SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[BLOG]Lucky555 PODSUMOWANIE STR 28, nowy trening i dieta str.48

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 66902

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 2416 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 42913
Witam wszystkich !

Nazywam się Łukasz, mieszkam we Wrocawiu, mam 25 lat i ćwiczę od 14 miesięcy. Całe życie byłem gruby, potem postanowiłem wziąć się za siebie i to zredukować, jednak nie wyszło tak jak chciałem, bo zamiast "wymarzonej" kraty zmniejszyłem się objętościowo, co spowodowało, że obecnie moim głównym celem jest nabycie masy mięśniowej, dzięki której kolejne redukcje okażą się przyjemniejsze i skuteczniejsze.
Miałem szczęście i udało mi się dostać do projektu organizowanym przez SFD oraz Iron Horse, za co bardzo dziękuję moderatorom jak i sponsorowi za wybór mojej osoby. Liczę na to, że te 2-3 miesiące okażą się bardzo owocne, poprawię technikę ćwiczeń i co najważniejsze zdobędę upragnione kilogramy :)

Wymiary:

Waga: 76,8 kg
Pas: 81,5 cm
Biceps: 32 cm

Udo: 60 cm

Dieta:

Od miesiąca "masuje", obecnie stara się robić rotacje węglowodanów. Na stan dzisiejszy makro przedstawia się następująco:
DT (200g B, 425 g W, 120 T) = 3600 kcal
DNT (200 g B, 200g W, 140 T) = 2900 kcal

Od początku przygód jestem na IFie, a więc zaczynam jeść od 11, a kończę o 21. Trening zawsze robię po pracy (po 16), gdzie wcześniej w pracy zjadam jeden posiłek. Staram się jeść większość węgli po treningu, dlatego głównie po treningu wpada posiłek składający się z dużej ilości węgli (np. lody, ryż, banan, gruszka). Po około godzinie zjadam już normalny z B+W, a wieczorem staram się najczęściej B+T.
W dni nietreningowe staram się podobnie, a więc pierwsze dwa posiłki głównie B + W, a wieczorem B + T, ale to różnie wychodzi.