SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

klata ;/

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1790

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 154 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1605
elo!
moj plan na klatke wyglada nastepujaco:
1.wyciskanie na plaskiej 4x10powt
2wyciskanie skos glowa w gore 4x10
3 rospietki glowa w dol

i nic.... stoje ciagle w miejscu... niedawno zmienilem plan a mialem wczesniej taki:
1.wyciskanie skos w gore 4x10
2.wyciskanie plasko 4x10
3.rozpietki plasko 4x10

co mam zrobic,zeby kalta rosla jak nalezy?
macie jakies ciekawe propozycje?? jakies dobre cwiczenie??
doodam ze na inne partie idzie mi dobrze

moj staz ok rok
80kg 176cm
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 2935 Wiek 93 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 14118
tylko tak piszesz bo pewnie nic tam nie widac i robisz afere z tego:d
moze dopiero zaczynasz tak na prawde i nie chcesz wkleic fot.
zreszta jak masz krutki staz to nie miej pretensji do swojej genetyki. Musisz sie jeszcze sporo namachac zeby cos tak bylo:D
i dieta poamietaj
bo bez niej to se mozesz tylko machac i machac:d

Rulas: a moze robisz cos zle? moze za duzy ciezar- przy cwiczeniach kulturystycznych jest taka zasada ze olewamy duzy ciezar:d
pamietaj o tym. Dla tego zmniejsz go a jak nie to zwieksz bo moze miesien dostaje zbyt slabego bodzca. a jak nie to zmniesz czas odpoczynku albo sproboj cos z regresja:D
na pewno pomoze.
Jest mnustwo opcji zeby zaskoczyc miesie. regres i progres: ciezaru, czasu odpoczynku, powtorzen, itp itd dla tego kombinuj jak nikt inny i rob jak tylko sie da a na pewno cos zlapeisz na ta szerokosc.
pzdr.

Pomogłem, wyraź swoją wdzięczność za mój poświęcony czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 62 Napisanych postów 11895 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 164753
wujek aprogresja ciężaru
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 154 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1605
progresje robie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 307 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2023
Zwiększ albo zmniejsz ilość powtórzeń. Np zaczynasz od 17 konczysz na 10.
Albo zaczynasz od 10 kończysz na 4


Zmieniony przez - Rulas w dniu 2008-04-16 19:00:34

Raz się żyje , Raz umiera

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 66 Napisanych postów 22971 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 91874
zmieniaj liczbę powt,ćwiczenia,sztanga-sztangielki,progresja-regresja,różnie można kombinować,napisz więcej o sobie/daj foty żeby można było lepiej pomóc

ciekawy art:
http://www.sfd.pl/CYKL_PRIORYTETOWY_:_KLATA-t289833.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 307 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2023
bicek 44 to jest dobry post ale dla ludzi z przypadłością klaty płaskiej , masz może coś dla ludzi z wybitą klatą do przodu ale strasznie wąskawą ?? :D

Raz się żyje , Raz umiera

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 62 Napisanych postów 11895 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 164753
rozpiętki pamiętaj nie ilość ale jakośc wykonywanego ćwiczenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 417
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 2935 Wiek 93 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 14118
progres albo regres.
Wogole rozpietrki rob 12 powt i bedzie ok.
Co do plaskiej to zaczynaj od 12/10/8/8 dokladajac ciezar tak by po zrobieniu danej liczby powtorzen zostalo ci jeszcze sily na 2-3 powtorzenia. oczywiscie + do tego wszystkiego 2-3 serie rozgrzewkowe 50-60 % ciezaru max.

Pomogłem, wyraź swoją wdzięczność za mój poświęcony czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 307 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2023
Tyle że to wszystko już robiłem :P .. Może trening oprzeć na samych rozpiętach i przenoszeniach
np 10 serii rozpiętek płaska , skos dół , przenoszenia , albo zamiast przenoszenia to skos góra z hantlami

Raz się żyje , Raz umiera

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 66 Napisanych postów 22971 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 91874
kretyński pomysł

imo powinienes sie opienac na:
płaska szeroki chwyt
te rozpietki nieszczesne

jeśli nazekasz na szerokosc.

można by kombinowac jeszcze 2x week

btw

zwieksz bilans kcal jeszcze

ps

apropos linku to dobrze ćwiczony mięsień bedzie się rozwijał równomiernie,ty mozesz po prostu cwiczac wg jakiegos planu starac sie bardziej pobudzac zewn obszary.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

moj trening tygodniowy

Następny temat

Biceps i plecy

nutloveb