SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Korekta treningu push pull

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 837

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 290 Wiek 24 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 6198
Czesc. Pisałem o ocene treningu jakis czas temu lecz mysle o jej korekcie. Głowny powod to taki ze jestem chyba przetrenowany. 4 treningi w ciagu tygodnia gdzie praktycznie wykonuje najwazniejsze cwiczenia z pomoca tylko sztangi i hantli bez maszyn. Drugi powod to taki uwazam ze wychodzi mi za duzo serii w tygodniu. Trenujje push pull a w fbw załozmy duze partie trenuje sie 3x po 4 serie i wystarcza . u mnie wyglada to około 16 serii na tydzien jednej partii.Drugi powod to taki ze nie widze zbytnio efektow mimo nawet dobrej techniki ktora poprawiałem długi czas i dobremu obciazeniu ktore nie jest za lekkie ani za ciezkie , mieszcze sie w 8-10 prawidłowo wykonanych powtorzeniach. Co do diety , moze nie mam w 100% rozpisanej co dzien co jem ale staram sie odzywiac zdrowymi rzeczami, mam obeznane zrodła bałka wegli tłuszczy, zapotrzebowanie wyliczone, trzymam sie w dt i dnt rotacji weglami. Przez 3 miesiace , około 2 tygodnie leciałem na zerowym po długej redukcj, nastepnie podwyzszyłem o 300 kcal, po jakims czasie ruszyło za mocno, wiec przystałem na tych kcal by nie zalewac sie za mocno, lecz miesni zbytnio nie przybywa na moje oko, a siła głownie pojawiła sie w cw na nogi, plecy, biceps, troche klata i triceps a barki prawie nic, Gdzies tkwi problem. Wstawiam wam moj trening ktory odbywam na zasadzie trening trening przerwa trening trening przerwa przerwa. Chciałbym teraz zmienic na trening trening przerwa przerwa trening trenng .


1 trening

Przysiady ze sztanga na karku 4 serie
wykroki 4 serie
wyciskanie sztangi lezac 5x5serie
wyciskanie hantli na ławce około 45 stopni 3 serie
/ohp 3 serie
wyciskanie wasko lezac sztangi 3 serie

2 trenng

martwy ciag na prostych nogach 4 serie
wiosłowanie szeroko podchwytem 4 serie
facepull 3s
uginanie ramion sztanga 4 serie.
wspiecia łydek 3s

Jak widac 1 trening przewaza i jest bardziej wymagajacy. Wczesniej miałem cw na plecy szrugsy i odwrotne rozpietki ktore wywaliłem wiec zostało to. Serie juz by sie zgadzały tylko ze wysiłek obu treningów bedzie inny.

Druga sprawa, Wstawie zdjecie wrzesien po redukcji i teraz zebyscie ocenili czy trzema juz robic redukcje albo mini cut. jutro . Zaznaczam ze łapanie miesni jest u mnie bardzo ciezkie i mimo machania na siłowni nawet i bez planu i diety długi czas, bo z planem i dieta 4-5 miesiecy ( 2 redukcja i 3 masa) to oczekiwałbym lepszych efektow.

Moje wymiary wwrzesien i grudziien

waga 76 81
talia najwezszy punkt 80 84
biodra 100 103
biceps 34 35.5
klata 96 100
udo 59 60.5

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6339 Napisanych postów 141824 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1079344
1 trening

Przysiady ze sztanga na karku 4 serie
wykroki 4 serie
wyciskanie sztangi lezac 5x5serie
wyciskanie hantli na ławce około 45 stopni 3 serie
/ohp 3 serie
wyciskanie wasko lezac sztangi 3 serie

2 trenng
martwy ciag na prostych nogach 4 serie
uginanie podudzi lezac 4x12
podciaganie na drazku 4x max
wiosłowanie szeroko podchwytem 4 serie
facepull 3s
uginanie ramion sztanga 4 serie.
wspiecia łydek 3s
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3277 Napisanych postów 42231 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 326093
Wymiary ładnie poszły do przodu, jedynie nogi trochę słabo. Może zbyt mała objętośc.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 290 Wiek 24 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 6198
Ciężko mi stwierdzić czy zwiększyły sie tłuszcz czy miesnie. Dodam zdjęcia i oceni to szersze grono. Przysiady i wykroki na jednym treningu 2x w tyg. Pp 4s czyli w tyg 16 serii. Plus 8 serii na tyl uda. Ciezar przy wykrokach w ciagu 4 miesięcy wzrósł o 5kg na noge a przysiad w seriach z wiekszyl sie o jakieś 10-12kg. Jeśli chodzi o nogi ciezar wzrosta a wygląd wymiar raczej nie. Jak jie cwiczylem to przykładowo w bicepsie bylo 32 a udo 59 takze dziwne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 290 Wiek 24 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 6198
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3277 Napisanych postów 42231 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 326093
Możliwe, że po prostu do nóg nie ma predyspozycji i idą wolniej.


Widzę dużo pucharów w tle

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 290 Wiek 24 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 6198
Co polecasz robić? Dalej masa czy redukcja? Jeśli masa to trzymac dalej to kaloryczność czy zwiekszyc?

Puchary z zawodow kulturystycznych ;P
Nie no, z innej dyscypliny sportowej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 290 Wiek 24 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 6198
Jutrk zaczynam 1 raz na normalną siłownię i nie wiem co zaczac robić.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6339 Napisanych postów 141824 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1079344
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 290 Wiek 24 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 6198
Czy wejsc w redukcje czy dalej masa. Jest niezbyt miesni ale denerwujr mnie duzy tluszcz na brzuchu i posladkach gdzie stojac tylem jest wiekszy niz plecy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6339 Napisanych postów 141824 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1079344
mozna nieco podbudowac jeszcze, nie widze koniecznosci wycinki. zwlaszcza ze swieta za pasem:0 od nowego roku mozn zrobic mini-cut, i pozniej dalej mase pociagnac
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Co o tym sadzicie?