SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jednodniowy deficyt kaloryczny w tygodniu na masie

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3339

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 250
Cześć,jestem początkujący i nurtuje mnie pytanie czy na masie jeden dzień w tygodniu na deficycie ma jakikolwiek sens. Jestem Endo i mimo aktywnego trybu życia lubię sobie zjeść,czasem podczas wyjścia nawet 4 k kalorii nadwyżki. Po takowych wypadach szybko mnie podlewa i stąd pytanie czy dzień po takim wyjściu uciecie trochę kalorii,aby tygodniowy bilans był w normie ma rację bytu,czy jedyne co stracę przez taki dzień to trochę wody i jeden dzień progresu?
Może pytanie głupie,ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi więc proszę o wyrozumiałość
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12085 Napisanych postów 160547 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1234850
jak najbardziej ma sens tego typu strategia, na tego typu dzialaniach oparta jest rotacja weglowodanami przykladowo
1

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja https://www.instagram.com/tomq.bb
[email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 326 Napisanych postów 1069 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 19183
Jeśli jesteś na masie np masz surplus 300kcal to takim dodatkowym wyjściem, gdzie jak napisałeś zjesz nawet 4000kcal robisz sobie już surplus około 8
~900 kcal i jeden dzień deficytu nic Ci tu nie da :)
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący