SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

masa masa masa

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1649

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 269 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1231
podczas brania bialka wiadomo ze cwiczymy na przybranie masy miesniowej
i lepiej cwiszyc

duzy ciezar,bez progresu z mala iloscia powtorzen
np klata:

I 6razy 50kg
II 6razy 50kg
III 6razy 50kg
IV 6razy 50kg
V 6razy 50kg
end.

czy lepiej z progresja ciezaru regresja powtorzen

I 12 razy 45kg
II 10 razy 50kg
III 8 razy 55kg
IV 6 razy 60kg
end.

Wpisz maksymalnie 3 linijki do 120 znaków w każdej. Podpisy są dynamiczne - jeśli gdzieś wyjeżdżasz, tutaj możesz umieścić odpowiednią informację.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2995 Napisanych postów 5329 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 55261
Moim zdaniem na mase powinno się robic progresje i 2 opcja jest lepsza.

Zmieniony przez - bajanekkk w dniu 2006-04-20 22:09:42

WEJDZ I KLIKNIJ http://www.pajacyk.pl/ 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 269 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1231
sa jakies inne opinie?^^

Wpisz maksymalnie 3 linijki do 120 znaków w każdej. Podpisy są dynamiczne - jeśli gdzieś wyjeżdżasz, tutaj możesz umieścić odpowiednią informację.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4654 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 95551
moim zdaniem lepeij z progresja ale warto zmieniac cykle i od czasu do czasu zrobic ze stalym ciezarem

ZAMBO (old school bodybuilding)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 147 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3993
Przede wszystkim do KAZDEGO cwiczenia nalezy wykonac serie rozgrzewajaca.
Stosuj piramide, bo zeby rosnac trzeba podnosic coraz wieksze ciezary zmuszajac organizm do coraz bardziej wytezonego wysilku.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 269 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1231
ok, dzieki

bede jechal na progresji
a czasem walne staly zeby "zaskoczyc miesnie" ^^

Wpisz maksymalnie 3 linijki do 120 znaków w każdej. Podpisy są dynamiczne - jeśli gdzieś wyjeżdżasz, tutaj możesz umieścić odpowiednią informację.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 269 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1231
a co myslicie o ty aby laczyc te dwa typy treningu masowego?

przykladowo

cwiczenia z gryfem i na wyciagach z progresja
a na sztangielkach duzy ciezar malo powtorzen (np.6) i 5-6 serii

nie wiem czy mozna mniej niz 6 powtorzen bo gdzies mi sie obilo
ze "jesli nie dasz rady podniesc ciezaru minimalnie 6razy tzn ze jest zbyt duzy" i oczywiscie nalezy go zmienjszyc

Wpisz maksymalnie 3 linijki do 120 znaków w każdej. Podpisy są dynamiczne - jeśli gdzieś wyjeżdżasz, tutaj możesz umieścić odpowiednią informację.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 269 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1231
help

Wpisz maksymalnie 3 linijki do 120 znaków w każdej. Podpisy są dynamiczne - jeśli gdzieś wyjeżdżasz, tutaj możesz umieścić odpowiednią informację.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4654 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 95551
Mozesz tak zrobic.Czesto sie tak robi w planach masowych.Jak bedziesz robi mniej niz 6 powt to bedzie bardziej trening silowy niz masowy

ZAMBO (old school bodybuilding)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 269 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1231
czyli przy duzych ciezarach to
6-7powtorzen
a serii minimum ile? 5? 6?

Wpisz maksymalnie 3 linijki do 120 znaków w każdej. Podpisy są dynamiczne - jeśli gdzieś wyjeżdżasz, tutaj możesz umieścić odpowiednią informację.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4654 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 95551
Nie moge ci tak powiedziec ze masz robic tyle i tyl serii.to zalezy od treningu ilosci cwiczen itd.jak chcesz robic na mase to optymalne powt to 8-12.6 powt teoretycznie jest na sile.mowie chcesz robi mase zakrres powt8-12

ZAMBO (old school bodybuilding)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pytanie... ? SOGI !

Następny temat

ocencie trening

BF