SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kalistenika plan treningowy

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 66

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 1 rok Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 191
1. Przysiady
2. Wznosy na palcach na podwyższeniu
3. Podciaganie nachwytem
4. Supermany leżąc na brzuchu
5. Dipy
6. Pompki w staniu na rękach przy ścianie
7. Pompki klasyczne
8. Podciąganie podchwytem
9. Rowerek leżąc na plecach

Jak oceniacie ten plan treningowy?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 164 Wiek 71 dni Na forum 71 dni Przeczytanych tematów 1131
Zamiast rowerka wrzuciłbym krzesełka na drążku i ułożył trening partiami - od największej do najmniejszej.

Jeżeli jednak nie dajesz rady robić jednego podciągania po drugim co jest możliwe takie ułożenie też będzie ok ,ale jednak wrzuciłbym "drugie" podciąganie przed pompki klasyczne ,albo zastanowiłbym się czy potrzebne Ci te podciąganie podchwytem w tym dniu i skupił się na nachwycie/podchwycie w danym dniu.




Zmieniony przez - DonD w dniu 2019-09-07 20:38:38

"Bądź jak ptak, który spocząwszy w locie swym na gałązce, chociaż ona ugina się pod jego ciężarem, nie przestaje śpiewać, bo wie, że ma skrzydła, które go ustrzegą od zagłady."

Victor Hugo

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Martwy ciag a trening nog

aerofull