SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

CYKL PRIORYTETOWY : KLATA

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 209922

Ankieta

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 95 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1101
witam

moje pytania dotycza tego cyklu na 1 stronie

1)A mianowicie jezeli ktos by wyciskał mało tzn np 70kg, to czy moze "gigant" serie zaczac np od 35 kg?? wowczas miałby szanse na wiecej seri a nie z gory bylby skazany na niepowodzenie przy trzeciej czy czwartej serii

2)Domyslam sie ze w wyciskaniu na płaskiej chodzi o szeroki uchwyt a jezeli by ktos chciał sprubowowac na waskim tzn na szerokosci barkow, zeby pobudzic bardziej srodek klaty, czy mozna by bylo tak zrobic(czyli zamienic,tam gdzie szeroki tam waski i na odwrot)

3)Co oznacza wyciskanie neutralne sztangielek?? i prostowanie do dołu??

4)pisałes tez "kiedy zatrzymaja sie postepy w wyciskaniu zrob(..) "
-czyli nie istotne kiedy to bedzie moze to byc np po 4 tyg albo po 6 tyg zgadza sie?

5)wyciskanie siedzac robimy na atlasie??

6) ostatnie co to sa czachołamacze

Moim zdaniem bardzo przydatny i naprawde porzadny art

Ty i Krzych666 dominujecie na tym forum pod wzgledem wiedzy (jeszcze don duzo wie:P), takie moje skromne zdanie:P, na pewno wyprubuje ten cykl zaraz po tym jak skoncze ten ktory niedługo zaczynam

http://eurobarrekasa.blogspot.com/

Można zarabiac w necie :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
WODYN TRENING
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 14936 Wiek 39 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 31442
1)A mianowicie jezeli ktos by wyciskał mało tzn np 70kg, to czy moze "gigant" serie zaczac np od 35 kg?? wowczas miałby szanse na wiecej seri a nie z gory bylby skazany na niepowodzenie przy trzeciej czy czwartej serii
PRZECIEZ NAPISALEM BY TAK WLASNIE ZROBIL. DO 100KG SKOKI SA PO 5 KG.

GIGANT SERIE TO POLACZENIE 4-6 CWICZEN NA JEDNA GRUPE WYKONANE BEZ PRZERWY, A TU MASZ TYLKO DO 10 SERII I TYLE.

2)Domyslam sie ze w wyciskaniu na płaskiej chodzi o szeroki uchwyt a jezeli by ktos chciał sprubowowac na waskim tzn na szerokosci barkow, zeby pobudzic bardziej srodek klaty, czy mozna by bylo tak zrobic(czyli zamienic,tam gdzie szeroki tam waski i na odwrot)

DO "ZALEPIENIA" MOSTKA POTRZEBUJESZ WZROSTU OGOLNEJ MASY KLATKI.

MOZNABY, ALE WASKI MA MOCNIEJSZA "MARTWA STREFE" I CALY CYKL BY SIE PRZEZ TO LEKKO ZRABAL-CWICZEIE JEST MNIEJ EFEKTYWNE..

JAK CHCESZ DOTRZEC DO MOSTKA TO NIE INACZEJ JAK SCIAGAJAC LOPATKI. SREDNI CHWYT NIE TYLE MOCNIEJ POBUDZA SRODEK, CO SLABIEJ ZEWNETRZNE-DOLNE PARTIE I MASZ WRAZENIE ZE POSZLO W SRODEK..

ZASTOSUJ WIEC SKOS , SCIAGANIE LOPATEK I SZEROKI CHWYT.

3)Co oznacza wyciskanie neutralne sztangielek??
GRYFIKI SZTANGIELEK IDA ROWNOLEGLE DO SIEBIE, TO TAK JAK CHWYT MLOTKOWY

i prostowanie do dołu??
NA WYCIAGU GORNYM PROSTUJESZ PRZEDRAMIONA DO DOLU Z DRAZKIEM (TRICEPS)

4)pisałes tez "kiedy zatrzymaja sie postepy w wyciskaniu zrob(..) "
-czyli nie istotne kiedy to bedzie moze to byc np po 4 tyg albo po 6 tyg zgadza sie?
ZGADZA SIE, MOZE BYC I 4 TYGODNIE, MOZE BYC I 11 .. ZALEZY OD ZAWODNIKA.


5)wyciskanie siedzac robimy na atlasie??
JEST WIELE ODMIAN-WYBIERZ TA KTORA CI PASUJE , RUCH POWINIEN BYC KROTKI.

6) ostatnie co to sa czachołamacze
FRANCUSKIE WYC LEZAC OD CZOLA-STAD NAZWA CZACHOLAMACZE.


Moim zdaniem bardzo przydatny i naprawde porzadny art
DZIEKUJE. JEST JEDNAK NA TYLE NIESTANDARDOWY ZE MALO KTO BIERZE GO NA POWAZNIE, ICH STRATA!

POZDR.

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP.

1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 95 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1101
ok czyli płaska zastapie skosem w gore i na odwrot ale to dopiero po skonczeniu tego cyklu co mam teraz
zobaczymy czy traca..ale mam takie wrazenie ze sie poruszy,bo wszytko sie składa w jednolita całosc, mam nadzieje ze tez bedzie tak z klata:P ..efekty opisze po skonczonym cyklu

http://eurobarrekasa.blogspot.com/

Można zarabiac w necie :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
WODYN TRENING
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 14936 Wiek 39 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 31442
OK, ja nie pisalem ze Ty tracisz...

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP.

1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 792 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 33914
u mnie to jest tak ze niby klata sie zwieksza w cm stopniowo ale jakos tego nie widac słaba masa i rzeźba aha no i mam klate zaduzo w porównaniu np z bicepsem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
WODYN TRENING
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 14936 Wiek 39 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 31442
Wiec priorytetem jest biceps...

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP.

1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47502 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
robcie pompki z obciążeniem na plecach,klata rozrasta sie od tego na potęge
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
WODYN TRENING
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 14936 Wiek 39 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 31442
Tak, ale w skali leszczo-sledziowej...

Gdyby tak bylo nikt by nie potrzebowal silowni!

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP.

1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 605 Wiek 26 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5801
a jeśli nie wyciskam 100 moge to stosować i ileseri powino w tym być
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
WODYN TRENING
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 14936 Wiek 39 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 31442
Ilosc serii jest zmienna-zalezy ile masz sil!. Bierzesz 50% maxa, zaokraglasz i masz np 50%*(max)85kg=42,5kg->zaokr->45kg.

Teraz jedziesz progresje po 5 kg. Czym wiecej serii wyjdzie(nie mylic z innymi planami!!!) tym lepsze efekty.

45*15
50*15
55*15
60*15
65*11- tu nie wyrobiles 15powt, koniec klaty na dzis.

Treningi po 5 i po 10 rowniez zaczynasz od tego samego ciezaru - to bardzo wazne!

Pozdr.

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP.

1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

BARDZO WAZNE!!!

Następny temat

wasze zdanie please!!! WAŻNE

Fruzelina