SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan ACT do oceny

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 758

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 214 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 6318
więc tak mam 15 lat i chciałbym zacząc robic cos z moim ciałem na podstawie podiweszonego tematu Mawashiego ułożyłem sobie plan prosze o ocene

Dostępny sprzęt:
hantelki 2x2kg
Orbitek

treningi: poniedziałek, środa, piątek

rozgrzewka : skłony, półprzysiady, krązenia bioder, bieg w miejscu, skręty głowy itd

Zakładając ze zrobie 3 obwody

BRZUCH :
Brzuszki klasyczne : 15,12,10

ŁYDKI:
wspięcia na palce : 20, 15, 10

UDA:
przysiady klasyczne : 40, 30, 20

PLECY: i tu proszę o pomoc nie mam drążka i zamontowanie w futrynie tez raczej nie wchodzi w gre czym moge zastąpic drążek?

KLATKA:
Pompki klasyczne : 12 Rozpietki na płasko 12,10

NARAMIENNE :
podnoszenie plecaka czy zgrzewki napoi wzdłuż tułowia 15, 12, 10
(wolał bym czymś zastąpić)

M.RAMION
Uginanie przedramion z hantelkami (2 hantelki na 1 reke potem nastepna [4kg wystarczy?]): 20,15,10

TRÓJGŁOWE RAMION:
pompki w podporze tyłem : 10,8,5

PRZEDRAMIE
ściskacz do oporu : 20,15,10

ROZCIĄGANIE

do tego w wtorek czwartek i sobote aeroby orbitek bieganie basen lub piłka nożna
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 45 Wiek 27 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 4495
Na plecy możesz zrobić takie ćwiczenie: leżysz na brzuchu na podłodze, chwytasz w jedną i w drugą rękę swoje ciężarki (ręce ustawiasz w bok, tak jakby Cię mieli ukrzyżować ) , podnosisz ręce z ciężarkami, klatę i nogi do góry i trzymasz tak ok. 3sek. I tak robisz tyle powtórzeń, ile potrzeba :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 214 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 6318
dzieki za podpoiwedz może ktoś jeszcze uzupełni o coś :P
Mam jeszcze jedno pytanie zakup czego mogł by poprawic którys z treningów co było by najważniejsze do kupienia w pierwszej kolejności ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 292 Napisanych postów 17217 Wiek 41 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 86318
Nie bardzo rozumiem te ilości powtórzeń. Mam to czytać jak byś w kolejnych obwodach wykonywał coraz mniej powtórzeń? Czemu na brzuch 10 w ostatnim obwodzie? Tak słaby masz brzuch? Myślę, że swobodnie możesz zrobić plan dla początkujących, a póki nie masz drążka nie uwzględniać go w rozpisce.
Nie wiem w czym problem z drążkiem, ale jak pogadasz z tatą to może coś poradzi

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

plecy

Następny temat

Pomocy bo jest tragicznie

Shaker