Witam na początek kilka słów o sobie. Mam na imię Sebastian, mam 21 lat, pochodzę z malutkiej miejscowości ( najmniejsza gmina w Polsce :D ) jednak obecnie mieszkam i pracuję w Warszawie. Trenuję systematycznie 5 lat, od roku trzymam michę na 100%. Właśnie skończyłem redukcję i postanowiłem założyć ten dziennik, aby nabrać motywacji, podzielić się z innymi różnymi ciekawostkami treningowymi, dietetycznymi, oraz w celu zabicia czasu w pracy którego mam mnóstwo (pracuje w sklepie z suplami) Na dzień dzisiejszy jestem po 2 tyg od końca redukcji na roztrenowaniu i dziś wypada pierwszy dzień lekkiego masowania. Będę starał się co jakiś czas zdawać relację z moich treningów, diety oraz suplementacji. Może teraz o mojej diecie i suplementacji na dzień dzisiejszy, a więc wygląda tak:
Po przebudzeniu około 8:00 15g glutaminy ostrovit
1. 8:30- 100g płatków owsianych, 30g rodzynek, 6 białek jaj + 2 całe jajka, cynamon+słodzik do smaku
2. 11:30- 75g ryżu parabolicznego, 150g piersi z kurczaka, 7g oleju lnianego, porcja warzyw
3. 14:30-j.w
4. 17:30- przed treningowy- j.w
5. ~20:00 po treningu 60g rodzynek, 50g izolatu FA, 15g glutaminy ostrovit
6. ~21:00 jak drugi posiłek
7. 23:30 50g kazeiny Scitec, 25g migdałów, 15g glutaminy ostrovit
Jest to moja obecna dieta masowa na którą wchodzę od dziś. Będę obserwować co się dzieje w lustrze, na wadzę i co 2 tyg wprowadzał mniejsze lub większe korekty. Może teraz moje najważniejsze wymiary, które na dzień dzisiejszy wyglądają tak:
Wzrost- 180cm
Waga- 84kg
Obwód pasa- 79cm
Obwód bicepsa- 43cm
Resztę pomierzę i postaram się uzupełnić ;)
Mój trening:
Poniedziałek- Klatka, biceps, przedramiona, łydki
Wtorek- Plecy,tył barków, kaptury, dwugłowe ud
Czwartek-Barki,triceps
Piątek- Nogi, łydki,brzuch
Moim priorytetem na ten okres masowy jest:
-Poszerzyć się w barkach
-Poprawić górę klatki
-Poprawić środek pleców
-Poprawić dwugłowe i łydki