SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

CYKL PRIORYTETOWY : KLATA

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 208930

Ankieta

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
WODYN TRENING
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 14936 Wiek 38 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 31442
zygazki to nie jest strictae trening silowy poniewaz nie das sie tam uzywac duzych ciezarow w pelnych ruchach

z drugiej strony pierwsze cw na dana grupe "zygzakowalem" w tamtym planie tak by pozwalalo na b.duzy ciezar, tak ze paradoksalnie cwiczac w celu max napiecia miesni docelowych mozna tak zakombinowac zygzakiem zeby ciezar tez byl duzy

po drugie szybkosc zygzakow - wiadomo nie jest najwieksza wiec nie mozna spodziewac sie specjalnie zaangazowania wlokien szybkich

no i znowu paradoksalnie przyspieszenie masz na niemal kazdym odcinku ruchu, przez co dziala duza sila od zmian pędu/przyspieszen chwilowych ... no i uczysz nerwy przykladania sily do kazdego centymetra ruchu

czyli znowu trenujesz cechy potrzebne by wyrobic siłe

ostatecznie miesnie beda reagowaly na zygzaki glownie poprzez TUT (time under tension) czyli te serie ktore beda trwaly ponizej 20 sek (te z pierwszych cwiczen glownie) beda powodowaly adaptacje silową



taka odpowiedz wystarczy?

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP.

1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 245
Tak,dzięki .

Temat uważam za wyczerpany..

Dzięki wielkie jeszcze raz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 314 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 9959
Witam.Mam pytanie odnosnie siły klatki piersiowej...Nie wiem czy to normalne ale od pół roku mam zastój na sile w wyciskaniu na płaskiej.Nie potrafie pokonac bariery 100 kg.Tylko raz udało mi sie podniesc ten ciezar później znowu 98 kg ale juz nie 100kg.Nie wiem co źle robie.Mój trening na klatke to:
Wyciskanie płasko 4 serie 12x50kg,10x60kg,8x70kg,8 lub 6x80kg
Wysciskanie skos hantle 4 serie
Rozpiętki 4 serie
Trening na klatke mam raz w tygodniu wiec nie ma mowy o przetrenowaniu...Prosze o pomoc!!!

Prawdziwe potwory rodza sie w piwnicy:D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 245
Bardzo prawdopodobne, że za bardzo chcesz i się blokujesz.

Ja na Twoim miejscu to bym zrobił tydzień przerwy i jakiś inny trening, np ten opisany w tym temacie.

Oczywiście mogę nie mieć racji
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 641 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5376
napisales tyle informacji o sobie ze nieda rady Ci odpowiedziec tak abys byl zadowolony. Mozliwosci jest tyle ze az strach wymieniac i zasmiecac temat no ale np. zle odzywianie zly trening ( chodzi mi o caly nie tylko o klatke ) zbyt dlugie cwiczenie jednym planem albo psychika albo zla technika no naprawde za duzo mozliwosci wiec musisz napisac jak najwiecej informacji o sobie. pozdro

Walcze do ostatniego tchu, każde powtórzenie dla mnie kwestią bytu.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 314 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 9959
Mysle ze jest cos z tą psychiką nie tak...Jak wyciskałem 98 to tak lajtowo podeszłem a jak juz była 100 to tragedia.Co do odzywiania to mam ułozoną diete i przestrzegam jej jak najbardziej.Plan treningowy zmieniłem prae razy.Mój staż treningowy to ponad rok intensywnych cwiczen.Narazie robie cykl na mase do tego odzywka mass xxl i nitrobolon II...

Prawdziwe potwory rodza sie w piwnicy:D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
WODYN TRENING
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 14936 Wiek 38 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 31442
KLASYCZNY DYLEMAT
DLA PRZEJRZYSTOSCI NAPISZE WILEKIMI LITERKAMI

Maleni123


Witam.Mam pytanie odnosnie siły klatki piersiowej...

NIE!
NIE KLATKI PIERSIOWEJ
WYCISKANIE LEZAC TO SILA KONCENTRACJI,
SILA PSYCHIKI
SILA TECHNIKI
SILA KLATY, TRICEPSA I PRZEDNICH BARKOE

A JAK JESTES NA PRAWDE MOCNY TO DODATKOWO MALA SILA NADGARSTKOWMOZE OGRANICZYC WYNIK

SILA SAMEJ KLATKI NIE ISTNIEJE W PRZYRODZIE
NAWET W ROZPIETKACH POLOWA SUKCESU TO BICEPSY

Nie wiem czy to normalne ale od pół roku mam zastój na sile w wyciskaniu na płaskiej.

TO NORMALNIE NAJNORMALNIEJSZY KLASYK

CHOC WG MNIE TO CHORE, ALE NORMALNE Z PUNKTU WIDZENIA STATYSTYK
MOZE INACZEJ - TYPOWE



Nie potrafie pokonac bariery 100 kg.

TYM BARDZIEJ ZE LICZBA 100KG JEST TRAKTOWANA JAKO JAKAS MAGICZNA BARIERA


Tylko raz udało mi sie podniesc ten ciezar później znowu 98 kg ale juz nie 100kg.Nie wiem co źle robie.Mój trening na klatke to:
Wyciskanie płasko 4 serie 12x50kg,10x60kg,8x70kg,8 lub 6x80kg
Wysciskanie skos hantle 4 serie
Rozpiętki 4 serie


NO WLASNIE TAKI TRENING JEST NAJGORSZY - KLASYCZNA PORAZKA BODYBUILDINGU
TAM MOZESZ CWICZYC NA KOKSIE LUB JAK JESTES BARDZO UTALENTOWANY DO "POMPOWANIA ZELAZTWA"


Trening na klatke mam raz w tygodniu wiec nie ma mowy o przetrenowaniu...

TRENING RAZ W TYGODNIU ... ZALEZY JAKI
PRZETRENOWANIE NIE JEST ROZUMIANE ZAZWYCZAJ - PRZETRENOWUJESZ NERWY CIAGLE CWICZAC Z TA SAMA WYSOKA INTENSYWNOSCIA A PRZETRENOWANIE NERWOW TO KONIEC POSTEPOW, SZCZEGOLNIE SILOWYCH

W OGOLE WYBIJ SOBIE Z GLOWY ZE RAZ W TYGODNIU = NIEMOZLIWE PRZETENOWANIE BO TO JAKAS PARANOJA

MIESNIE NAPRAWIAJA SIE W MNIEJ NIZ 48H, JESLI CZUJESZ ZAKWASY DLUZEJ TO JEST TO UOGOLNIONY STAN ZAPALNYU TK MIESNIOWEJ - A POWSTAJE ON GDY CWICZYSZ ZA RZADKO, RAZ W TYGODNIU LUB RZADZIEJ

CHCESZ MIES WYNIKI - ROB KAZDY MIESIEN PRZYNAJMNIEJ 2 RAZY W TYGODNIU, Z TYM ZE JEDEN RAZ LEKKO(5*5*55%C.M.), JEDEN RAZ CIEZKO, W 2-3 DNI PO TR LEKKIM


STOPNIUJ INTENSYWNOSC Z TYGODNIA NA TYDZIEN

NIE DOCHODZ DO ZALAMANIA MIESNIOWEGO BO PSUCJESZ TECHNIKE I PODMINOWUJESZ PSYCHIKE / PEWNOSC SIEBIE



Prosze o pomoc!!!

IDZ DO PIERWSZEJ STRONY - MASZ TAM POMOC - NA KOLEJNYCH STRONACH MASZ MNOSTWO POZYTYWNYCH REFERENCJI


PS
SORKA ZA LITEROWKI

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP.

1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 314 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 9959
Nie rozumiem tylko dlaczego uwazasz ze trening który teraz mam(12,10,8,6)uważasz za porażke??

Prawdziwe potwory rodza sie w piwnicy:D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
WODYN TRENING
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 14936 Wiek 38 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 31442
po pol roku zastoju nie rozumiesz?

ja tez mialem pol roku zastoju i wtedy zaczalem uwazac takie cwiczenie za porazke, wowczas zaczalem szukac glebiej i glebiej
okazalo sie ze nie rozumialem czym jest trening i regeneracja
tak jak ty nie rozumiesz ze nie ma niczego magicznego w seriach 12 10 8 6
czy w innych numerkach



zreszta, nie kumam jak mogles zadac to pytanie skoroś zawiedziony tym planem, zamiast czytac odpowiedzi zadajesz pytania na ktore odpowiedzi tam sa i czekaja az je odczytasz


pisales ze chcesz pomocy - idz do pierwszej strony, po to tam jest

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP.

1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 245
Sorry Wodyn ale mam jeszcze jedno pytanie:)

Przeczytałem Twój post "podwójna samowolka zakresowa" i opisany tam trening też musi smakować całkiem dobrze.

Teraz się trochę waham przy wyborze treningu, oba zapewne dają efekty ale podwójna samowolka wydaje się prostsza.

Mógłbyś pomóc mi w wybraniu bardziej odpowiedniego treningu? A może spróbować połączyć obie metody? I partie które są bardziej podatne na zygzaki robić zygzakami a inne samowolką ?

W planowanym treningu chciałbym bardziej popracować nad barkami i bicepsem .

Żeby zobrazować jakoś stopień mojego zaawansowania podam moje obecne wyniki po treningu priorytetowym :klatka.

Po treningu w łapce prawie 44cm (ciężar dla 5*5 to 58kg)
w barkach "na zimno" 137cm ( 5*10 wyciskanie - 76kg, bokiem 24)

Pozdrawiam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

BARDZO WAZNE!!!

Następny temat

wasze zdanie please!!! WAŻNE

WPC