SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[BLOG] mój blog treningowy!

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3890

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 139 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 6458
Witam, nazywam się Damian i zamierzam w tym miejscu prowadzić swój dzienniczek treningowy. Specjalnie użyłem słowa treningowy, gdyż o diecie prawdopodobnie będzie tutaj zadnej wzmianki. Mam 185cm wzrostu i waze 73kg. Trenuje jakoby to brzmiało we współczesnym świecie funkcjonalnie i nie znajdziecie tu raczej cwiczen na maszynach. Zwyczajnie mnie nudza. Mysle, ze jeszcze warto byloby zamiescic tutaj moje wyniki silowe. Na chwile obecna, 1 maj 2018 jest to:
- clean 65kg
- back squat 80x5
- deadlift 100x5
- wyciskanie leżąc 60x6 z przymruzeniem oka
- podciąganie dawno testowane, podchwyt 1x+15kg, powtórzeniowo jakoś 12 razy.

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 139 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 6458
Myślę, że odpowiednio będzie tu wstawic wczorajsze treningi.

30 kwietnia 2018.
Pierwszy trening zaczalem dokaldnie 5:30. Skonczylem rowniotko godzine pozniej 6:30. Na jednostce zrobilem:
- back squat ATG 3x5x77,5kg
- wyciskanie lezac chwytem neutralnym hantlami 20kg, 3x8
- wioslowanie kettlem jednoracz 24kg, 3x8
- landmine twist +7,5kg, 3x10

Nastepny trening zrobilem gdzies wieczorem. Byl typowo rozruchowy:
1. superseria cuban rotation 3x10
2. powell rasie 3x10
3. wyciskanie leżac 1x5 60kg
4. kettlebell swing 3x10 32kg
5. rack pull wysokosc kolan 8x90kg w celu pobudzenia posladkow

Kolejny trening niebawem, zaraz ide na silownie :)




Zmieniony przez - zlatan07 w dniu 2018-05-01 18:42:14

Zmieniony przez - zlatan07 w dniu 2018-05-01 18:44:35

Zmieniony przez - zlatan07 w dniu 2018-05-01 23:29:13
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 139 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 6458
1 maj 2018

Dzisiaj trening bardzo intensywny, dosc sporo serii i niskie powtorzenia, wrecz testy maxow. Dzisiaj 73-74 waga.

1. martwe sumo "ostateczna xD" seria 110kgx2
2. podciaganie 5x/5x5kg/3x10kg/1x15kg/1x16kg/1x20kg/1x21,25kg
3. dipy 5x/5x5kg/5x10kg/3x15kg/3x16kg/1x20kg/1x24kg/1x28kg
4. split squat z noga z przodu na podstawce aby mocniej wyjsc kolanem w przod i aby nie dotykac kolanem nogi zakrocznej ziemi 8x30kg/8x32,5kg/8x32kg
5. 500m bieg 16km/h i od razu po tym 1500m ergometr w jakies 6 minut wiec na koniec taki dodatek a bardziej zabawa aby sie nei zmeczyc a jednak troche sie dotlenic haha


Na jutro prawdopodobnie trening obwodowy / crossfit badz czysta wytrzymalosc, pozdro.


Zmieniony przez - zlatan07 w dniu 2018-05-02 00:17:20
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3143 Napisanych postów 50613 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 682053
A jakie masz cele treningowe? Bo o nich nic nie wspomniałeś w pierwszym poście. Dlaczego o diecie ani słowa ?
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 139 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 6458
Moim celem treningowym jest przede wszystkim sila we wszystkich ruchach. Drugorzednie stawiam wyglad, jednak z czasem w jakims tam stopniu ma on dla mnei znaczenie. Wazna dla mnie jest ogolnie rozumiana sprawnosc, wiec dodaje plyometrie, cos dwubojowego i dosc sporo wytrzymalosci.
Dlaczego o diecie ani slowa? Uwazam, ze raczej nikogo ona interesuje wiec raczej nic o niej tu nie umieszczam. Obecnie okolo 4000 tysiace kalorii i na razie raczej nie zapowiada sie na mniej niz 3600 ktore sa minimum dziennym ze wzgledu na to ze po prostu lubie trenowac i mam duzo aktywnosci haha
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3349 Napisanych postów 42795 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 329992
Bede zaglądał, powodzenia

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 3047 Napisanych postów 40436 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 327760
spoglądam co tu ciekawego będzie się dziać

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 139 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 6458
2 i 3 maj bez treningu ze wzgledu na niespodziewany wyjazd, aczkolwiek w niczym to nie przeszkodzilo.
Dzisiaj bardzoo ciezkie FBW ze wzgledu na to iz od poniedzialku przechodze na inny system treningowy tzn góra dół góra dół przerwa fbw przerwa. Wiec jutro i w niedziele znowu odpoczynek i jazda 8 tyg tym systemem. A wiec dzisiaj rzeznia:
1. high bar 5x5 70kg z dodanymi pauzami, szlo naprawde nisko i glebiej juz sie nie dalo
2. wyciskanie zolnierskie 5x5 30kg
3. martwy ciąg rwaniowy deficytowy, deficyt jakies 3-4cm, bodajze 4x5 bo sie pogubilem w seriach i dodawalem ciezaru konczac na 75 kg, kazde powtorzenie z wolnym opuszczaniem
4. podciaganie podchwyt 5x5 +5kg
5. zakroki 4x10 kolejno 12/14/16/18kg ( ciezar hantli, czli ciezar x2 )
6. wood chopy 3x8 10 kg i troche antyrotacji
7. spacer farmera jednoracz 32/40/44kg
8. żuraw 8/10/12
9. plank 1 min ale to juz tak w ramach zabawy


Takze trening naprawde ciezki, duza objetosc. Jestem bardzo zadowlony z glebokosci moich przysiadow. I dzisiaj jakos duzo wyzej sie podciagalem i ohp lepiej technicznie ale to mozliwe ze dlatego iz wprowadzilem od dzisiaj aktywacje obowiazkowo, wiec przed siadami split squat a przed ohp trap 3 raise i cuban rotation co prawdopodobnie wplynelo tez na podciaganie i stad mysle ze tak wysoko( zawsze drazek jest pod broda a teraz jeszcze wyzej sie podciagalem )
Rwaniowe bardzo fajne cwiczenie, robilem 1 raz i zagosci na dlugo w moich treningach. Nowoscia sa zurawie, ktorych kiedys jeszcze nie moglem robic bo nie mialem sily a dzisiaj full zakres sila samych dwojek, ale mozliwe ze to dlatego ze robilem na czyms takim ( zdjecie ponizej, oczywiscie pokazana jest na nim fatalna technika ale chodzi o sprzet ).
W kazdym razie ogolnei z trenigu jestem zadowolony i od poniedzialku nowa metodyka, pozdro.







Zmieniony przez - zlatan07 w dniu 2018-05-04 23:30:18

Zmieniony przez - zlatan07 w dniu 2018-05-04 23:31:27

Zmieniony przez - zlatan07 w dniu 2018-05-05 19:08:30
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3143 Napisanych postów 50613 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 682053
To takie ćwiczenia zdrowe dla barków więc warto je wpleść w plan treningowy. A kto na zdjęciu jest?

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3349 Napisanych postów 42795 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 329992
Niezły przeprost kręgosłupa
1

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 139 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 6458
Nie mam pojecia kto jest na zdjeciu, losowe z internetu, ale tak jak napisalem chodzi o sprzet bo technika to fatalna jest pokazana hahah
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Wejście na wyzsza intensywność treningową