nie wiadomo ile masz wzrostu i ile wzysz. jak dla mnie to na tej diecie bedziesz chodzil glodny albo metabolizm Ci strasznie zwolni
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 475 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2973
szacunek za drugi posilek
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 15
wzrostu mam 175 aktualnie wage 76, wracam po ponad rocznej przerwie, leczylem kontuzje, wczesniej mialem normalna diete na 101% przy wadze 90 kg kiedy sie np rzezbilem, rozpisywal mi ja bardzo dobry kulturysta, ale juz nie mam takich mozliwosci ani wiedzy, ani pieniedzy, moja wczesniejsza dieta przed kontuzja wygladala tak o ile dobrze pamietam
owsianka 5 lyzek+10g rodzynek+35g bialka z shake, drugi serek wiejski+pomidor, trzeci czwarty i piaty 250g piersi z kurczaka+150gwarzyw+35 g ryzu +10g oleju+ 35g shake i ostatni bodajze 6 bialek jaj i 2 cale, no ale teraz poprostu nie mam mozliwosci ni finansowych, ani nie mam mozliwosci zbierania wiedzy od zawodnikow, wiec szukam pomocy tutaj, wiem ze ta "dieta" to gowno lekko mowiac stad pytam czy gdyby pare zmian wprowadzic i jakich najlepiej to czy moglbym robic na tym reduckja badz mase.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 475 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2973
to musisz ustalic co chcesz, redukowac czy masowac
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta/Ocena

Następny temat

Zrzucenie brzucha - prośba o pomoc

nutlove nowy