SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Cel redukcja - dieta ketogeniczna

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 468

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 401 Wiek 39 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 9300
1. WIEK: 39
2. WAGA: 114
3. WZROST: 186
4. WYMIARY:
-biceps: 45cm
-klatka: 116cm
-udo: 60cm
-talia: 110cm
5. STAŻ NA SIŁOWNI: 10lat
6. DIETA: zbilansowana
-białko: 20%
-węglowodany: 50%
-tłuszcz: 30%
7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: tylko kilka cyklów na propionacie
8. TRENING: 5x w tygodniu, każdy dzień inna partia
9. CEL CYKLU: redukcja, przy jednoczesnym zachowaniu masy mięśniowej
10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: 3 miesiące
11. POZIOM BF%: 30%
12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): tendencja do tycia
13. STAN ZDROWIA: zdrowy
14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: brak
15. PPM (podstawowa przemiana materii):
16. WYNIKI SIŁOWE:
-klata: 140kg
-martwy ciąg: 160kg
-przysiad: 170kg

Cześć,
Chciałbym zredukować jakieś 15kg w 3 miesiące.
Polecano mi w tym celu dietę ketogeniczną i takową będę chciał zastosować.
Co ogólnie o niej myślicie? Zrealizuję na niej swój cel trzymając się założenia tej diety?
Do tej pory piłem w trakcie treningu niewielką ilość vitargo w celu lepszej mocy i samopoczucia,
a także po treningu porcję po-treningówki hitec creasteron, która też zawiera w sobie jakieś tam węgle.
Czy będąc na keto muszę koniecznie rezygnować z tych węglowodanów około treningowo?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4978 Napisanych postów 69091 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 710661
Nawiązując do wyboru rodzaju diety między ketogeniczną i zbilansowaną, to efekty powinny być porównywalne. Ewentualnie pozostaje kwestia samopoczucia na danej diecie. Każdy z nas jest inny i inaczej reaguje na pozyskiwanie energii z tłuszczów lub weglowdanów. Z reguły jednak dla osób początkujących zalecane będzie poznanie podstawowych zasad żywienia w diecie zbilansowanej i na tym też polecam się skupić. Tutaj więcej informacji na ten temat:

https://potreningu.pl/articles/1300/dieta-prawidlowo-zbilansowana

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 359 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11570
Zredukujesz na keto, zredukujesz na wysokich węglach - ważne żeby być w deficycie kalorycznym, a to jaka dieta to już bardziej kwestia przekonań i sampoczucia przy określonym żywieniu.

Z węgli okołotreningowych musiałbyś zrezygnoawć żeby było keto.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1376 Napisanych postów 726 Wiek 328 dni Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 7376
Tak jak tOOnY powiedział. Nie ważne czy będzie dietka na wysokich, niskich węglach, czy będzie dieta wysoko tłuszczowa, wysoko białkowa itd. Ważna jest ilość kalorii. Aby chudnąć musisz być w deficycie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 24100 Napisanych postów 22138 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 363152
jak tak bardzo chcesz się wyzbywać węglowodanów to może lepiej spróbować diety CBL. Byłeś kiedyś na keto? ograniczałeś węglowodany?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 23146 Napisanych postów 16157 Wiek 40 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 258262
Zacznij od podstaw i zbilansowanej diety a nie pchaj się w tak cięzką dietę jaką jest ketoza ( ponadto wiele osób myli Low carb z keto )
15 kg w 3 miesiące to tez nie takie proste więc nastaw się że może ci się nie udać a druga sprawa tyo pamiętaj że redukcja to nie wyścig i wszystko powinno odbywac się zdrowo a cyfry na wadzę to nie jest glowny wyznacznik sukcesu .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 401 Wiek 39 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 9300
Myślę, że dam rade keto pociągnąć już nie raz mocno obcinałem węgle i dawałem radę.
Chcę bynajmniej spróbować. Pociągnę najpierw tydzień, dwa i zobaczę jak będę sobie radzić.
Zastanawiam się tylko na jednym jak zrobić intensywny trening na keto.
Do tej pory przyjmowałem lekko węgle około treningowo i podczas wysiłku w czasie nie miałem
spadków mocy jak i psychika działała ok.
Jak wspomóc się na keto aby nie było zamulenia podczas treningu?


Zmieniony przez - Neonix_PL w dniu 2020-11-24 18:21:57
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 359 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11570
Weź pod uwagę, że pierwszy tydzień czy dwa są najcięższe na keto - przechodzisz ten okres adaptacji, potem się przyzwyczajasz i jest łatwiej, więc według mnie to jak już robić to przynajmniej z 4 tyg, a potem można wprowadzić jeden dzień w tygodniu z wyższymi węglami. Chociaż pewnie podejść i sposobów jest mnóstwo, sam robiłem keto tylko raz z ciekawości, więc ekspertem nie jestem.

Przed treningiem poza preworkoutem możesz spróbować olej MCT - tylko zacznij od małych dawek żeby nie było rewolucji żołądkowych, ale spodziewaj się, że treningi trochę ucierpią.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4978 Napisanych postów 69091 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 710661
Przede wszystkim powinieneś wiedzieć w jaki sposób należy określić prawidłowo swój cel. Bez wątpienia nie powinno to być zrzucanie masy ciała, ponieważ kilogramy nie świadczą o wyglądzie sylwetki. To, że zrzucisz te 15 kilogramów może nie oznaczać nic. Polecam skupić się na obwodach ciała mierzonych co jeden, dwa tygodnie rano na czczo i zapisywanych. Poza tym zdjęcia sylwetki i poziom tkanki tłuszczowej. Masz wysoki poziom tkanki tłuszczowej, więc czeka Ciebie długa redukcja. Nie ma opcji żeby uniknąć spadków mięśni. Można je ograniczyć dobrą dietą i treningiem.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 4 Wiek 38 lat Na forum 348 dni Przeczytanych tematów 183
.


Zmieniony przez - _Mateo_1983 w dniu 11/25/2020 8:04:41 AM
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 24100 Napisanych postów 22138 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 363152
na początku możesz odczuwać spadki mocy na treningu, ale z czasem to się poprawi. Osobiście też zauważyłem, że sporo w głowie siedzi, jak sobie będziesz wmawiać "będzie ciężko, będzie słabiej bo węgli nie ma" to na bank tak będzie, a jak nie będziesz rozmyślał nad tym co jesz i jak to wpłynie na trening, tylko po prostu idziesz i robisz swoje to jest bardzo duża różnica
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 4 Wiek 38 lat Na forum 348 dni Przeczytanych tematów 183
Cześć.
Neonix_PL byłeś już kiedyś na keto? Jeśli nie czeka Cię okres adaptacji, który cechuje się pewnymi zasadami. Jedną z nich jest choćby ograniczenie ciężkich treningów, niekiedy całkowita ich eliminacja. Odpowiedni rozkład makro pozwala szybciej wejść w stan ketozy, bardzo ważny jest także odpowiedni rozklad mikro, gdyż obcinając węgle pozbywasz się dużych ilości wody, a co za tym idzie bardzo ważnych pierwiastkow.
Z tego co piszesz śmiem twierdzić że nie byłeś w stanie ketozy - żadne zmulenie nie występuje, treningi możesz wykonywać bardzo intesywne pod warunkiem przejścia adaptacji.
Co do moich poprzedników nie do końca się zgodzę, że ilość kalori na wyjściu < od spożytych prowadzi do sukcesu (czyli utraty tkanki tłuszczowej lub ogólnie wagi).
Sugeruję Ci zapoznanie się z zasadami dotyczącymi w pierwszej kolejności wejścia w stan ketozy, a następnie samej diety keto.
Pozdrawiam i życzę powodzenia



Zmieniony przez - _Mateo_1983 w dniu 11/25/2020 8:20:08 AM
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pytanie

Wheya