Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: ile miedzy seriami

Strona 3 z 1312

  • TESTOSTERON - stymulacja PSYCHICZNĄ reakcją na trening i inne doświadczenia

    łącznie w punktach „ciężar i „pompa . tutaj zajmiemy się trzecim wymiarem objętości; liczba serii. wielu sadzi ze to ile serii jest ok. zależy od ćwiczącego. zapominamy ze zasady zmieniają się i zamiast dawać zmienne bodźce w postaci powolnej

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 9332| Data: 2008-10-10 17:28:28| Liczba SOGów: 30
  • Podstawowe zasady treningu cyklicznego

    x4 wspięcia na palce siedzącx3 brzuch unoszenie nóg w zwisie na drążku x3 spięcia x3 *przykladowe 2 treningi na ile są autorstwa sylweriusza łysiaka i pochadza z magazynu kif zmieniony przez anar w dniu 2005 01 08 05:36:47

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 6301| Data: 2005-01-08 05:35:06| Liczba SOGów: 3
  • [art] Full Body Workout 5x5

    powtorzen poprzez narzucani sobie ciezaru etc. przerwy między poszczegolnymi seriami powinny trwać mniej wiecej tyle ile tego potrzebujemy jednak przestrzegajac granic od 2 do 5minut. wiemy sami ze niekiedy 2 minut miedzy seriami siadow gdzie

    Odpowiedzi: 480| Ilość wyświetleń: 151679| Data: 2008-03-31 16:09:48| Liczba SOGów: 154
  • FAQ dla początkujących i nie tylko ;-)

    na wstępie powiem: faku nie wchodź tu !!!!! 42 1. ile razy w tygodniu ćwiczyć optymalna ilość treningów w tygodniu wynosi 3 4 razy, ze względu na zapewnienie zapasów

    Odpowiedzi: 34| Ilość wyświetleń: 14481| Data: 2005-12-04 14:44:00| Liczba SOGów: 18
  • Porusz swoje bicepsy !!!

    zbyt ambicjonalnie, uzywajac zbyt duzych ciezarow i zbyt duzej ilosci cwiczen. zobaczcie co jakis czas temu polecilem jednemu uzytkownikowi sfd w zwiazku z zastojem bicepsow. milej lektury : czas odpoczynku miedzy seriami max 1 min, zakres

    Odpowiedzi: 825| Ilość wyświetleń: 302333| Data: 2002-09-23 16:30:08| Liczba SOGów: 218
  • WYCZUCIE : 6-ty zmysł sportowca, czyli jak "wsłuchiwać sie w organizm"

    nieco inaczej zachowa się tu włókno wolne inaczej pośrednie i jeszcze dziwnej szybkie.. wytrzymałość może hamować ile i vice versa… mamy wiec dwa czynniki wzrostowe: elektryczny/nerwowy i chemiczny / metaboliczny. żaden z nich nie jest

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 6138| Data: 2008-10-10 17:50:44| Liczba SOGów: 20
  • TEST PRODUKTÓW BIG ZONE - Admin vs Remik7 - pods. 100 str. (atleta.pl)

    ciąg na prostych nogach z hantlami 3s.x 10 8 powt. 5. wspięcia w staniu na maszynie 3s.x 15 powt. /30 sek przerwy miedzy seriami 6. wspięcia w siadzie 3s.x 20 15 powt. /do 60 sek. przerwy/ 7. unoszenie hantli bokiem stojąc 4s.x 12 10 powt. 8.

    Odpowiedzi: 1054| Ilość wyświetleń: 88816| Data: 2012-02-26 23:42:06| Liczba SOGów: 34
  • Porusz swoją klatkę !!!

    spowalniamy ruch ćwiczenia, zatrzymujemy ciężar na klatce na 1 sek, lub skracamy o 30 40 sek przerwy wypoczynkowe miedzy seriami ćwiczenia 3 i 4 to ćwiczenia uzupełniające, ciężar dobieramy tak żeby wykonać założoną ilość powtórzeń bez załamania

    Odpowiedzi: 414| Ilość wyświetleń: 127033| Data: 2005-03-02 10:07:25| Liczba SOGów: 185
  • program uderzeniowy - klata, barki (tylko dla twardzieli!)

    realizowany wraz z partnerem treningowym, gdyż przerwy wypoczynkowe między większościami serii powinny trwać tylko tyle ile czasu zabiera naszemu partnerowi wykonanie tej samej serii, którą wykonaliśmy uprzednio my. wyjątkiem od tej reguły są:

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 3398| Data: 2006-03-04 23:04:10| Liczba SOGów: 2
  • roznice miedzy odzywkami bialkowymi - wynikajace z ich skladu oraz technologii produk

    jak się wiec ma sam koncentrat białek serwatkowych do swego pierwowzoru proponuje się zastanowić w ile dodatków powinien być wyposażony by podane w nim białko nawet o najwyższym bv, stanowiło pełnowartościowy składnik odżywczy

    Odpowiedzi: 163| Ilość wyświetleń: 21471| Data: 2007-02-01 23:02:03| Liczba SOGów: 24
  • CYKL PRIORYTETOWY : KLATA

    mi rosnie ale nie klata...co robic . ludzie poddaja rozne pomysly na pobudzenie wzrostu: trenuj ciezej, rob ile rob duzo powt, zmniejsz liczbe serii, zmien cwiczenia... czytam cale litanie powtarzajacych sie odpowiedzi. znowu najbardziej

    Odpowiedzi: 966| Ilość wyświetleń: 180007| Data: 2006-10-01 23:17:28| Liczba SOGów: 139
  • PRZYKŁADY TRENINGÓW

    oraz średnio zaawansowani kulturyści mieli ułatwione zadanie przy planowaniu swoich treningów.długość przerw miedzy seriami patrz atlas ćwiczeń w zależnosci od rodzaju treningu.są to oczywiście przykładowe programy które każdy może dopasować do

    Odpowiedzi: 102| Ilość wyświetleń: 60880| Data: 2002-09-24 14:43:18| Liczba SOGów: 85
  • OLD SCHOOL : STAWY REANIMOWANE

    tez dotyczy. bez diagnozy terapia moze byc chybiona. od 8 go roku zycia regularnie cwiczylem sztuki walki oraz robilem wszelkie mozliwe cwiczenia na rozwoj miesni. obejrzalem conana niszczyciela i klapki na oczy zapadly: to chcialem robic

    Odpowiedzi: 191| Ilość wyświetleń: 51866| Data: 2006-08-29 00:06:01| Liczba SOGów: 50
  • Jak zwiekszyc obód ramienia?

    ~10 kg i bez przerwy robimy następną serie 8 powt., znowu dokładamy ~5 10 kg i robimy 8 powtórzeń bez przerwy miedzy seriami następnie znowu dokładamy ~5 10 kg i wykonujemy ostatnią serie 6 8 powt. do załamania, oczywiście bez przerwy.

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1295| Data: 2011-12-13 18:22:33| Liczba SOGów: 0
  • praca konkursowa / castroMT

    i odwrotnie element koordynacyjny 4. ćwiczenia w płaszczyźnie strzałkowej w przód. liczba seri to : 4. przerwa miedzy seriami to 2 3sec pozycja wyjściowa postawa stojąc nogi na szerokości barków 1. skłon tułowia w przód 2. pogłębienie

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 3667| Data: 2008-12-02 20:19:36| Liczba SOGów: 4
  • HST- serie (ilość, przerwy)

    nam średnią ilość serii na tydzień może być równa ilości serii wykonywanych w tradycyjnym splicie na dana partie o ile byłeś zadowolony z wyników wcześniejszych treningów. postaram się to zobrazować na przykładzie klatki piersiowej: jeżeli w

    Odpowiedzi: 106| Ilość wyświetleń: 47957| Data: 2004-09-13 23:11:30| Liczba SOGów: 48
  • PROGRAM TRENINGOWY__ Wyciśniesz 20kg więcej.

    będziesz w ten sposób dobrze rozciągał mięsnie trójgłowe co pozwoli na ich pełniejszy rozwój. zrób tyle powtórzeń ile jesteś w stanie w jednej superseri. przerwy miedzy supe seriami 3min. skręty przedramion w pozycji lezącej połóż się

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 6214| Data: 2007-03-31 13:16:32| Liczba SOGów: 3
  • PROPONOWANY PROGRAM TRENINGOWY (5 cykli) :rozpiska dla leniwych:

    25 35p 5 s ilość serii 6 p ilość powtorzen cykl etap iii cykl posiwecony masie miesniowej oraz ile trening oparty glownie na wolnych ciezarach.stosunkowo mala ilość powtórzeń oraz zwiekoszny do max 3min. czas miedzy

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 3876| Data: 2006-08-16 21:05:26| Liczba SOGów: 3
  • 11 Zasad na zwiększenie masy i siły

    /20020827014646 postanowilem przepisac ten caly artykol,poniewaz uwazam ,ze jest wart przeczytania... dla poczatkujacych szczegolnie,ale tez znawcy

    Odpowiedzi: 30| Ilość wyświetleń: 17104| Data: 2002-08-27 01:46:46| Liczba SOGów: 31
  • trening cykliczny na rok

    cykl etap iii cykl posiwecony masie miesniowej oraz ile trening oparty glownie na wolnych ciezarach.stosunkowo mala ilość powtórzeń oraz zwiekoszny do max 3min. czas miedzy

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 3084| Data: 2004-08-13 13:33:33| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}