SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DO EKSPERTÓW!! PROSZE O RADY

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 929

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 10598 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 47808
pompki na poreczach wady i zalety?? wykonuje to cwiczenie razem z tricepsem i naramiennymi wiem ze oddziałuje onao na klatke siły mam duzo poniewaz doczepiam do pasa jakies 30 kilo i robie ponad 8 powtórzen w kazdej serii
CHCIAŁBYM WIEDZIEC JAKIE TO CWICZENIE MA WADY I ZALETY I CZY WARTO GO WYKONYWAC I JAKIE SA PRZECIWSKAZANIA DZIEKUJE ZA RADY!!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 3062 Wiek 29 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 29715
zalety: bardzo dobrze rozwija mięśnie trójgłowy ramienia i jest znakomitym ćwiczeniem na dolne rejony klatki piersiowej (praca jednych lub drugich zależna od szerokosci uchwytow i sposobu ustawienia ramion i ciała). osobiscie proponuje jesli ma isc na triceps nie wykonywać go jako pierwsze ćwiczenie tylko poprzedzic innymi, chodzi tu o zmeczenie tricepsu przez co bedzie łatwiej wczuc sie w jego prace.

wady: w zasadzie nie ma wikeszych wad jesli wogole jakies są, jedyny problem to znalezienie odpowiednigo ułozenia ciała

pozdrawiam, Witek "Onkel" Pomećko

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 10598 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 47808
ale chodzi mi o to czy ono nie obciaza bardzo stawów barkowych bo cwiczenie moim zdaniem pierwsza klasa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 416 Napisanych postów 15594 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 91830
jak wykonuje je szeroko tzn atakuje dol klatki wtedy ostro czuje staw barkowy[nie chodzi o miesnie raczej o staw i sciegna]
cwiczonka w obu wersjach bdb
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 118 Napisanych postów 5253 Wiek 50 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15407
Podstawową kwestią w tym ćwiczeniu jest kąt pochylenia tułowia. Im bardziej się pochylasz - tym mocniej pracuje klatka. Jeżeli robisz trzymając tułów prosto, wtedy pracuje głównie triceps. Polecam odmianę tego ćwiczenia polegającą na tym, że łapiesz uchwyty "odwrotnie" czyli środkiem dłoni na zewnątrz.

"Dzień dobry, czy dostanę marynarkę na 146 w klatce?"
"Pan się chyba pomylił, 146 to...wzrostu?"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 1621 Wiek 39 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 17763
Nie polecam natomiast od razu takiej wersji z obciazeniem.
Wady cwiczenia: przy zbyt glebokim zejsciu- uszkodzenia stawu ramiennego. Poza tym obciazone stawy lokciowe. Rowniez nadgarstki u osob, ktore maja tendencje do problemow moga sie bardzo szybko odezwac, szczegolnie przy dodatkowym obciazeniu.

Nie ma ludzi nieomylnych...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 118 Napisanych postów 5253 Wiek 50 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15407
Myślę, że jak ktoś spróbuje wersji odwrotnej - to przez jakiś czas nawet mu do głowy nie przyjdzie by coś doczepiać do paska. Ćwiczenie samo w sobie niszczy psychicznie ;)

"Dzień dobry, czy dostanę marynarkę na 146 w klatce?"
"Pan się chyba pomylił, 146 to...wzrostu?"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 10598 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 47808
no ok ale ja waze 86 kilo i bez obciazenia w seri mógłbym zrobic ponad 20 powtórzeń bez obciazenia wiec musze cos doczepic!! a to cwiczenie wykonuje od mojego startu to jest 1.5 roku temu!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 118 Napisanych postów 5253 Wiek 50 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15407
Spokojnie, spróbujesz - sam zobaczysz. Swoją drogą w tym akurat ćwiczeniu wolę robić więcej powtórzeń. Podstawa budowy masy to maksymalne napompowanie mięśnia. Jak zrobię 4 serie po 16 powtórzeń to mi ręce pękają ;)

"Dzień dobry, czy dostanę marynarkę na 146 w klatce?"
"Pan się chyba pomylił, 146 to...wzrostu?"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 10598 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 47808
spróbuje i tak jutro cwicze triceps to zobaczymy jak to sie układa dziex!!
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening ACT i praca siłowa tego samego dnia?

Następny temat

Trening mase :]

NutLove