SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

>>>TRENING DO SPRAWDZENIA<<<<<<<

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1006

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1154
Witam mozecie sprawdzić ten plan treningowy. Mam 185cm wzrostu i 62kg. Miom celem jest masa. Mam juz ułozoną diete według tego serwisu(stosuje 3 tyg). Ćwicze ok 6 mies. lecz nie był to pożądnie poukładany trening. Mam do dyspozycji atlas i drążek

PONIEDZIAŁEK
Klata
-wyciskanie poziome w siadzie na maszynie 3 serie(12,10,8,)
-pompki z nogami wyzej od reszty 4 ser (12,10,8,8)
-rozpietki 4 serie po 9 (stały cieżar)
Triceps
-pompki w podpoze tyłem 4 serie po 10
-prostowanie ramion na wyciągu 4ser (12,10,8,8)

WTOREK
Plecy
-podciąganie sie na drązku z szerok uchwytem 4 serie po 8
-ściąganie drązka wyciągu górnego w siadzie szerokim 4 ser (12,10,8,8)
-prostowniki 5 seri po 8
Biceps
-uginanie ramion podchwytem stojąc z rączkom wyciągu 5 ser (15,12,10,10,8)
Przedramie
-uginanie nadgarstków podchwytem 4 ser po 15
-uginanie nadgarstków nachwytem 4 ser po 15

CZWARTEK
Brzuch
-brzuszki 4 ser po 8
-norzyce 3 razy do bólu
Nogi
-przysiady 4 serie (12,10,8,8)
-prostowanie nóg w siadzie 4 serie (12,10,8,8)
-wspięcia 4 serie po 20

PIĄTEK
Barki
-unoszenie ramion z przodu z linkami wyciągu 4 ser po6
-unoszenie ramionbokiem w góre z linkami wyciągu 4 ser po6

Mozliwe ze jest duzo błedów w seriach i powturzeniach. Jezeli o czymś zapomniałem to śmiało
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1154
Albo jest dobrze albo totalna pomyłka i nikomu nie chce sie sprawdzać. Jednak prosze o pomoc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 397 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 7676
jezlei cwiczysz 6 miesięcy i ważysz 62 kg to chyba super wyrzęź biony jesteśno ale teraz do konkretów

ROBIŁES REGENERACJE PO POPRZEDNIM PLANIE BO JEZELI NIE TO ZAPODAJ ACT ALBO NA MAŁYCH CIEZARACH ROB PRZEZ 2 TYGODNIE A POTEM PRZEJDŹ DO TEGO WŁASCIWEGO PLANU

PONIEDZIAŁEK
Klata MOZE BYĆ JAK NIE MASZ SZTANGI NI ŁAWACZEKI
-wyciskanie poziome w siadzie na maszynie 3 serie(12,10,8,)
-pompki z nogami wyzej od reszty 4 ser (12,10,8,8)
-rozpietki 4 serie po 9 (stały cieżar)
Triceps
-pompki w podpoze tyłem 4 serie po 10
-prostowanie ramion na wyciągu 4ser (12,10,8,8)

WTOREK
Plecy PLECY PO KLACIE TO MOZE BYĆ CIĘZKO ZROBIĆ ZWAŻYWSZY NA ZAKWASY
-podciąganie sie na drązku z szerok uchwytem 4 serie po 8
-ściąganie drązka wyciągu górnego w siadzie szerokim 4 ser (12,10,8,8)
-prostowniki 5 seri po 8
Biceps
-uginanie ramion podchwytem stojąc z rączkom wyciągu 5 ser (15,12,10,10,8)
ZA MAŁO DOKUP JAKIES SZTANGIELKI CHOCIAZ!!!I DODAJ JEDNO CWICZENIE
Przedramie
-uginanie nadgarstków podchwytem 4 ser po 15 KROTKIE PRZERWY
-uginanie nadgarstków nachwytem 4 ser po 15

CZWARTEK TEN TRENING DAJ WE WTORKI A W CZWARTKI DAJ PLECY+BIC
Brzuch
-brzuszki 4 ser po 8
-norzyce 3 razy do bólu
Nogi
-przysiady 4 serie (12,10,8,8)
-prostowanie nóg w siadzie 4 serie (12,10,8,8)
-wspięcia 4 serie po 30-20 I TUTAJ KRÓTKIE PRZERWY

PIĄTEK
Barki TUTAJ JEST TRAGEDIA ZADNEGO CWICZENIA NA MASĘ MUSISZ MIEĆ SZTANGĘ!!!WG MNIE ZEBY ZMAKSYMALIZOWAĆ MOZLIWOSĆ PRZYROSTÓW
-unoszenie ramion z przodu z linkami wyciągu 4 ser po12-8
-unoszenie ramionbokiem w góre z linkami wyciągu 4 ser po12-8

OGLNIE MAŁO BŁĘDÓW BO MAŁO MOZLIWOSCI SZTANGA I ŁAWECZKA JAKO WOLNE CIĘZARY TO DLA MNIE NIEZBĘDNIKM PRZY ROBIENIU MASY JAK JUZ CHCESZ ROBIĆ TAK TO PAMIETAJ JESZCZE O PRZERWACH OKOŁO 90 SEC

trening.mafia.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1154
Wielkie ci dzięki . Osztangiełki sie postaram. Co do tego trenowania przez 6 miesięcy to jest tak. Trening był nie poukładany przypominał ACT bo ćwiczyłem zawsze to samo co drugi dzień (proste ćwiczenia)ale efekt doć marny jak na taki okres (rzeźbe widać no i poprawa siły. Co do twoich poprawek to zamienić wtorek z czwartkiem i dokupić sztangiełki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 397 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 7676
ŁAWKĘ I SZTANGĘ!!! WTEDY BĘDZIESZ MÓGŁ WEJSC NA WOLNE CIEZARY I ROBIĆ PRAWDZIWĄ MASĘ

jak juz to bedziesz miał to sie ułozy trening wtedy na masę porządny narazie popróbuj tym sprawdź efekty trzeba poznawać swe ciało:)

Zmieniony przez - Admiral w dniu 2004-07-12 11:53:35

trening.mafia.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1154
Widze ze bez siłowni sie nie obejdzie (choć to nie jest zaden problem-tylko kase nadwyręzy)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 397 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 7676
jeżeli chodzi CI o masę mięsniową to nie wg mnie przynajmniej

trening.mafia.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1154
Ławeczka i sztanga jest dość droga (po zakupie atlasu nie namówie juz starszych tak szybko) . Bo ja to za***łem bo jak kupywałem to nie miałem o tym zielonego pojęcia, myślałem ze wystarczy ćwiczyc ale sie myliłem. No ale jeszcze coś kombinuje. A co do zmiany treningy (w przypadku sztangi)to nie ma z tym problemu bo widziałem juz wiele poukładanych treningów na mase w tym serwisie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 397 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 7676
No tylko pamietaj ze nie kazdy bedzie dobry dla Ciebie ale kombinuj tylko daj do sprawdzenia i powodzenia

trening.mafia.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1154
Wielkie dzięki Admiral
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1154
A i jeszcze jedno bo zapomniałem spytać jak długo mam stosować ten plan treningowy
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

problem z pompkami

Następny temat

Wakacje - Ćwiczyć czy olać siłke na te 2 miesiące

FuckBaton