SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak zdrowo, szybko i tanio podbić kalorie?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3972

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 108 Wiek 12 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4970
Witam, chciałem się Was poradzić jak podbić kalorie w zdrowy, szybki i naturalny sposób.
Od młodego skłonności do tycia, ale po czasie stwierdzam że nie jest tak tragicznie z moją sylwetką, bo widziałem mnóstwo grubych osób w życiu i chyba jednak moja waga wynikała z ogromnych zaniedbań żywieniowych w młodości.

Ale do sedna. Aktualnie spożywam ~3500 kcal, a waga waha się pomiędzy 75,5 a 77 zależnie od dnia. Jestem na reverse od jakichs dwóch miesięcy i co jakiś czas dodaję kcal obserwując co się dzieje z sylwetką. Po redukcji waga była w granicach 74-75kg więc powyższa waga wynika zwyczajnie z ciągłego jedzenia, a zmniejszenie podaży kalorii na kilka dni sprawiła by że znów ważyłbym 74kg. Zatem wniosek prosty - masy nie przybywa.
Na 3500 kalorii jestem od 2 tygodni i znów chcę dodać. Skąd tak wysokie zapotrzebowanie? Bardzo ciężka praca fizyczna. Trenuję FBW systemem 5x5.

Obwód w pasie waha się od 77-79 w zależności od dnia.
Waga w miejscu. Wygląd moim zdaniem też.
Jedynie siła powoli rośnie co jest ważne, ale nie idzie za tym masa mięśniowa, a mając tak chude np. ręce jak ja, na początku powinien być łatwo widoczny przyrost.

Moja dieta w załączniku.

Składniki diety rozkładają się następująco:

Ryż, kurczak, pestki dyni i olej jako jeden posiłek (rozłożony oczywiście na kilka mniejszych).

Twaróg, płatki owsiane, wiórki kokosowe (zamienne z rzadziej uzywanymi orzechami włoskimi), banan jako szejk na śniadanie, dla mnie najlepsza forma śniadania i najlepiej sie po niej czuję.

Miód, jogurt naturalny i daktyle jako deser do kawy, bardzo polecam od siebie ;)

Jaja jako jajecznica lub na twardo wieczorem, co zatem idzie czasem dodatkowe kalorie z masła.

W diecie nie ma stagnacji bo często są wymieniane składniki, lub np. paczka ryżu jest zastąpiona jakimś domowym obiadem od czasu do czasu, co daje nawet więcej kalorii.

Aktualnie chcę dodać chleb wieloziarnisty do kolacji (100g) co da około 200 kolejnych kcal.

Proszę Was o porady co jeszcze mógłbym dodać by było mało inwazyjne i szybkie do zjedzenia, no i tanie! :)
Najlepiej gdyby to były węgle gdyż tluszczy i białka już mam dużo..

Z góry dziękuję, pozdrawiam.



Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 3042 Napisanych postów 51784 Wiek 34 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 350179
Zapoznaj się z tymi tematami, została tu wymieniona znaczna część produktów, które są mile widziane w jadłospisie:
https://www.sfd.pl/-t1135388.html - Źródła węglowodanów w diecie.
https://www.sfd.pl/-t1135440.html-  Źródła białka w diecie.
https://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.

Jak ciężko dobijać Ci kcal czystą miską to pomyśl o włączeniu produktów rekreacyjnych.
Zwłaszcza jak do treningów dochodzi ciężka praca fizyczna, to nie ma co się ich obawiać.

TRENER PERSONALNY/(PSYCHO)DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: [email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 108 Wiek 12 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4970
Co mam rozumieć przez produkty rekreacyjne?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6376 Napisanych postów 76586 Wiek 39 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 758076
Piszesz o mało istotnej masie ciała jakoby była wyznacznikiem tego czy budujesz masę mięśniową. Tak niestety nie jest. Istotne są obwody ciała, mierzone co jeden, dwa tygodnie rano na czczo i zapisywane. Jeżeli nie idą w górę, to jak najbardziej można przemyśleć zwiększenie kalorii w diecie.

Przede wszystkim zmniejsz ilość białka do 2, gramów na kilogram masy ciała. Taka ilość w zupełności wystarczy. Kalorie podbij z zalecanych źródeł węglowodanów i ewentualnie tłuszczów. Otrzymałeś powyżej linki gdzie one się znajdują.

Produkty rekreacyjne to źródła węglowodanów przetworzone, które w przypadku sporej ilości kcal można wrzucać, np. żelki, wafle ryżowe, sorbety, dżemy, itp.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 108 Wiek 12 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4970
Nie chcę się sprzeczać bo nic sie nie znam, ale jak ujmę białka to kalorie pójdą znowu w dół a ja już czym podbijać nie mam :D

Czy dobrym pomysłem na podbicie są np. fit ciasta proste w przygotowaniu? Wczoraj zrobiłem pierwszy raz w życiu takie, pyszne, a cała blacha daje ~2000 kcal, a składników nie ma takich że po jednym dniu się zepsuje :)




Zmieniony przez - Wizygran w dniu 2019-11-11 09:58:15
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6376 Napisanych postów 76586 Wiek 39 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 758076
Jak to nie masz czym? Bez przesady, ale 3500 kalorii nie jest jakaś wielką ilością. Jak człowiek zasiądzie do uczty, to w jednym posiłku można tyle zjeść. Rozumiem wartości powyżej 4500-5000 kalorii, ale 3500 spożywa większość mężczyzn aktywnych fizycznie. Możesz zrobić tak, że ustalasz sobie 1,5 grama białka zwierzęcego na kilogram masy ciała, a reszta pochodzenia roślinnego, tyle ile wyjdzie że źródeł roślinnych.

Skoro masz dobry przepis na ciasto, to nie widzę problemu. Ważne są składniki posiłku, a nie jego nazwa.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 108 Wiek 12 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4970
Ok, dzięki za rady ;)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy za dużo białka w diecie.

Następny temat

Jak policzyć spalanie treningu? Przygotowanie do diety

WHEY premium