SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

sezonowcy na mecie :DDD

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 71397

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 420 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 4680
może ma priorytet na górny skos

"Do okoła same śmiecie d***** ch**e..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 3053 Wiek 111 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 12449
Jedyny plus ze sie nie woził po siłowni

Nie doradzam w kwestii dietetyki - korzystam z prywatnego centrum dietetycznego.

Nie doradzam w temacie hormonów - nie jestem lekarzem.

Fizyki nie oszukasz ESP, ABS i ASR tak samo jak psychiki psychotropami i substancjami psychodelicznymi.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 174 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 815
on szedl na pole bo pewnie dziewczyn duzo chodzilo i spompowany byl i robil jako reklama Mega Massa:D
zaal takich

Im Wiecej Potu Na Treningu Tym Mniej Krwi Na Ringu
------------------------------
http://www.sfd.pl/Silownia_do_oceny-t410281.html 
n a s z a s i l o w n i a

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 7892 Wiek 25 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 36273
__Kamil__ eee nie ma obaw sezony to takie kozaki że nie muszą się uczyć techniki a już na pewno nie od takiego leszcza jak ja

zresztą co ja się przejmuje... ja w wakacje nie ćwiczę bo regeneracja jest najważniejsza

treningopolon + michadrol + regenestanol + wheymadren + kreatynabol

Trening, micha, kreatyna - zrobią z ciebie sk****syna

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 3053 Wiek 111 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 12449
ja wakacje przeznaczam na gęstośc/siłe mase odpuszczam i redu

Nie doradzam w kwestii dietetyki - korzystam z prywatnego centrum dietetycznego.