SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Fałdy na brzuchu u chudego, redukcja?

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1055

Formularz - Proszę o pomoc

Zdjęcie sylwetki (mile widziane)

Podane

Wiek

18

Waga

60

Wzrost

176

Staż treningowy

Biegam od 3 lat, intensywniej od 1.5 roku, od grudnia 2016 dołożyłem rowerek stacjonarny, od początku marca dodatkowo wykonuje z YouTube'a takie ćwiczenia jak 'Super Spalanie' Chodakowskiej oraz 'Trening Spartan' z kanału centrumsportowca.pl. Kiedyś robił

Obwód pasa

78

Obwód klatki piersiowej

86

Obwód uda

49

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)

Prawie codziennie biegam (10/15km w 1h/1.5h) oraz jeżdżę na rowerku stacjonarnym (coś koło 75min), od początku marca dodatkowo wykonuje z YouTube'a takie ćwiczenia jak 'Super Spalanie' Chodakowskiej oraz 'Trening Spartan' z kanału centrumsportowca.pl

Ograniczenia żywieniowe (uczulenia, choroby)

Brak

Stan zdrowia

Idealny

Preferowane formy aktywności fizycznej

Dowolne

Stosowane wcześniej diety (rozklad białko/ węglowodany/ tłuszcze)

Brak dokładnej, staram się jeść zdrowo, słodyczy/fast foodów/słodzonych soków i napojów od bardzo długiego okresu czasu nie miałem w ustach. Pieczywo też staram się jeść zdrowe (na tyle na ile 'ciemne' pieczywo z supermarketów jest zdrowe)

Wrażliwość na stymulanty

Nwm

Możliwosci finansowe

Średnie

Cel/problem/opis

Schudłem z 70kg do 60kg, lecz dalej kiedy się schylam/siedzę wywala mi na brzuchu takie fałdy. To właśnie na schudnięciu z brzucha od zawsze najbardziej mi zależało, dlatego bardzo mi to przeszkadza. Kiedy stoję, nie mam takiego problemu. Nie wiem czy chc
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Na forum 254 dni Przeczytanych tematów 3710
W tej tabelce ucięło, więc tu napiszę wszystko jeszcze raz:

Zdjęcie sylwetki (mile widziane):

http://zapisz.net/view.php?filename=997_6.jpg
http://zapisz.net/view.php?filename=396_7.jpg
http://zapisz.net/view.php?filename=968_8.jpg
http://zapisz.net/view.php?filename=364_1.jpg
http://zapisz.net/view.php?filename=829_2.jpg
http://zapisz.net/view.php?filename=426_3.jpg
http://zapisz.net/view.php?filename=303_4.jpg
http://zapisz.net/view.php?filename=703_5.jpg

Wiek : 18
Waga : 60
Wzrost : 176

Staż treningowy: Biegam od 3 lat, intensywniej od 1.5 roku, od grudnia 2016 dołożyłem rowerek stacjonarny, od początku marca dodatkowo wykonuje z YouTube'a takie ćwiczenia jak 'Super Spalanie' Chodakowskiej oraz 'Trening Spartan' z kanału centrumsportowca.pl. Kiedyś robiłem dużo treningów na brzuch (też z youtube'a). Jakieś 2 lata temu ważyłem 70kg, aktualnie 60kg.

Obwód pasa 78
Obwód klaty: 86
Obwód uda: 49

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): Prawie codziennie biegam (10/15km w 1h/1.5h) oraz jeżdżę na rowerku stacjonarnym (coś koło 75min), od początku marca dodatkowo wykonuje z YouTube'a takie ćwiczenia jak 'Super Spalanie' Chodakowskiej oraz 'Trening Spartan' z kanału centrumsportowca.pl

Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : Brak
Stan zdrowia: Idealny
Preferowane formy aktywności fizycznej: Dowolne
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : Brak

Cel/problem/opis: Schudłem z 70kg do 60kg, lecz dalej kiedy się schylam/siedzę wywala mi na brzuchu takie fałdy. To właśnie na schudnięciu z brzucha od zawsze najbardziej mi zależało, dlatego bardzo mi to przeszkadza. Kiedy stoję, nie mam takiego problemu. Nie wiem czy chcę bardziej chudnąć, bo wydaje mi się, że będę wyglądał w jednych częściach ciała jak anorektyk, a fałdy zostaną ;/ Moim celem jest bycie naprawdę szczupłym z ewentualnie delikatnie zarysowanymi mięśniami. Co robić?

Dodatkowo, załączam wyniki analizy ciała (nie wiem na ile można im ufać, nie znam się, ale zrobili mi takie coś w ramach oprowadzania po siłowni, więc pomyślałem, że wrzucę):

http://zapisz.net/view.php?filename=525_20170403_183147.jpg
http://zapisz.net/view.php?filename=577_20170403_183159.jpg
http://zapisz.net/view.php?filename=459_20170403_183204.jpg
http://zapisz.net/view.php?filename=182_20170403_183209.jpg



Zmieniony przez - Piecyk99 w dniu 2017-04-03 19:21:43
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 697 Napisanych postów 34403 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 248497
fałdy skóry przy schyleniu ma kazdy
Ty masz bardzo niski bf, wydaje mi się że czas przymasować
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Na forum 254 dni Przeczytanych tematów 3710
Jakieś delikatne fałdy może i tak, ale nie takie giganty jak moje xd

Gdyby komuś się nie chciało przeglądać wszystkiego, fałdy widać na:
http://zapisz.net/view.php?filename=997_6.jpg
http://zapisz.net/view.php?filename=396_7.jpg
http://zapisz.net/view.php?filename=303_4.jpg



Zmieniony przez - Piecyk99 w dniu 2017-04-03 19:30:02
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 174 Wiek 17 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1364
Remik wyczerpał temat każdy ma takie fałdy przy machyleniu się (chyba ze jedziesz na spalaczach tluszczu i masz niebezpiecznie niski poziom bf). Z innej beczk byla akcja kiedy pewna modelka z idelaną linią i blaskim brzuchem pokazywała jak wyglafa jej ciało gdy siedzi i pojawiły sie dosyc spore fałdy.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Na forum 254 dni Przeczytanych tematów 3710
W takim razie co robić, żeby wyglądać tak jak oni?
http://zapisz.net/view.php?filename=552_ad.jpg
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/c7/9f/d0/c79fd0a41643fef16b735f356c63eb0d.jpg


Zmieniony przez - Piecyk99 w dniu 2017-04-03 19:55:54
1
napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1310 Napisanych postów 43564 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 420632
Patrz na samo zdjęcie bo to łatwo zakłamać na zdjęciu wyżej ma niższy poziom bf pytanie jednak czy naprawde chcesz tak chudo wygladac

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Na forum 254 dni Przeczytanych tematów 3710
W takim razie proponujecie masę? Problem w tym, że przez ostatnie 2 lata naprawdę ciężko pracowałem żeby tyle schudnąć, więc nie chciałbym teraz znowu nabrać jakiejkolwiek tkanki tłuszczowej ;/

+ Gdybym w mojej obecnej formie zaczął ćwiczyć mięśnie brzucha to będą one widoczne, czy zakryte pod tłuszczem?

+ Przeczytałem kiedyś, że budowanie mięśni w przypadku osób nie mających nigdy nic wspólnego z ćwiczeniami siłowymi jest możliwe na deficycie kalorycznym (body recomposition). Prawda to? Myślicie, że w moim przypadku da radę? Naprawdę boję się nabrać choć grama tłuszczu ;/
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 148 Wiek 18 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 6725
jak będziesz masował z głową to nie podleje

widoczne mięśnie brzucha to kwestia poziomu tłuszczu, ale uwierz że jak powoli będziesz nabierał mięśni to wszystko ładniej będzie wyglądać

rekompozycja jest możliwa ale nie jest to łatwe, ja na twoim miejscu dałbym lekką nadwyżkę i obserwował.

od siebie dodam że też mam/miałem podobną sytuacje, schudłem 22 kg i bałem się przytyć, ale stopniowo dodawałem kalorii, zdrowo jadłem, sumiennie ćwiczyłem i przez 6 miesięcy przytyłem ok 9-10 kg a tłuszczu na brzuchu nie przybyło, bynajmniej nie dużo.
1
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 497 Napisanych postów 6367 Wiek 82 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 115448
Z czego Ty chcesz rekomp zrobić, masuj śmiało chudy jesteś.

Masz słabe relacje z jedzeniem i samym sobą, skoro wrzucasz takie zdjęcia i się tym przejmujesz. Rozsądne jedzenie i dodawanie kalorii nie sprawi że zalejesz się.
Ćwicz całe ciało a nie tylko brzuch, więcej dystansu do diety
1
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 174 Wiek 17 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1364
Tak jak napisali poprzednicy nie masz juz z czego redukowac. Jesli przejdzissz na mase troche przytyjesz ale i nabierzesz mięsni więc jesli tyke chudles to zrzucenie powiedzmy 3kg to nie pownien byc problem.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Na forum 254 dni Przeczytanych tematów 3710
No bo raz, że to trochę dziwne według mnie mając takie fałdy robić masę zamiast próbować się ich pozbyć w jakiś sposób

A dwa: z tym że mam słabe relacje z jedzeniem i samym sobą to raczej prawda, bo przez ostatnie kilka miesięcy starałem się jeść jak najmniej żeby zmieścić się w deficycie + codzienne katowanie się tymi ćwiczeniami sprawiły, że był to chyba najcięższy okres w moim życiu, więc tym bardziej nie chcę zaprzepaścić efektów jakie mi to przyniosło

Wrzucam jeszcze zdj analizy z poprzednich wakacji, z której wynikałoby, że straciłem od tego czasu 1.4kg tłuszczu i 1.5kg mięśni. Nie wiem czy to normalne ani na ile dobrze rozumiem te wskaźniki, ale czy mam się martwić tym?

http://zapisz.net/view.php?filename=464_20170326_200043.jpg 
1
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta, masa, kalorie.

Następny temat

Nadmiar białka a uszkodzenie nerek i wątroby

Czas napięcia mięśnia, jako sposób na wzrost masy mięśniowej Czas napięcia mięśnia, jako sposób na wzrost masy mięśniowej Katarzyna Kowalik - ocena sylwetki Katarzyna Kowalik - ocena sylwetki Rodzaje napojów kawowych. Napoje na bazie kawy okiem dietetyka Rodzaje napojów kawowych. Napoje na bazie kawy okiem dietetyka Justyna Rybczonek- choroba nie odpuszcza! Justyna Rybczonek- choroba nie odpuszcza! Wyniki sekcji zwłok Dallasa McCarvera! Wyniki sekcji zwłok Dallasa McCarvera! Andrzej Hurysz - ocena sylwetki Andrzej Hurysz - ocena sylwetki Bieganie i kulturystyka. Dlaczego kulturysta powinien biegać? Bieganie i kulturystyka. Dlaczego kulturysta powinien biegać? Jak otoczenie i styl życia obniża Twój poziom androgenów Jak otoczenie i styl życia obniża Twój poziom androgenów