SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

trening klatki

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 997

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 171 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3438
witam chcialbym poznac wasze opinie na temat takiego treningu klaty
1.wyciskanie na skosie hantlami 4*12,10,8,6
2.rozpiętki na skosie 4*12,10,8,6
3.wyciskanie hantlami na prostej 4*12,10,8,8
4.brama 3*10
5.wyciskanie głowa w dół 4*10,8,6,6
dodam ze mam 19 lat i ćwice już dwa lata.
dzieki za odpowiedzi

rosnij zdrowo

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 3062 Wiek 29 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 29715
w tym planie jest podstawowy błąd- rozdzielanie ćwiczeń złożonych ćwiczeniami izolowanymi, i za dużo serii

pozdrawiam, Witek "Onkel" Pomećko

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 391 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3644
Co do tego ze jest za duzo serii to kwestia gustu, roznie ludzie robia. Ale z pewnoscia Onofelka ma racje w kwestii mieszania cwiczen zlozonych z izolowanymi. Przeciez to co masz jest bez sensu! Zamiast na poczatku katowac klatke podstawowymi ruchami ty juz na 5 serii masz rozpietki -

"Sympatia jest czesto wzajemna, Antypatia - zawsze!"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
saib__ ZASŁUŻONY
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 20426 Wiek 30 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 84464
1.wyciskanie na skosie hantlami 4*12,10,8,6
2.rozpiętki na skosie 4*12,10,8,6
3.wyciskanie hantlami na prostej 4*12,10,8,8

A ja slyszałem, że taki plan jest jak najbardziej OK, tzn. chodzi mi o rozpiętki jako drugie, bo jeśli chodzi o ćwiczenia to przydałoby się jedno wyciskanie sztangi. Jeśli do tej pory robiłeś wszystko sztangą, a chciałbyś się skupić bardziej na górze/dole klatki to wyciskaj hantle na skosie/płaskiej. Ja bym ew. dorzucił przenoszenie sztangielki lub sztangi.

Były moderator Sceny MMA i K-1 oraz elita SFD.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 626 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4241
taa ciekawe gdzie słyszałeś, po pierwsze nie powinno sie rozdzielać izolowanymi ćwiczeniami ćwiceń złożonych, a po drugie przy izolowanych nie stosuje sie progresji.

Sa dwie szkoły które ucza przeciazania miesni w kazdym cwiczeniu (progresja) oraz przeciazania ich przy cwiczeniach złoznych i podstawowych. Z praktyki wynika, że jedna i druga metoda jest skuteczna, jednak zazwyczaj bezpieczniejsza jest ta w której nie stosujemy progresji w cwiczeniach izolowanych - choc skuteczna jak inne.


Przy progresji łatwiej o kontuzje - osobom które dobieraja cwiczenia wg swojego uznania i bez konsultacji ew. zaplecza teoretycznego ze swojej strony.


***pozdrawiam wszystkich ambitnych***

BĄDZ SILNY, BĄDZ WIELKI, BĄDZ SZEROKI

**Abonent Działu Trening** koniecznie looknij http://www.insomnia.pl/temat169008/ 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 171 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3438
chlopaki czy mozecie poprawic mi ten plan i napisac w jakiej kolejnosci wykonywac cwiczenia

rosnij zdrowo

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 626 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4241
1.wyciskanie na skosie hantlami 3*12,10,8,
2.wyciskanie hantlami na prostej 3*12,10,8,
3.wyciskanie głowa w dół 3* 10,8,6,
4.rozpiętki na skosie 2* 12-10

zdecydowanie wystarczy... .

BĄDZ SILNY, BĄDZ WIELKI, BĄDZ SZEROKI

**Abonent Działu Trening** koniecznie looknij http://www.insomnia.pl/temat169008/ 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 6083 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 33055
Suchy , nie za mało 3 serie w cwiczeniach jak na jego staz bo tak to jest ok . ew mozna dac przenoszenie hantelka w poprzek ławki zamiast rozpietek

wg mnie lepiej dac te 2 pierwsze cwiczenia po 4 serie ale bez progresji w pierwszym

Zmieniony przez - _YaKuZa_ w dniu 2004-10-12 15:30:12

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 963 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 18182
ja od pewnego czasu preferuje wstepne zmeczenie wiec rozpietki jako pierwsze cwiczenie,bardzo dobra sprawa szczegolnie jak nie ma sie dobrej techniki lub nie wyciska sie zbyt duzo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 200 Napisanych postów 31902 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 94077
propgresja potrzebna - awrecz wymagana jest w ciekich cyklach - masa / sila.
jednakze nie potrzeba jej KONIECZNIE robic w KAZDYM zlozonym
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 626 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4241
niech spróbuje robic po 3 serie jesli nie bedzie mu to wystarczało niech poprostu dołoży, lepiej za mało niz za duzo.


***pozdrawiam wszystkich...***

BĄDZ SILNY, BĄDZ WIELKI, BĄDZ SZEROKI

**Abonent Działu Trening** koniecznie looknij http://www.insomnia.pl/temat169008/ 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening 5dni kazda grupa osobno

Następny temat

płaska + skos

Fruzelina