SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Bodyman94 dziennik

temat działu:

Dzienniki Juniorów

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 4596

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 49 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1190
Witam na początek kilka słów o sobie. Mam na imię Sebastian, mam 21 lat, pochodzę z malutkiej miejscowości ( najmniejsza gmina w Polsce :D ) jednak obecnie mieszkam i pracuję w Warszawie. Trenuję systematycznie 5 lat, od roku trzymam michę na 100%. Właśnie skończyłem redukcję i postanowiłem założyć ten dziennik, aby nabrać motywacji, podzielić się z innymi różnymi ciekawostkami treningowymi, dietetycznymi, oraz w celu zabicia czasu w pracy którego mam mnóstwo (pracuje w sklepie z suplami) Na dzień dzisiejszy jestem po 2 tyg od końca redukcji na roztrenowaniu i dziś wypada pierwszy dzień lekkiego masowania. Będę starał się co jakiś czas zdawać relację z moich treningów, diety oraz suplementacji. Może teraz o mojej diecie i suplementacji na dzień dzisiejszy, a więc wygląda tak:
Po przebudzeniu około 8:00 15g glutaminy ostrovit
1. 8:30- 100g płatków owsianych, 30g rodzynek, 6 białek jaj + 2 całe jajka, cynamon+słodzik do smaku
2. 11:30- 75g ryżu parabolicznego, 150g piersi z kurczaka, 7g oleju lnianego, porcja warzyw
3. 14:30-j.w
4. 17:30- przed treningowy- j.w
5. ~20:00 po treningu 60g rodzynek, 50g izolatu FA, 15g glutaminy ostrovit
6. ~21:00 jak drugi posiłek
7. 23:30 50g kazeiny Scitec, 25g migdałów, 15g glutaminy ostrovit

Jest to moja obecna dieta masowa na którą wchodzę od dziś. Będę obserwować co się dzieje w lustrze, na wadzę i co 2 tyg wprowadzał mniejsze lub większe korekty. Może teraz moje najważniejsze wymiary, które na dzień dzisiejszy wyglądają tak:
Wzrost- 180cm
Waga- 84kg
Obwód pasa- 79cm
Obwód bicepsa- 43cm

Resztę pomierzę i postaram się uzupełnić ;)
Mój trening:
Poniedziałek- Klatka, biceps, przedramiona, łydki
Wtorek- Plecy,tył barków, kaptury, dwugłowe ud
Czwartek-Barki,triceps
Piątek- Nogi, łydki,brzuch

Moim priorytetem na ten okres masowy jest:
-Poszerzyć się w barkach
-Poprawić górę klatki
-Poprawić środek pleców
-Poprawić dwugłowe i łydki

Moim celem na ten okres jest zdobyć około 4-5 kg suchego mięcha i jeśli uda mi się zrobić to do maja, to zacznę przygotowania do Mistrzostw Polski Juniorów 2016.
Zapraszam do śledzenia, komentowania, może ukierunkowania w co niektórych kwestiach gdyż jestem tu nowy, a człowiek uczy się całe życie :) Zamieszczam kilka fotek i pozdrawiam :)




















Zmieniony przez - TomQ-MAG w dniu 2015-08-03 23:04:04
1
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 49 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1190
Kurde coś fotki poprzekręcane wyszły jak to zmienić wie ktoś ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10764 Napisanych postów 46861 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Teraz nic nie zrobisz, możesz ew. wrzucić jeszcze raz i poprosić któregoś z moderatorów, żeby je przerzucił do pierwszego posta :) Codziennie to samo jesz? Forma mega. Ćwiczenia też byś mógł rozpisać.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 312
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 49 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1190
Dzięki za informację i miłe słowa :) Oczywiście podałem najprostszy standard jak to u mnie wygląda. Ryż zamieniam na kaszę gryczaną, ziemniaki a kurę na indyka, wołowinę lub chudą rybę. Na noc ew. łosoś. A co do treningu, więc na najbliższe 8 tyg planuję podbić siłę w każdej parti i wybieram 2 bazowe ćwiczenia i wcale ich nie zmieniam, tylko z tygodnia na tydzień będę progresować ciężar. Tak że dziś wyglądało to tak :
-wyciskanie hantli na skosie 5 serii po 5-8 powtórzeń
-wyciskanie sztangi płasko 5 seri 5-8 powtórzeń
-pompki na poręczach 4 serie 8-12 powtórzeń
-rozpiętki na skosie + rozpiętki na bramie 3 serie łączone po 10-15 powtórzeń na ćwiczenie
Biceps :
-uginania ramion z hantlami na siedząco + uginania sztangi łamanej na modlitewniku 5 seri po 10-12 powtórzeń
-uginania sztangi stojąc 5 seri po 8 powtórzeń szeroko i 8 wąsko

Przedramiona :
- tkz. kołowrotek 4 serie odwijania i zawijania.

Łydki :
-wspięcia na maszynie stojąc + wspięcia na suwnicy 5 seri po 12-25 powtórzeń.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 7556 Napisanych postów 147905 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1177167
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 49 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1190
Dzięki wielkie :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 49 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1190
Dzisiejszy trening:
-Podciąganie w szerokim chwycie 8-10 powtórzeń 5 serii
-Wiosłowanie sztangą szeroko 6-8 powtórzeń 5 serii
-Ściąganie w wąskim chwycie z góry wyciągu do klatki 8-10 powtórzeń 4 seriee
-Przyciąganie hantli oburącz do bioder w leżeniu na ławce skośnej + ściąganie linek w pochyleniu wzdłuż tułowia 3 serie 10-15 powtórzeń
Tył barków + kaptury:
-Unoszenie hantli w pochyleniu wzdłuż linii barków + unoszenie hantli wzdłuż tułowia 10-15 powtórzeń 3 serie
-Sciąganie linek do tyłu stojąc + unoszenie sztangi wzdłuż tuowia 10-12 powtórzeń 3 serie
Dwugłowe + prostownik:
-Martwy ciąg 5 serii 5-8 powtórzeń
-uginanie nóg w leżeniu 4 serie po 10-12 powtórzeń
-wykroki ze sztangą na barkach, chodzone do tyłu z naciskiem na dwugłowe 10-15 powtórzeń na nogę 3 serie


Zmieniony przez - bodyman94 w dniu 2015-08-04 18:05:04
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 49 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1190
Barki:
-wyciskanie hantli siedząc 8-10 powtórzeń 5 serii
-unoszenie hantli bokiem 10-15 powtórzeń 4 serie
-unoszenie linki wyciągu dolnego 10-12 powtórzeń na rękę 4 serie
-unoszenie hantli przodem 4 serie 10-12 powtórzeń na rękę
triceps:
-francuskie wyciskanie siedząc 5 serii 6-8 powtórzeń
-wyciskanie hantla jednorącz z zagłowy 6-8 powtórzeń 4 serie
-pompki na poręczach + prostownie ramion z wyciągu górnego 3 serie 10-15 powtórzeń

W niedzielę zdam relację z wagi i dokładnych wymiarów, a w poniedziałek postaram się wrzucić jakieś fotki formy :) Pozdro


Zmieniony przez - bodyman94 w dniu 2015-08-06 22:46:17
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 49 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1190
Nogi:
-Przysiady ze sztangą z tyłu 5 serii 5-10 powtórzeń
-Wypychaniw nóg na suwnicy 5 serii 8-10 powtórzeń
-Wyprosty nóg na maszynie siedząc 4 serie 10-15 powtórzeń
-wykroki chodzone z hantlami 4 serie po 10 powtórzeń na nogę
dwójki:
-uginania nóg w dół maszynie siedząc 5 serii 10-15 powtórzeń
-martwy ciąg na prostych nogach 5 serii po 10-12 powtórzeń
łydki:
-wspięcia stojąc + wspięcia na suwnicy 5 serii po 15-20 powtórzeń
brzuch:
-unoszenie nóg w zwisie na drążku z hantlem 4 serie po 10-15 powtórzeń
-skłonny z ciężarem za głową 10-12 powtórzeń 4 serie
-skłonny boczne na skosy 4 serie po 10-12 powtórzeń

Zapomniałem dodać, że po każdym treningu robię 30 min cardio. Jestem 3 tyg po redukcji, a mam wrażenie że forma coraz lepsza. W poniedziałek wrzucę jakieś fotki :) Pozdro kto obserwuje :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 49 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1190
Zapomniałem wczoraj podać wymiary, ale robię to dziś:)
Waga: 85kg
Biceps:43
Łydka:39
Udo:62
Talia:81
Wymiary na luzie, na czczo. Talia bez wciągania :)
Od dziś wszystko monitoruję szczegółowo i wchodzę w okres masowy na 100%. Zwiększam podaż białka o 200g mięsa i tłuszcze o około 15g oleju. Cardio zbijam do 25 min 4x w tyg i zobaczymy co się będzie działo :) Wieczorem wrzucę fotkę po treningu. Pozdro ;)



Zmieniony przez - bodyman94 w dniu 2015-08-10 11:16:47

Zmieniony przez - bodyman94 w dniu 2015-08-10 11:18:12
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Maksym - Być jak Arlen Bales!

Następny temat

Little chocolate, kobiecy dziennik

Zestaw 1