SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Odstawka alko, zrzucenie brzucha

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 385

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 24 lat Na forum 303 dni Przeczytanych tematów 42
Cześć,
M prawie 25 Lat. 70kg wagi. Od około pół roku tankuje prawię w 90% codziennie, 0.5L 40% alkoholu w połączeniu z clonazepamem (ale to akurat raczej mało ważne) (Jestem uzależniony, lecz z powodu katastrofy w rodzinie, która mnie spotkała i niestety uległem, także prosiłbym o obiektywną odpowiedź, a nie ocenianie)
Jestem zdrowy, robiłem mnóstwo badań ostatnio, czy te pół roku nie wpłynęło na moje narządy negatywnie i wszystkie badania, wszystko wyszło w porządku.

Chcę się ogarnąć, kwestie psychiczne - dam sobie z nimi radę, fizyczne - w szczególności pozbyć się - 'piwnego' - tudzież - alkoholowego brzucha, który jak wiadomo pod wpływem sztucznych kalorii zawartych w alkoholu absorbują najwięcej tłuszczu.
Chcę pozbyć się jak najwięcej tkanki tłuszczowej, żeby docelowo osiągnąć cel i - (po zrzuceniu zbędnych tłuszczy), skorzystać z usług dietetyka, lub sam pokminić, i dobraniu planu treningowego - przybrać na wadzę, budując mięśnie zamiast tkanki tłuszczowej - ale zdaję sobie sprawę, że to odległy cel.

Na chwilę obecną mój cel to zrzucenie tkanki tłuszczowej, która najbardziej zgromadziła w okolicach brzucha.

Proszę o jakieś porady (poza tymi, żeby nie pić już alkoholu, bo to mój móżdzek sam wywnioskował :(). Ogólnie rzecz biorąc, nie liczę kalorii, a tym bardziej makroskładników, ale wydaję mi się, że nie jem więcej niż 1500 kcal dziennie, piję tylko wodę gazowaną, unikam cukrów, pije raz/2x dziennie herbatę z 1/4 małej łyżeczki miodu, piję raz dziennie espressso bez cukru

Czy samo zaprzestanie spożycia alkoholu, łącznie z tym deficytem kalorycznym, pozwoli mi zrzucić tą tkankę tłuszczową i brzuch ? Dodam, że 1-3 razy w tygodniu robię ~12km na rowerze), ale mogę zwiększyć tą częstotliwość lub dystans.

Czy chodzenie na siłownie jest koniecznie, żeby ogarnąć to - co chcę ?

Jeśli mogę, to proszę o jakieś konkretne rady i zalecenia, i proszę o nie ocenianie ogółu, bo życie losu nie wybiera i człowiek ze słabą psychiką pod wpływem skrajnych sytuacji życiowych, ulega nałogom.

Dzięki i liczę na wyrozumiałość i obiektywne odpowiedzi :<



Zmieniony przez - maciej2424 w dniu 2020-03-24 21:18:20

Zmieniony przez - maciej2424 w dniu 2020-03-24 21:26:51
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12527 Napisanych postów 121898 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1404987
siłownia nie jest konieczna ale warto robić treningi domatora w domu, dobrze jak mieśnia mają bodziec do wzrostu, chociaż minimalny.

1500 to dla kobiety nawet jest mało

Zacznij od policzenia zapotrzebowania kalorycznego
http://www.sfd.pl/-t276436.html

Tu masz podane co warto spożywać

http://www.sfd.pl/-t1135440.html - Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135388.html - Źródła węglowodanów w diecie.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7085 Napisanych postów 77007 Wiek 44 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 644111
Najpierw ogarnij podstawy . Nawet pkt 1 na chwile obecna w zupełności wystarczy
Tutaj pomocne artykuły
http://www.sfd.pl/temat373792  - 10 wskazówek żywieniowych
http://www.sfd.pl/temat523670  - Podstawy układania diety (nakierowywanie), start strona 2
http://www.sfd.pl/temat315296  - Dieta - ułóż sam/a
http://www.sfd.pl/temat398329  - Komponowanie posiłków i znaczenie odpoczynku (szerzej niż w innych tematach)
http://www.sfd.pl/Ilość_posiłków-t237159-s0.html
http://www.sfd.pl/temat315296 - Dieta - ułóż sam/a
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 472 Napisanych postów 195 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 983
dasz rade.... rób tak bys sie nie przegłodzić..... wazne ze chcesz z czasem , sam zobaczysz co jest dla ciebie najlepsze... małymi krokami poznaj swój organizm i daj mu odpoczac.... nie zmieniaj wszystkiego nagle , stopniowo rób tak by sie nie zniechecic
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9882 Napisanych postów 9982 Wiek 39 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 238736
Przy takich problemach i takiej przeszłości nastaw się na długi i powolny proces, najpierw uporządkuj psychike i życie , potem normalne jedzenie i aktywnosć ,nie obciązaj się teraz nagle w jednym momenciem zbyt wieloma zmianami bo zwyczajnie nie dasz rady . Rozlóz wszystko w długim okresie czasu i stopniowo wprowadzaj różne zmiany
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 75 Napisanych postów 88 Wiek 35 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 5929
Wszystko zaczyna się i kończy w głowie. Całkiem możliwe, że już zwyciężyłeś, to o co zebrałeś się by walczyć, efekty przyjdą z czasem. To jest maraton, zbierania w organizmie tego co niepotrzebne, a potem pozbywania się tego. Trzymaj się założeń, i obserwuje siebie. Powodzenia.

Umysł...duch i ciało.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4089 Napisanych postów 64641 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 686781
Niestety samo zaprzestanie spożywania alkoholu nie wystarczy w tym, aby kształtować sylwetkę. Pomoże jednak znacznie w poprawie ogólnego funkcjonowania i przedłużyć Twoje życie o co najmniej kilka lat.

Podstawą kształtowania sylwetki jest dobrze dobrany trening siłowy i dieta ułożona pod Twoją aktywność fizyczną.

Pierwszym co należy zrobić w takiej sytuacji jest ułożenie treningu siłowego. W związku z tym zapraszam do działu trening dla początkujących:

https://www.sfd.pl/Trening_dla_początkujących-f114.html 

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 2135 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 22988
Pomyśl na poważnie o zapisaniu się do jakieś grupy wsparcia. To pomaga w walce z nałogiem. Nie powinieneś być sam w tej walce.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4697 Napisanych postów 11637 Wiek 50 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 557878
Podczas walki z nałogiem alkoholowym nie są wskazane żadne inne "cele" - a już w ogóle sylwetkowe. AA najpierw.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 24 lat Na forum 303 dni Przeczytanych tematów 42
Dziekuje wszystkim za odpowiedzi z pominięciem dwóch ostatnich Panow, którzy mają problem z czytaniem ze zrozumieniem. Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4697 Napisanych postów 11637 Wiek 50 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 557878
Którzy być moze mają doświadczenie w pracy z osobami uzależnionymi - jestem Panią i gratuluje wstępnej fazy nałogu.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

"Koronaferie", brak siłki, zastój na wadze.

FuckBaton