SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Bikini Fitness być .... Iwona zaczyna :) Dziennik treningowy

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 14025

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 43 Napisanych postów 1967 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 17778
Witam serdecznie

Postanowiłam zacząć prowadzić Dziennik Treningowy , mam nadzieję, że przez to będę mieć jeszcze większą motywację

Półtora roku temu zaczęła się moja pasja do fitnessu.. z czasem jednak to było za mało i zaczęłam chodzić na siłownie... Teraz wiem, że to jest TO ! Moim marzeniem jest wystartowanie w konkursie Bikini Fitness w przyszłym roku...

Co nieco o mnie:

Wiek : 20
Waga :51
Wzrost :166
Obwód w biuście :80
Obwód pod biustem :70
Obwód talii w najwęższym miejscu :61
Obwód bioder :88
Obwód uda w najszerszym miejscu: 45
Obwód łydki : 32
W którym miejscu najszybciej tyjesz :uda, brzuch
W którym miejscu najszybciej chudniesz :twarz, ręce
,
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: trening siłowy 5 x w tygodniu + cardio co drugi dzień , sobota regeneracja , niedziela wypad w góry
Co lubisz jeść na śniadanie: mleko z odżywką + płatki owsiane + owoce świeże i trochę suszonych
Omlet z warzywami + chrupkie pieczywo
Omlet z białek ( z owocami lub z warzywami )
Pancakes z odżywką, płatkami, owocami etc.
Co lubisz jeść na obiad : Kura, ryż (tylko basmati) lub bataty + warzywa
Co jako przekąs Nie jem słodyczy od ponad 2 lat :)
Ograniczenia żywieniowe : Nie jem chleba , ziemniaków , białego ryżu , makaronów , nic mącznego.
Stan zdrowia: b.dobry
czy regularnie miesiączkujesz: nie
czy bierzesz tabletki hormonalne:nie
czy przyjmujesz leki z przepisu lekarza: tak
czy rodziłaś:nie
Preferowane formy aktywności fizycznej: trening siłowy , cardui
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : BCAA , ODŻYWKI BIAŁKOWE, VITAMINY , GUARANA
Stosowane wcześniej diety : Lepiej się nie wypowiadać, bo wstyd -_-



Moje treningi :

PN : PLECY

1 . ŚCIĄGANIE DRĄŻKA WYCIĄGU GÓRNEGO PODCHWYTEM DO KLATKI
2 . ŚCIĄGANIE DRĄŻKA WYCIĄGU GÓRNEGO NACHWYTEM ZA GŁOWĘ
3 . PRZYCIĄGANIE DRĄŻKA WYCIĄGU DOLNEGO DO BRZUCHA
4 . PRZYCIĄGANIE CHWYTEM NEUTRALNYM NA MASZYNIE

+ ALLAHY 4 X 25 , + 20 MINUT CARDIO

WT : KLATKA

1 . WYCISKANIE SZTANGI NA ŁAWCE PROSTEJ
2 . ROZPIĘTKI NA BRAMIE
3 . WYCISKANIE HANTELEK W SKOSIE
4 . ROZPIĘTKI W SKOSIE

+ TRENING BRZUCHA

ŚR : BARKI

1 . WYCISKANIE SZTANGI ZZA GŁOWY
2 . UNOSZENIE SZTANGIELEK BOKIEM
3 . UNOSZENIE RAMION W PRZÓD Z HANTELKAMI
4 . UNOSZENIE SZTANGIELEK W OPADZIE TUŁOWIA

+ CARDIO 20 MIN.

CZW : BICEPS , TRICEPS

1 . UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ NA MODLITEWNIKU
2 . UGINANIE RAMION ZE SZTANGA STOJĄC
3 . UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI
4 . PROSTOWANIE RAMION NA WYCIĄGU STOJĄC 3 CHWYTAMI ( NEUTRALNY, NACHWYT I W SKOSIE ) - PO 3 SERIE KAŻDYM CHWYTEM

+ BRZUCH + CARDIO 20 MIN

PT : NOGI

1 . WYPYCHANIE CIĘŻARU NA SUWNICY
2 . PROSTOWANIE NÓG NA MASZYNIE
3 . WSPIĘCIA NA PALCE
4 . UGINANIE NÓG NA MASZYNIE ( 2 GŁOWE )

+ BRZUCH LUB CARDIO 20 MIN

SOBOTA WOLNE
NIEDZIELA WYCIECZKA W GÓRY , MARSZ PÓŁ DNIA


Micha ( przykładowa z dzisiaj )



1. 1 szkl. mleka 0,5 % + odżywka białkowa + trochę owoców ( po kawałeczku jabłko, mango, truskawka ) + płatki owsiane jęczmienne lub muesli bez cukru + kilka suszonych żurawin lub rodzynki
2. ryż + kura + warzywa
3. ryż + kura + warzywa
4. ryż + sos z odżywki, jogurtu i odrobiny mleka + 2 truskawki
5. omlet z 3 białek + 3 plasterki wędliny z indyka + warzywa



Przed treningiem Guarana i Bcaa , po treningu Bcaa .

Dietę staram się trzymać od około tygodnia.. wczesniej miałam straszne probemy psychiczne z wagą itp.. z resztą po co do tego wracać. Grunt, że chłop poukładał mi w głowie ! Teraz zamierzam walczyć o wymarzoną sylwetkę ! :)


Z CZEGO CZERPIĘ WARTOŚCI ODŻYWCZE :
TŁUSZCZE : PESTKI DYNI , SŁONECZNIK, OLIWA Z OLIWEK , KOKOS

BIAŁKO : KURCZAK, INDYK, DORSZ, HALIBUT , ŁOSOŚ , TUŃCZYK, JAJA,
MLEKO , TWARÓG , SEREK WIEJKI , WOŁOWINA SPORADYCZNIE ,

WĘGLOWODANY : RYŻ , PIECZYWO CHRUPKIE , PŁATKI OWSIANE

OWOCE : TRUSKAWKI, JABŁKA , MANGO , KIWI , GRAPEFRUIT , MALINY , POMARAŃCZE , GRANAT, SPORADYCZNIE BRZOSKWINIA , GRUSZKA , ŚLIWKA

WARZYWA : POMIDORY , OGÓRKI , CUKINIA, BAKŁAŻAN, POR , PAPRYKA , BATATY , OLIWKI , KAPARY , SAŁATY , KIEŁKI , FASOLA SZPARAGOWA , SZPINAK, MARCHEW , SPORADYCZNIE KUKURYDZA , BROKUŁ , KALAFIOR ( BOLI MNIE PO NICH BRZUCH )







Zmieniony przez - Iccana w dniu 2014-04-09 22:37:38
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 105 Wiek 27 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1685
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 43 Napisanych postów 1967 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 17778
Zdjęcia robione jakiś czas temu ... Postaram się na dniach zrobić nowe




...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 43 Napisanych postów 1967 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 17778
Wybaczcie za bałagan :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 105 Wiek 27 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1685
Bałaganu chyba nie widziałaś :p zapowiada się ciekawy dziennik. Będę zaglądał. Ile już trenujesz na siłowni?

Zmieniony przez - aestheticPL w dniu 2014-04-09 22:58:43
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 43 Napisanych postów 1967 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 17778
Dopiero początki, dwa tygodnie.. ale widzę już poprawę, bo od zeszłego tygodnia po parę kg więcej biorę :) Wczesniej tez chodziłam na siłownię , ale teraz dopadła mnie miłość do niej :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 432 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5914
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 165 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3383
Elegancka Figura ;) Powodzenia !

Dziennik - > http://www.sfd.pl/[DT]_Bisu__Nigdy_w_miejscu_!-t1043193.html
Sztuki Walki + Trening Siłowy ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 105 Wiek 27 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1685
Trening ktoś sprawdzał? Bo sądzę że fbw byłoby lepszym rozwiązaniem. Aha i jeszcze jaki masz bilans kcal i makroskladnikow? Sorry, że tak wypytuje, ale pomagam koleżance z ogarnieciem treningów i diety. I mam mały kłopot bo u niej 500 kcal na dzień to maksimum i nie da sobie wytłumaczyć ze to nie ma sensu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 43 Napisanych postów 1967 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 17778
Sama miałam ogromne problemy z jedzeniem jeszcze w zeszłym roku... ale postanowiłam to zmienić, bo same kłopoty później z tego powodu a ładnej figury nie da się mieć bez jedzenia... poprostu sie nie da.Nie mam pojecia ile kcal dostarczam :) jak podliczę to napiszę, albo wstawię tabelkę.

Trening prowadzi narazie mój narzeczony, który również ćwiczy i ma już dłuższy staż na siłowni :)

Zmieniony przez - Iccana w dniu 2014-04-09 23:20:23
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 43 Napisanych postów 1967 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 17778
Takie tam przykładowe żarełko :)
Gotowany kurczak 120 g + ryż 30 - 40 + warzywa
0

placki z białek , odzywki, z płatkami, otrębami + owoce i posypane również płatkami


mleko 0,5 + odzywka + owoce + płatki owsiane jeczmienne



Zmieniony przez - Iccana w dniu 2014-04-09 23:29:38
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Trening na siłę

Następny temat

[DT] NaturalBisu - Redukcja 2014