Dziennik treningowy Michała
O mnie:
Witam wszystkich w moim dzienniku treningowym. Jestem Michał, mam 22 lata i pracuję jako Trener Personalny w jednym ze Studiów Treningu Personalnego we Wrocławiu. Dawno temu prowadziłem dziennik na sfd, ale brakło gdzieś weny do pisania. Sporo się pozmieniało przez ten czas. Przede wszystkim zostałem trenerem personalnym i mogę pochwalić się naprawdę sporą ilością przeprowadzonych treningów z podopiecznymi. Także każdego dnia zyskuję coraz to więcej doświadczenia w kontakcie z klientami/podopiecznymi. Zdecydowałem też kiedyś, że wystąpię na scenie. Powolutku progresuję i próbuję osiągnąć swój cel. W zrealizowaniu mojego marzenia ma mi pomóc kanał na Youtube i fanpage na FB, który prowadzę sam od pewnego czasu. Jak sama nazwa wskazuje, Men's Physique Academy, będę chciał wystąpić w kategorii Męska Sylwetka/Fitness plażowe. Kanał i fanpage na FB założyłem w celu motywacji oraz pokazania swojej przemiany, 'od zera do bohatera'. Ludzi wspierających, obserwujących i lajkujących jest coraz więcej. Marzy mi się, żeby rozsławić cały kanał najbardziej jak się da i złączyć sympatyków tej kategorii :) Zainwestowałem w kamerkę sportową, więc jakość filmów będzie coraz większa. Nie chcę powielać schematów, gdzie każdy kanał mówi o tym samym: kreatyna i inne. Skupiam się bardziej na męskiej sylwetce. W przyszłości chciałbym prowadzić jakieś wywiady z zawodnikami itp. W planach jest kilka projektów. A ja walczę o to, żeby coraz więcej osób mi pomagało w zrealizowaniu marzeń. Jak to mówił mój trener (Piotr Tomaszewski) 'może nie podnoszę nie wiadomo ile, może nie jestem pocięty mocno, ani dopakowany, ale mam serce i ambicje, żeby osiągnąć cel' :) Najpiękniejsze jest to, że udało mi się poznać wielu zawodników z Męskiej Sylwetki, z którymi mogłem potrenować, pogadać, zbić piątkę, posłuchać rad. Jestem w kontakcie z Mariuszem Janeckim, Mike Stachurskim, Mateuszem Holewińskim i ostatnio z Konradem Jachimowiczem. Super sprawa móc pogadać z takimi oso