SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

MYLA / BLOG / MASA, chudy bękart nadal walczy

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5844

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 176 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 779
BLOG… Ku#!@ myślałem, że to dla tępych dup z grzywką na oczach i w różowych trampkach z czaszeczkami #! A teraz mnie to dopadło, człowiek na starość głupieje.

Mówią na mnie Myla… na siłownie chodzę od gimnazjum… a ćwiczę jakieś 2 lata. Od chodzenia na siłownię mam zje$%^ną klatkę, niektórzy mówią, że to genetyka, ja twierdze że to moja głupota, ogólnie to co ćwiczyłem chodząc na siłownie mam mniejsze od tego co nie ćwiczyłem więc nie wiem o co chodzi.

Obecnie studiuję na kierunku wychowanie fizyczne, mieszkam w akademiku i tak się składa, że mój upośledzony umysł nie pozwala mi ćwiczyć jeśli nie zaspokoję potrzeby konkretnego żarcia, więc jak coś to pójdę i coś tam się pobujam, ale ogólnie rzecz biorąc to nie wpływa na nic.

Lato… wakacje… najbardziej zje$%^ny czas na robienie masy, ale ja mam czas tylko wtedy i szczerze mówiąc gów%^&o mnie to obchodzi. 3,5 miesiąca musze to jakoś zagospodarować…

Obecnie jestem na cyklu od poniedziałku, ale o suplach później…

# trening

Zdecydowałem się na push pull … trochę zmodyfikowałem go pod mnie… ciekawe co z tego wyjdzie…
3+1 co to znaczy… push pull 3 dniowy + 1 obwodowy trening w tygodniu poświęcony takim partiom jak kaptur, przedramię, łydki itp…
PUSH PULL - nie mam ściśle ułożonych ćwiczeń nie przewalam ciągle tego samego co sesje bo to głupota (wg mnie). Ćwiczenia zaczynam dobierać już po zakończeniu treningu tak żeby pasowały do mojej koncepcji, czyli jeden trening ciężki (sztangi, 0 wyciągów, reżim ekscentryczno - koncentryczny) drugi lekki (hantle, wyciągi, reżim koncentryczny).
Push: klatka 7s , barki 6s , triceps 4s
Pull: nogi 7s, prostowniki 3s, najszerszy 6s, biceps 4s