SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przerwa miedzy cyklami

  • nie warto tu wchodzić

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    eracja - jako odpoczynek po i miedzy treningami. to, ile odpoczywają poszczególne partie miesni masz tu www.kulturystyka.pl/atlas regenerajca ma takze drugie znaczenie - jako przerwa pomiedzy cyklami. ('cykl' trwa od 4 do 8 tygodni). Po upływie tego czasu robisz dwutygodniowy lekki trening albo tygodniowy odpoczynek od treningu. Przeciez na tym wyk

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 4256 Data: 2005-03-20 18:07:09 Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna<>nerki !?

    Post
    Odżywki i suplementy

    wiedź np. : 1) przez jaki czas można ją brać np.2x dziennie po 5g rano i po treningu aby nie wywołać niepożądanych skutków ( nie wiem jeszcze jakich ) 2)jak długa powinna być przerwa pomiędzy cyklami w zależności od spożywanych dziennych dawek 3)czy można ją spożywać np. 1x dziennie po 3g przez dłuższy okres np. 3miesiące ? - i czy to ma sens ? Poc

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 3364 Data: 2003-11-22 16:07:03 Liczba szacunów: 0
  • Sezon 2006/07- cykle

    Post
    Doping

    niego cyklu dodam T3 i prawdopodobnie Clenbuterol i postaram sie wypruc zylki Cykle planuje juz teraz poniewaz do PL jezdze 1-2x w roku i tylko wtedy mam okazje wszystko kupic i zabrac ze soba. Tak malo ciekawie wychodzi ze dosc krotka przerwa miedzy dlugimi cyklami ale nie wsadze dlugiego cyklu przed samymi wakacjami Czekam na opinie i rady.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1199 Data: 2006-03-28 22:36:22 Liczba szacunów: 0
  • Odżywki i ich dawkowanie

    Post
    Odżywki i suplementy

    No wiadomo, wiem że miedzy cyklami musi być przerwa. Może nie jestem skarbnicą wiedzy na temat odżywek, ale jakieś tam małe doświadczenie mam %-)

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 743 Data: 2011-10-24 17:30:05 Liczba szacunów: 0
  • Dwa cykle kreatynowe

    Post
    Odżywki i suplementy

    ak samo, czy to jabłczan, mono czy alkalyn. Nie wierz w bujdy że jedna jest na masę, druga na siłę, a trzecia na lśniące włosy. Witaminy powinny znajdować się w stałej suplementacji (np Olimp vita-min multiple sport). Między cyklami powinna wystąpić przerwa o długości przynajmniej takiej jak poprzedzający cykl. Mono z vitala jak najbardziej dobre.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 669 Data: 2011-06-21 10:23:54 Liczba szacunów: 0
  • proszę o fachową radę

    Post
    Odżywki i suplementy

    no ja właśnie znalazłem hi teca za 149 zł(7,5 kg), myślę ze się zmieszczę z całością w dwóch stówach, chyba mnie przekonałeś przemooo1 ;p a jeszcze jedno pytanie jak lepsza przerwa........miesiąc czy dwa miedzy cyklami?

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1189 Data: 2009-02-06 16:14:38 Liczba szacunów: 0
  • x pand brak efektów :(

    Post
    Odżywki i suplementy

    y z malej puszki wiec efektami pozytywnie mnie zaskoczyl... a co do tych kcal moze byc i prawda ... jednym slowem troszke spiepszylem cykl na xp... ale celem nie bylo osiagniecia nie wiadomo jakich efektow ... po 2 miesiecznej przerwie chcialem poprostu wrocic do tego co prezentowalem przed przerwa w miare szybkim czasie.. i prawie sie to udalo :)

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2440 Data: 2008-08-27 21:58:01 Liczba szacunów: 0
  • Cell pump stała suplementacja po cyklu mono

    Post
    Odżywki i suplementy

    rezultaty niezbyt widoczne wiec chce troche poeksperymentowac Miniak_DH a miedzy cyklami treningowymi robisz przerwy w braniu CP? bo nie wiem czy podczas SD powinno sie jesc dalej... Tak, przerwa tyle ile trwal cykl. w jakims temacie znow czytalem ze lepiej zaraz po cyklu przejsc bo organizm jest nasycony dzieki wszystkim za odpowiedzi sogi leca

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2656 Data: 2007-12-02 20:45:59 Liczba szacunów: 0
  • no explode czy deca stack

    Post
    Odżywki i suplementy

    no a co z przerwą?Czy zażywanie tego cuda można uznać za cykl,tzn. robić normalna przerwę jak między cyklami na kretce?

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2668 Data: 2008-03-03 21:33:58 Liczba szacunów: 0
  • Drugi Cykl :D

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ty jesz kreatyne i cyklicznie do tego ćwiczysz? Chłopie. Jesteś oporny, zrobisz jak chcesz. Nie chce mieć efektów to nie miej. Piszemy ci przerwa tyle ile trwał cykl. Dodatkowo a co ty myślisz, że my nie trenujemy podczas przerw między cyklami? Wtedy trzeba też ostro pracować. Co do cykli na gainerze - to tak jakbyś sobie zrobił cykl na kuraku i ry

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1123 Data: 2011-08-18 10:56:26 Liczba szacunów: 0
  • Probelm

    Post
    Odżywki i suplementy

    skoro raz cie kopnęło - to czego sie boisz? jesli przerwa miedzy poszczególnymi cyklami kreatynowymi bedzie wystarczajaco dluga, i bedziesz przestrzegal diety i rozsadnie trenowal - bedzie OK. czy wezmiesz CP, czy K.O, czy mono.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 867 Data: 2008-02-05 00:18:57 Liczba szacunów: 0
  • meta + clen / redu ?

    Post
    Doping

    sną produkcję. Po odstawieniu środków i odbloku organizm wraca do normy, jednak istnieje prawdopodobieństwo, że ta norma będzie już słabsza niż przed cyklem. Jeżeli chodzi o przerwy między cyklami to zasada jest prosta, mianowicie przerwa powinna trwać minimum tyle ile trwał cykl wraz z odblokiem. Zmieniony przez - KruQ w dniu 2013-08-23 01:20:16

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 752 Data: 2013-08-23 01:18:27 Liczba szacunów: 0
  • Jak dluga przerwa?

    Post
    Doping

    z tego co ja wiem to zdrowo to jest 2x w roku i przerwa ok 5-6mcy miedzy cyklami mi pasuje a txt minum tyle co trwal cykl to dla mnie bajki nic ze zdrowie wspolnego nie majace.

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2118 Data: 2005-05-16 18:13:21 Liczba szacunów: 0
  • Puma666 Pomóż!:)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK: Sfera PŁEĆ: Facet WIEK: 21 WZROST: 172 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: 5 lat ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 72 OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 32 OBWÓD BICEPSU: 37 OBWÓD ŁYDKI: 37 OBWÓD UDA: 56(lewe) 54(prawe) OBWÓD BIODER: 94 OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA: 81 OBWÓD KL

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1273 Data: 2010-05-04 14:07:43 Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna a doświadczenie.

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Tak tak, ale między cyklami kreatynowymi musi być przerwa. A co tu brać właśnie wtedy????

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 3664 Data: 2008-11-09 00:02:15 Liczba szacunów: 0
  • Cykl kreatyny ? (Jabłczan+mono)

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    2 miesiace to juz nawet ok przerwa choc proponowalbym zrobic przerwe 3-4 miesiace miedzy cyklami - wtedy kreatyna najlepiej dziala aha i jak z kasa - mozesz cos dokupic

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 5298 Data: 2004-07-10 10:40:14 Liczba szacunów: 0
  • Drugi cykl do oceny

    Post
    Doping

    mi rozpisać ten twój cykl?Albo inni czy pacie propozycje na jakiś dobry cykl dla mnie?nogi chyba źle zmierzyłem bo nad kolanek ale nogi trenuje bez obaw taks samo jak plecy. oraz pytanie z innej beczki.Jaki jest minimalny okres przerwy miedzy cyklami?chodzi mi o 1-2cykl jaka przerwa powinna być? Zmieniony przez - Driverr w dniu 2010-01-07 23:13:41

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1426 Data: 2010-01-07 23:12:39 Liczba szacunów: 0
  • lewy temat?

    Post
    Doping

    moze i przerwa krótka ale jednak antek to antek nigdy go nie brałem i spodziewałbym sie lepszych efektów do tego dochodzi susta ktora tez pierwszy raz biore....pozatym slyszlem ze przerwy miedzy cyklami powinny byc 4-8 tyg max potem juz zaczyna sie amatorka i za wiele sie nie osiagnie

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1377 Data: 2010-10-12 13:51:34 Liczba szacunów: 0
  • przerwa między cyklami

    Post
    Doping

    wiesz czym dluzsza przerwa tym lepiej ,ale z tego co wiem to minimum okres miedzy cyklami powinien byc polowa dlugosci cyklu (tego ktory skonczyles) ale to jest takei minimum

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 5119 Data: 2004-06-15 15:06:57 Liczba szacunów: 0
  • Cyklon 4 miesięczny

    Post
    Odżywki i suplementy

    a c mi da ten no booster w przerwie miedzy cyklami.. (nie znam sie) fakt przerwa byc powinna ale jak miecha zrobie to nastepny cykl bedzie trwal tez z miesiąc wiec te przerwe by skrócic trzeba..jak od maja wejde na redukcje ostrą a mam co zrzucić.No to cykle tak po 40 dni..

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2134 Data: 2007-01-01 18:42:04 Liczba szacunów: 0