SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

upper body

  • Plan upper body- lower body do oceny

    Temat
    Trening dla początkujących

    zyc ale z mniejszym obciazeniem w zakresie 15 powtorzen zeby zaskoczyc cialo? Chcialbym wykonywac teraz etap 6. z drobna modyfikacja. Trening 3 razy w tygodniu z naciskiem na upper body, reasumujac: upper body 1 lower body upper body 2 Na poprzednim planie sila wzrastala wiec mysle zeby wykonywac zakres 10 powtorzen na male partie a 8 powtorzen na

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1792 Data: 2013-03-22 20:13:47 Liczba szacunów: 0
  • upper lower body - pomoc w ogarnieciu planu

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    GRUBOŚĆ FAŁDY BRZUSZNEJ: GRUBOŚĆ FAŁDY NA UDZIE: GRUBOŚĆ FAŁDY NA ŁYDCE: SUMA GRUBOŚCI FAŁD: WYNIK TOTALNY BODY FAT: Witam. Potrzebuje porady PODCZAS układaniu treningu upper/lower body. Wygląda to tak obecnie: 1) low (dominacja taśmy push) -siady 4x8 -hipthrust 4x10 -siady bułgarkie 4x10 -spięcia łydek 412 2) up aktywacja: facepulls + trap3r

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 447 Data: 2017-01-03 23:26:08 Liczba szacunów: 0
  • Trening Upper Lower Body do oceny

    Temat
    Trening dla początkujących

    ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK: Młody Dzik PŁEĆ: Mężczyzna WIEK: 23 WZROST: 185 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: 12 miesięcy ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 95 OBWÓD RAMIENIA: 40 ****POMIARY SIŁOWE**************************************** PRZYSIAD TYLNI: - 160 x 3, 150x5 MARTWY

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 507 Data: 2015-09-04 13:03:46 Liczba szacunów: 0
  • Push and Pull czy Upper and lower body?

    Temat
    Trening dla początkujących

    lić na siłkę to środa, piątek, sobota, niedziela. Więc raczej zrezygnuje z 4/tydzien i zmniejszę do 3 dni. Dobra teraz konkrety: 1. Jaki plan bardziej polecacie push/pull czy upper/lower? 2. Czy jeśli wybrałbym upper/lower to mógłbym robić w każdym tygodniu 2x górę i tylko raz dół i tak za każdym razem nie zmieniając co tydzień na 1x góra/ 2x dół

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 785 Data: 2015-09-30 12:06:59 Liczba szacunów: 0
  • Progresja w Upper - Lower body

    Temat
    Trening dla początkujących

    Cześć, Trzecie pytanie w tym tygodniu z powodu zmiany planu, liczę że ostatnie ;) Jestem po pierwszych dwóch treningach Upper - Lower body z etapu 6 z pierwszego roku treningnów i mam pytanie związane z progresją. We wcześniejszych etapach ćwiczyłem ze stałym obciążeniem. Teraz stwierdziłem, że najwyższy czas na progresję. Progresje zaplanowałem

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 539 Data: 2014-01-07 22:06:17 Liczba szacunów: 0
  • Upper lower body, stały ciężar?

    Temat
    Trening dla początkujących

    przerabiany plan: push pull Wyniki w podst cw max. WL: 95 kg, przysiad 130 kg Mc 115 kg. Witam, tydzień temu zacząłem nowy etap z pierwszego roku treningu, bliżej to etap 6 upper lower body. Plan jest wymagający więc mam pytanie czy nie będzie problemu gdy przez pierwsze tygodnie będę ćwiczył stałym ciężarem, bez progresji z serii na serię? Czy n

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1119 Data: 2013-07-09 11:49:53 Liczba szacunów: 0
  • Trening Armstronga na poprawę wyniku w podciąganiu na drążku

    Post
    Trening w domu
    PRO

    every 1/4 mile and do 10-30 repetitions of some exercise (i.e. push-ups, pull-ups, sit-ups, mountain climbers, lunges, dips, jumping jacks, 8 count body builders, flutter kicks, etc, etc.) If you want to emphasize upper body conditioning, cut the run down to 1-2 miles and stop every 50-100 yards. Zmieniony przez - pabel1 w dniu 2009-03-15 16:22:46

    Odpowiedzi: 1054 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-15 15:29:08 Liczba szacunów: 0
  • Doradcy działu czekają na Twoje pytania ! Vol.3

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Na YouTube jest wiele filmików wpisujesz jedynie stretch i co Cie interesuje lub kompleksowo upper body lower, body lub nawet full body, nieraz na fejsie mi się takie grafiki wyświetlają gdzie jest pokazane zdjęcie i na kolorowo są zaznaczone mięśnia które się rozciągają przy danym cwiczenniu, coś jak w atlasie delawiera

    Odpowiedzi: 4919 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-11-24 18:30:28 Liczba szacunów: 1
  • Treningi co 2 dzień. Prawidłowy?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie
    PRO

    Ten plan to jakaś kpina. Ułóż trening w którym każdą partie stymulujesz 2x w tygodniu-same podstawy + uzupełnienie. Osobiście polecam 3 dniowy rozkład: upper/lower/upper body W następnym tygodniu dla równowagi 2x lower/1x upper. Lub: Push/Pull/Push Następny tydzień: Pull/Push/Pull dla równowagi między łancuchami funkcjonalnymi. Układałem ostatnio t

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 8327 Data: 2012-03-26 13:12:41 Liczba szacunów: 1
  • DT - Kettle i inne :-)

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    Dzisiaj laba, ale niezły link w newsletterze dostałem: http://www.dieselcrew.com/intense-upper-body-training https://www.youtube.com/watch?v=AP4nvEUdbbk Pavel polecał, Orzegów chyba też :-) Osobiście, to bałbym się takie coś zrobić w domu!

    Odpowiedzi: 4853 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-03 19:43:16 Liczba szacunów: 0
  • DT - Kettle i inne :-)

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    Zagryzłem niedługo po kawie - jajecznica na boczku i kawałek kabanosa. Trening taki: Kula 16kg ManMaker - po 8powt. (5minWORK/5minREST) - tętno coś koło 175 Upper Body Blast - po 8 powt. (5min/5min) Leg Burner - po 8 powt (w sumie 10min), ale przerwa co ćwiczenie, bo tak mi serce waliło.. Nie robiłem też overhead!! https://www.youtube.com/watch?v=

    Odpowiedzi: 4853 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-03-09 13:15:39 Liczba szacunów: 0
  • DT - Kettle i inne :-)

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    Kolejny dzień z EKCW MANMAKER UPPER BODY BLAST SWING WORKOUT - tutaj już zrobiłem ze dwie przerwy. Wszystko po 8 powt. 22min. Poprzednio był jakby podział: całe ciało dół cardio (czyli głównie balistyka) Dzisiaj: całe ciało góra balistyka Dwa pierwsze zestawy na filmikach powyżej, a SWING WORKOUT: - SW - HOT POTATOES - HIGH PULL - HOT POTATOES -

    Odpowiedzi: 4853 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-30 20:50:29 Liczba szacunów: 0
  • GINEKOMASTIA cz. 4

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    To restrict your movement of the chest and upper body. And also to compress the skin against the muscle. This is to prevent fluid from building under your nipple since there is now a "space" there because you removed the gynecomastia tissue and fat. To help healing.

    Odpowiedzi: 4059 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-23 13:48:32 Liczba szacunów: 0
  • FBW 5x5 - rozkład ciężarów

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    o to nie zdrowo, nie uwazam za blad wyeliminowanie wycisku na poziomej w zamian poreczy w jednym mikrocyklu treningowym - chodzi poki co o ksztaltowanie ogolnej sily dla push upper body, a nie ukierunkowanie pod dany lift, na to przyjdzie jeszcze czas. Wiem, ze jestesmy w dziale dla poczatkujacych i ciezary wrecz leca lawinowo w gore, jednakze tez

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 17324 Data: 2011-07-21 22:26:03 Liczba szacunów: 0
  • MEZOCYKL MASY AGRESYWNEJ 2010 ZE SPRZETEM KELTON

    Post
    Usuniete tematy

    dynamike cwiczenia - nie wykonuj wiecej jak 3 powtorzenia w serii na reke. CZWARTEK : WOLNE PIĄTEK: KLATKA / GRZBIET Opis technik wykonania znajduje się w fazie specjalizacji upper body I. 1a. Pompki na poręczach wersja na klatkę - Długa rampa - 6 powtórzeń 1b. Podciąganie na drążku - Długa rampa 6 powtórzeń 2a. Wycisk sztangi na skosie dodatnim

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 13235 Data: 2010-03-16 20:16:41 Liczba szacunów: 0
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    achine, tight shorts, up her legs go - then on to the hip abductor... Need I say more? Although I enjoy her presence very much I must add! Harold Hockeysticks - Harold is the upper body wonder of the gym scene people. Hi upper body is flawless in every respect, and actually Harold seems to be a nice guy in a way. Harold wears baggies to workout in,

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-05-02 09:10:40 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    piątek - 6/11 - DT /SFD/Images/2015/11/10/97a46447ce474a0ba695d90b1a02f722.png /SFD/Images/2015/11/10/c0f029676e9348e4bf7dd2175a56a781.png Czas postu: ~16h Czas uczty: ~8h +/-1h Przed treningiem: Pure power 14g Cytrulina 3g Bcaa 10-15g Na treningu: BCAA 10-15g Waxy Mazie 30g Zaraz po treningu (15-30min): Eaa 15g Kreatyna HCL 2-3g Beta Alanina

    Odpowiedzi: 16739 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-10 00:39:49 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Plan na kolejne 6 tyzni: Day 1: UPPER BODY: Neuromuscular Emphasis Workout Complex A: Upper Body Horizontal Push Dominant A1) Functional isometric front bench press Maximum weight for at least 6 seconds Rest 120 seconds A2) Bench press 2-3 reps Rest 120 seconds A3) Speed bench (or ballistic bench*) 3-5 reps at 45-55% (speed bench) 8-10 reps Res

    Odpowiedzi: 16739 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-03 15:52:43 Liczba szacunów: 1
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    yc ale z mniejszym obciazeniem w zakresie 15 powtorzen zeby zaskoczyc cialo? Chcialbym wykonywac teraz etap 6. z drobna modyfikacja. Trening 3 razy w tygodniu z naciskiem na upper body, reasumujac: upper body 1 lower body upper body 2 1.Wyciskanie sztangi leżąc 4x10p (moge zamienic na popmki na poreczach wersja na klatke?) 2.Podciąganie na drążku

    Odpowiedzi: 3273 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-15 15:15:09 Liczba szacunów: 0
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    yc ale z mniejszym obciazeniem w zakresie 15 powtorzen zeby zaskoczyc cialo? Chcialbym wykonywac teraz etap 6. z drobna modyfikacja. Trening 3 razy w tygodniu z naciskiem na upper body, reasumujac: upper body 1 lower body upper body 2 1.Wyciskanie sztangi leżąc 4x10p (moge zamienic na popmki na poreczach wersja na klatke?) 2.Podciąganie na drążku

    Odpowiedzi: 3273 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-21 12:39:10 Liczba szacunów: 0