SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

HST- przeczytaj zanim dasz plan do sprawdzenia.

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 409505

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 138 Napisanych postów 18684 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 117415
dzieki, masz przeciez podane przeze mnie cwiczenia - wybierasz te ktore jestes w stanie robic u siebie na silowni

chcialem jeszcze tylko naniesc mala errate : napisałem ze mierzy sie maksy do fazy 5neg - to nieporozumienie - ciezary ustala sie intuicyjnie biorac pod uwage korekte na przyrosty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 651 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 8523
pytanko takie -na temat przeplatania serii -ostatnio dopadla mnie kontuzja i nogi odpadaja calkowicie wiec tak:
-klata z pleckami
-tric z bicem
a barki z czym?? jak to ustawic ??

...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 4559 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 42829
nie musisz kazdej partie przeplatac, przeplataj tylko przeciwstawne, barki cwicz bez przeplatania, po klacie i plecach

Pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 651 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 8523
a tak poza tym daje plan do oceny (to plan kolegi rondla ale mi te cwiczonka bardzo pasuja, oraz kilka pytan) kazdego cwiczenia 2 serie
cyt."KLATECZKA
1. Ławka płaska - sztanga
2. Ławka skośna - hantle
3. Butterfly
4. Przenoszenie

PLECKI
9. Podciąganie na drążku nachwytem
10. Przyciąganie drążka wyciągu za głowę
11. Wiosłowanie na półsztandze
12. Ławka rzymska

BIKOLEK
13. Podnoszenie przedramion stojąc - gryf łamany
14. Siedząc w oparciu o kolano - chwyt młotkowy

TRIKOLEK
15. Wyciskanie sztangi wąskim chwytem
16. Francuskie hantlem siedząc

BARECZKI
5. Sztanga za głowę siedząc
6. Hantle przed głowę siedząc
7. Kaptury - sztanga
8. Przyciąganie sztangi do brody
"a teraz pytania -czy nie za duzo tych serii a dwa: trenuje caly czas i nie wiem czy jest sens robienia cyklu 15' "wprowadzenia" czytalem gdzies ze nie trzeba- no wiec, aaa no a nog nie ma (patrz pyt 1) =]
wdzieczny bylbym za odpowiedz

...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 4559 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 42829
no wiec delikatnie mówiąc seri masz odrobinke za duzo
proponuje poczytac to i jescze raz ułozyc plan: http://www.sfd.pl/temat162413/

15stki w pierwszym cyklu masz zrobić

klata- mysle ze na poczatek wystarcza dwa pierwsze ciwczenia

tric- wywal wyciskanie w waskim- taka moja sugestia, dodaj zamist tego (o ile ci serie powzwola) ciwczenia z linkami, badx prostowanie ramienia

barki- na tylne i boczne aktony masz tylko po jednym ciwczeniu, natomiast na przednie dwa no i pracuja one jescze przy wyciskaniach- najbardziej zalezy ci na przednich? , wyciskanie rob z przed głowy- tylko,
kaptury to nie barki tylko plecy, na które i tak juz treche serii miec bedziesz, dlatego jezeli chcesz robic szrugsy to wywal sciaganie linki wyciagu górnego

Pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 651 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 8523
a tak na marginesie robilem juz raz hst /2 cwiczenia na klate i 2 na plecy ,po jednym na bic i tric -wsio po 2 serie wszystkie cykle 15' 10' 5' 5'/ sila wzrosla lecz masa nie

...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 4559 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 42829
dieta, sd, były?

jezeli tak to zwiększaj stopniowo, a nie nagle 8 serii na trennig

i jak nie poszło to trzeba pozadnie zaanalizowac trening, gdzie jest twój plan?

Pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 328 Wiek 33 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 12516
proponuje nie zaśmiecać tego postać, a utworzyć osobny temat!!!
w ten sposób robi sie syf
1

BeneK

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 4559 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 42829
moze i racja

załóz wiec osobnego posta, jak chcesz analizowac poprzedni trening

Pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 45 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 758
witam extra post tylko male pytanko czy w pierwszym mikrocyklu robiac po 15 powtorzen na kazde cwiczenie przez 2 tyg. to czy zwiekszam ciezar w pierwszym mikrocyklu czy zwiekszam ciezar w kolejnym mikrocyklu zmniejszajac powtorzenia ???? czy zwiekszam ciezar i zmniejszam liczbe powtorzen z treningu na trening ?? dziekuje z gory za odpowiedz
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

HST dobry planik ?

Następny temat

HST..?

nutloveb