SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Branch Warren IFBB Pro

temat działu:

Aktualności - Kulturystyka i Fitness

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 628051

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 278 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 5090
Sajks, rewelacyjna wypowiedź.. doprawdy.

To że mam marne 36 w bicepsie, nie świadczy chyba o tym, że nie mogę wyrazić swojej opinii. Podkreśliłem że
MI OSOBIŚCIE SIĘ NIE PODOBA TAKA SYLWETKA,
klockowata, nie przeraża mnie rozmiar. Dexter wygląda dobrze przy mega rozmiarach. Zwykle w kulturystyce nie zabieram głosu i podkreśliłem to,że nie znam się, abyście właśnie nie pruli się z powodu tak mało ważnej opinii :) Ale chyba jest to FORUM i każdy może zabrać głos, czy nie tak?
A po co ? Żeby wyraźić swoją opinię, że dla mnie potracił proporcje. A w czymże taka opinia jest gorsza od takiej : wooow ale jest wielki mega mięśnie mega masa- moje marzenie ?

Po co pisać skoro jest taki za***i*** ?

Zastanów się człowieku nad swoim wywodem.
Co do tej uwagi z efektem cieplarnianym, hm a co to ma do rzeczy ?
Nie interesuję się specjalnie tą sprawą ale myśle, że człowiek ma niewielki wpływ na ocieplenie klimatu. ( W newsweeku chyba był taki art.. )

Skoro moja opinia jest taka beznadziejna, to po co w ogóle zwracacie na nią uwage ?
Wyluzujcie ludzie...

no i nie rozumiem co mają wymiary moich ramion do wartości mojej oceny tego Kulturysty. Jest to dział Kulturystyka i Fitness - Aktualności. Jak widzę zdjęcia kulturystów ( Ronnie, Jay Cutler) gdzie na różne rzeczy również są narzekania nie udzielam się. Ale w tym przypadku napisałem bo wg mnei naprawdę nie wygląda fajnie.

Troche takie coś zaniża poziom forum, gdzie tylko " fajną " opinią jest jak ktoś się zna i napisze : wow ale super super.
Krytykować już nie można jak się nie ma mniej niż 45 w bicu ?

Zmieniony przez - bulkaa w dniu 2009-07-15 00:53:55
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący