SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

FBW ???

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1096

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1196 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 11078
Od 4 miesięcy ćwiczę regularnie lecz nie widać postepów siłowych. Nie będę może pisał ciężarów w podstawowych ćwiczeniach bo normalnie wstyd :D. Dlatego mam pytanie czy FBW poprawi te niedociągnięcia ?

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 20

Waga: 90

Wzrost: 175

Cel treningowy: masa

Staż treningowy na słowni: nieregularne 2 lata

Uprawiane inne sporty: brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): siłownia

Dieta: Jest

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: Storm
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 147323
Staż treningowy na słowni : nieregularne 2 lata - opowiedz troche wiecej na ten temat
1.Ostatnio przerabiany plan- wazne
2.podaj ciezary rekordy nikogo nie interesuja (przysiad ,martwy,wyciskanie- nie wstydz sie- wykonywałes takie cwiczenia???

i wtedy postaramy ci sie pomoc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1196 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 11078
Niereularne dlatego bo często nie było chęci :)
1.Poniedziałek
klatka
-wyciskanie sztangi na płasko 4s 10 8 8 6
-wyciskanie hantli w skosie do gory 4s 15 12 10 10
-rozpietki 4s 12 10 10 8
Triceps
-hantelką za głowę 3s po 12
-prostowanie ramienia ze sztangielką 3s po 10
-prostowanie na wyciągu 3s 12 10 8

Środa
Plecy
-wiosłowanie sztangi 4s 12 10 10 8
-przyciąganie linki do brzucha 4s 12 10 10 8
-sciąganie drążka 4s 12 10 8 8

Biceps
-unoszenie sztangi 3s 12 10 8
-hantelki 4s po 10
-unoszenie hantli na modlitewniku uchwyt młotkowy 4s po 10

Przedramie
-podchwytem 3s po 15
-nadchwytem 2s po 15

Piątek
Nogi
-przysiady ze sztangą 4s 10 10 8 8
-uginanie na maszynie 4s po 12
-uginanie w leżeniu 4s 12 10 10 8
-wspięcia na palcach 3s po 15

Barki
-wyciskanie za głowy 4s 10 10 8 8
-unoszenie hantli bokiem 4s 10 8 6 6
-unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 4s 10 10 8 8
-szrugsy 4s po 12

2.Przysiad 60, wyciskanie 60 :/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 147323
Bryxon

standart nie kieruj sie planami kulturystycznymi oni swoje sylwetki juz zbudowali, jada na SAA cały czas i nawet bieganie ich bedzie stymulowac.
fundament, dom , dekoracja,- skup sie na dundamencie, bazowe cwiczenia gdzie każde angazuje jak najwiecej parti miesniowych, twoje wyniki sa słabe bo trenujesz kosmetyka a tak sie nie buduje.

taki program polecam sprawdzi sie jesli zadbasz o jedzenie i odpowiedni wypoczynek.

http://www.sfd.pl/Split_Masa_3x_w_tygodniu-t785989.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1196 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 11078
A
- przysiad 5x5
- wyciskanie na lawce 5x5
- wioslowanie 5x5
- pompki na poreczach (lub zwykle pompki-lokcie blisko tulowia) 3x max ilosc powt.
+
lydki lub brzuch 2-3x15-20p

B
- przysiad 5x5
- wyciskanie w staniu 5x5
- mc(klasyk) 1x5(5x5)
- drazek (podchwytem) 3 x max ilosc powt.
+
brzuch lub lydki 2-3x15-20p

Czyli mam stosować taki plan a przez jaki okres? Jak wyglada wyciskanie w staniu bo nie kojarze za bardzo tego ćwiczenia i jeszcze jedno czy normalne że nie ma tutaj ćwiczeń na bicka ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 2373 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 23959
Nie zawracaj sobie głowy bicepsem,on w tym planie będzie pracować

planem ćwiczysz dopóki przynosi efekty,nie zakładaj ram czasowych.

http://www.kulturystyka.pl/atlas/naramienne.asp 
punkt nr.1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1196 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 11078
A faktycznie już kojarze :). Dziękuje bardzo wasze rady na pewno sie przydadzą.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 147323
Bryxon

"nie ma tutaj ćwiczeń na bicka"

to nie tak że jesli nie widzisz bezposredniej stymulacji danej grupy miesniowej to nie pracuje ona w programie, małe partie miesniowe pracuja w ćwiczeniach wielostawowych, i dodatkowo jak wykonasz podciaganie podchwytem to twój biceps bedzie miał dość jak bys wykonał 2-3 ćwiczenia besposredniej stymulacji.

pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1196 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 11078
Witam po długiej przerwie :).
Ćwiczę tym treningiem od września i zaczynam odczuwać powoli niechęć do tego treningu. I mam takie pytanie czy mogę zacząc split a po jakimś czasie powrócić do poprzedniej wersji?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 355 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4231
jest progres na tym planie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1196 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 11078
Co trening zwiększałęm obciążenie.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Porsze o Pomoc (Trening Trójfazowy)

Następny temat

FBW - co zmienic?