SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan do srawdzenia < Nowicjusz !!

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1489

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 55
Witam serdecznie !!

Chcę zdecydowanie i bezapelacyjnie zacząć zabawę z siłownią !!
Celem jest przede wszystkim masa.. Ponieważ jestem chudy i kości mi wystają ;)

Proszę konkretnie o sprawdzenie planu, któy sam jakoś próbowałem ułożyć za pomocą atlasu. A także o polecenie mi jakiś suplementów (białka, garniera, kreatyny czy coś innego) miesięcznie w cenie ok 120 zł.. Jestem studentem więc zrozumcie :P
Knkretnie chodzi mi o dopasowanie ilości powtórzeń do ćwiczeń i jakie ciężary ??


Poniedziałek
Klata
1. Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej
2. Rozpiętki ze sztangielkami w leżeniu na ławce poziomej

3. Rozpiętki w siadzie na maszynie

4. Wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce skośnej - głową do góry

Tricepsy

1. Wyciskanie "Francuskie" z krzywką

2. Prostowanie ramienia ze sztangielką w opadzie tułowia

3. Wyciskanie rąk z drążkiem górnego wyciągu


Środa

Plecy

1. Podciąganie na drążku

2. Ściąganie drążka do klatki/karku

3. Przyciąganie drążka (wioślarz)

Bicepsy

1. Uginanie ze sztangą łamaną

2. Przemienne uginanie z hantelkami ze skrętem nadgarstka

3. Uginanie ze sztangą na modlitewniku

Piątek

Nogi

1. Wyprosty nóg na maszynie

2. Uginanie podudzi na maszynie

3. Przysiady ze sztangą

4. Wspięcia na palcach

Barki

1. Wyciskanie hantli/sztangi nad głową (za i przed głową)

2. Boczne unoszenie hantli siedząc/stojąc

3. Przemienne unoszenie hantli przed sobą

4.Podnoszenie sztangi wzdłuż tułowia


Chcę również wrzucić gdzieś brzuch i kaptury (Myślałem nad wtorkiem i czwartkiem)

Kaptury

1. Unoszenie barków z sztangą (sztrugsy)

Brzuch

1. Unoszenie nog w zwisie na drążku kolanami dotykając prawie głowy