SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

spalanie tkanki tłuszczowej

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1125

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 78
witam, jestem tutaj nowa i w zasadzie nie mam pojęcia gdzie znalezc interesującą mnie poradę wśród tak wielu tematów, także postanowiłam stworzyc nowy i liczę na Waszą pomoc;) zatem mój problem polega na tym, że mam dośc męską figurę - wąskie biodra, a do tego masywne uda.. także moje pytanie odnosi się porad na spalenie tkanki tłuszczowej w udach, jest to dla mnie naprawdę ogromne utrapienie.. dodam, że nie jestem żadną sportsmenką, za to jestem studentką i nie mam za wiele czasu ani oszczędności, aby wydawac na siłownie, także proszę o jakieś porady;) z góry dziękuje;)

Płeć: Kobieta

Wiek: 20

Waga: 58

Wzrost: 168

Obwód klatki: 78

Obwód ramienia: 26,5

Obwód talii: 82,5

Obwód uda: 56

Obwód łydki: 36,5

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: ?

Aktywność w ciągu dnia: szkoła

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: brak

Odżywianie: wszystko

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: brak

Preferowane formy aktywności fizycznej: 4razy w tygodniu

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: brak

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: nie wiem

Stosowane wcześniej diety: brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 3181 Wiek 42 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11710