SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

brzuch problem

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 916

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2023 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15083
Witam, chcialbym sie dowiedziec jak wy cwiczycie dolne miesnie brzucha, poniewaz mam z nimi problem.
Z gory dziekuje za odpowiedzi.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 70 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 738
Aerobowa 6 weidera

Żyj jak pustelnik,trenuj jak maszyna.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 123 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2775
unoszenie nog na drazku lub na lawce skosnej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 211 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 9978
legendarny ABS II, na mnie podziałał super
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 470 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 6629
Zasada dobrze mówi unoszenie nóg w zwisie itd. to cwiczenia na dolne brzucha i ćwicz je na początku treningu brzucha potem dopiero skosne i górne....przy a6w prawie wogóle nie pracują dolne mieśnie brzucha, zresztą to kijowy trening który co najwyżej wzmocni brzuch ale nie zbuduje fajnych mięśni.... absII o wiele lepszy choć osobiscie preferuje cwiczyć brzuch z obciążeniem...

http://r8.bloodwars.interia.pl/r.php?r=23409  <---fajna gierka przez przeglądarke

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 524 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 5885
jeśli jesteś zainteresowany, to wkleję tutaj bardzo dobry trening na brzuch z Flexa. Trening trwa 3 miesiące i angażuje wszystkie partie brzucha.

1 miesiac
cwiczenia:
1. Brzuszki pelne 4*20
2. Wznosy kolan w gore 4*15-20
3. Skretosklony 4*20 (po 10 sklonow na strone)
4. Wznosy prostych nog w gore 4*15-20

2 miesiac
cwiczenia:
1. Brzuszki pelne 4*20 + kilka sekund odpoczynku i po 5 sklonow na kazda strone
2. Wznosy kolan w gore 4*20 (stopy skrzyzowane)
3. Skretosklony 4*20 (po 10 sklonow na strone)
4. Wznosy prostych nog w gore 4*20 + po 5 wznosow na kazda strone

3 miesiac
cwiczenia:
1. Skretosklony 4*20
2. Wznosy prostych nog w gore 4*20 + po 5 wznosow na kazda strone
3. Brzuszki pelne 4*20 + kilka sekund odpoczynku i po 5 sklonow na kazda strone
4. Wznosy kolan w gore 4*20 + po 10 wznosow na strone

Red flags are flyin' high!
Manchester United!
Here we are !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2023 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15083
widze trening malo skaplikowany wiec sprobuje. Dzieki za odp macie po sogu:)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening do oceny

Następny temat

Pierwsze ACT.

nutloveb