SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Plan treningowy

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 948

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Wiek

Waga

Wzrost

Cel treningowy

Staż treningowy na siłowni

Uprawiane inne sporty

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Dieta

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Zażywane suplementy

Ostatnio przerabiany plan

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 84 Napisanych postów 216 Wiek 17 lat Na forum 55 dni Przeczytanych tematów 8334
Postanowilem zrobic nowy plan i sie go trzymac od jutra , mam pytanie czy jest dobry?

Poniedziałek:
Biceps 12 serii 5-7 powtórzeń
Klatka 4-5 serii 4-5 powtórzeń

Wtorek:
Triceps 5-6 serii 5-10 powtórzeń
Nogi 6-8 serii 6-8 powtórzeń

Środa:
Barki 8-10 serii 6-8 powtórzeń
Plecy 12 serii 6-8 powtórzeń

Czwartek:
Biceps 12 serii 5-7 powtórzeń
Triceps 5-6 serii 5-10 powtórzeń lub po prostu do wyczerpania.

Piątek:
Klatka 4-5 serii 4-5 powtórzeń
Brzuch (5-10 min cwiczen)

Sobota:
Nogi 6-8 serii 6-8 powtórzeń
Plecy 12 serii 6-8 powtórzeń

Niedziela : wolna

Biceps :
-uginanie hantelek
-uginanie gryfu łamanego

Triceps :
-Dipy na razie na krzeslach , poręcze w drodze

Nogi:
-uginanie nóg na prasie

Plecy:
-wiosłowanie
-martwy ciąg

Klatka:
-wyciskanie na ławce płaskiej

Barki :
-rozpiętki w powietrzu ( machanie szrangielkami na bok xd)
-wyciskanie na płasko hantelkami

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8459 Napisanych postów 110324 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1350330
Barki :
-rozpiętki w powietrzu ( machanie szrangielkami na bok xd)
-wyciskanie na płasko hantelkami

co to są za ćwiczenia, podaj ich poprawne nazwy bo wyciskanie na płasko to mi z klatką się kojarzy.

Nogi masz tylko trenowane dwugłowe

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 84 Napisanych postów 216 Wiek 17 lat Na forum 55 dni Przeczytanych tematów 8334
Tam na nogi to moge robic dwa cwiczenia bo jest do laweczki przymocowane ...

Zle napisalem chodzi o to (nie wiem jak sie nazywaja te cwiczenia ) stoje wyprostowany normalnie i macham sztangielkami na bok przytrzymuje w górze 2,3 s i opuszczam na doł i znow do gory.

Wyciskanie na plasko (zle sie wyraziłem)chodzi o to ze siedze na laweczce i hantlami do gory i na dol jak przy wyciskaniu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8459 Napisanych postów 110324 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1350330
czyli masz na myśli unoszenie na boki w barkach
A drugie wysiskanie w siadzie
tu masz podstawowe nazwy ćwiczen http://www.kulturystyka.pl/atlas/ 
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3417 Napisanych postów 43311 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 332008
Co to w ogole za podzial bo nie dostrzegam tu zadnej logiki? Zlap sie FBW, lepiej na tym wyjdziesz.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 84 Napisanych postów 216 Wiek 17 lat Na forum 55 dni Przeczytanych tematów 8334
Cwiczylem jednego dnia kilka partii , myslalem ze nie ma to sensu i max 2 partie jednego dnia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3417 Napisanych postów 43311 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 332008
Ma sens, np podzial gdzie jednego dnia robisz gore ciala a kolejnego dol. Wowczas kazda partia 2x w tygodniu.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3284 Napisanych postów 51192 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 690463
Daj najpierw wypełnioną ankietę i informacje o sobie bo już chyba plan wrzucałeś niedawno.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8459 Napisanych postów 110324 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1350330
dwie partie rozumiem że trening by był ok ale to to jest za trening
Piątek:
Klatka 4-5 serii 4-5 powtórzeń gdzie robisz tylko jedno ćwiczenie
Brzuch (5-10 min cwiczen)

to taki trening by trwal z 15 góra 20 minut.

Co innego jakbyć np robił katkę z tricepsem na kaltkę 4 cwiczenia na triceps 2

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 84 Napisanych postów 216 Wiek 17 lat Na forum 55 dni Przeczytanych tematów 8334
No niby tak ten piątek troche slaby zmienie go zdecydowanie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 84 Napisanych postów 216 Wiek 17 lat Na forum 55 dni Przeczytanych tematów 8334
Nowy plan do oceny ::
Poniedziałek:
--Plecy -wiosłowanie sztangą 5 seri 7-8 powtórzeń , wiosłowanie hantelkami 10 serii 8-12 powtórzeń
--Barki- wyciskanie hantelkami 5 - 6 serii 6-8 powtórzeń
--Brzuch .

Wtorek : --Biceps: uginanie hantelek 6-8 serii 6-8 powtorzen , uginanie gryfu 3 serie 6 powtórzeń ,
--Triceps: wyciskanie francuskie 7-8 serii po 6-8 powtórzen , wąskie wyciskanie 4 serie 5-6 powtórzeń
Śr - wolna
Czwartek--klatka wyciskanie sztangi na płasko 4-5 serii 5-7 powtórzeń , wyciskanie sztangi w skosie 3 serie 5-7 powtórzeń.
--Plecy:
Te cwiczenia co w poniedzialek
Brzuch.
Pt- wolne
Sobota:
Biceps
Triceps tyle seri te same cwiczenia co przed tem.
Nd-wolne

Barki raz w tygodniu , ale przy wyciskaniu barki tez pracują .

TRTTRTR
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy warto zmienic FBW na Split na 3 tygodnie wakacji?

;