Szacuny
0
Napisanych postów
80
Na forum
14 lat
Przeczytanych tematów
1872
Musze Cie zasmucić ale nie mam 31cm w łapie;) 39cm mam .gothmori09 skoro piszę z taką sprawa to nie licze że bd miał łape bez ćwiczenia więc tak-ćwicze.Azriellus ja mam plan treningowy rozpisany na 3dni na inne partie niż biceps na który zwracam szczególną uwage,ćwicze właśnie na modlitewniku,uginanie sztangi,uginanie przedramion ze sztangielkami z supinacją itp więc myślę że w miare ogarnięte mam ćwiczenia...ProSatan ja nie mam tłuszczyku na bicepsie powtarzam po raz kolejny-ćwiczę na biceps od 8miesięcy i mam sporą łape tylko chodzi mi żeby mięśnie te były widoczne bez napinania
Zmieniony przez - ferrnando w dniu 2011-09-08 19:20:02
Szacuny
17
Napisanych postów
3288
Na forum
16 lat
Przeczytanych tematów
22932
"ProSatan ja nie mam tłuszczyku na bicepsie powtarzam po raz kolejny-ćwiczę na biceps od 8miesięcy i mam sporą łape tylko chodzi mi żeby mięśnie te były widoczne bez napinania"
Zaprzeczasz sam sobie.
Będą widoczne jeśli poziom tłuszczu i wody podskórnej będzie bardzo niski.
I weź też pod uwagę, że 2/3 obwodu ramienia to triceps ;)
Zmieniony przez - ProSatan w dniu 2011-09-08 19:50:25
Szacuny
0
Napisanych postów
80
Na forum
14 lat
Przeczytanych tematów
1872
Pro na serio nie mam tłuszczu na łapie;p co do tej wody to nie wiedziałem nic-przyznaje jak możesz napisz więcej coś o tym...ja11... nie napina się ciągle ma tak po prostu ,bez napinania bo nie wiem czy 8godzin by tak wytrzymał napinając sie;d
Szacuny
0
Napisanych postów
22
Na forum
13 lat
Przeczytanych tematów
67
"chodzi mi żeby mięśnie te były widoczne bez napinania"
Wydaje mi się, że większa ilość powtórzeń z mniejszym ciężarem będzie odpowiednim ćwiczeniem. Mięśnie wyrzeźbione są bardziej jakby widoczne.
Szacuny
10
Napisanych postów
2350
Na forum
14 lat
Przeczytanych tematów
41976