SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

beczka88/Dziennik treningowy/Masa

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 12611

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 119 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 592
O MNIE:
wiek: w czerwcu będzie 16lat
Staż: 10miesięcy
wzrost: 174cm
waga: 61/64kg
Cel do osiągnięcia: Przybranie masy mięśniowej
Aktywność fizyczna: Szkoła , trening, boisko( piłka nożna) , latem: jeziorko , czasami rower , skakanka.

OBWODY:
nie znam wszystkich
Biceps: w przybliżeniu 30cm
Pas na wysokości pępka: 74cm

ZDJĘCIA( aktualne z 19 marca 2011r.):

http://i55.tinypic.com/2gtrcds.jpg

http://i53.tinypic.com/2qnv78k.jpg

http://i51.tinypic.com/13yjga9.jpg

http://i52.tinypic.com/mi117l.jpg

http://i56.tinypic.com/2v1qb9e.jpg

http://i54.tinypic.com/23lce2w.jpg


SPRZĘT:
Ćwiczę w domu:
-sztangielki
-drążek
-skakanka

TRENING:

Jeśli chodzi o staż to 10miesięcy robiłem ciągle FBW co drugi dzień i taki efekt dało. W czerwcu 2010r.( START ćwiczeń) ważyłem 78kg a teraz ważę 61kg/64kg( nie jestem pewny na 100% ile, ale coś około tego).
Teraz zamierzam robić trening na masę mięśniową i oto on:

Poniedziałek:
Klatka
- Wyciskanie sztangielek plasko- 3 serie po 12 powtórzeń
- Wyciskanie sztangielek na lawce skośnej( wersalce)- 3 serie po 12 powtórzeń
- Rozpietki na podłodze- 3 serie po 8 powtórzeń
Triceps:
- Pompki na podłodze -3 serie po 12 powtórzeń
- Francuskie wyciskanie sztangielek w lezeniu- 3 serie po 12 powtórzeń

Środa:
Plecy:
- Martwy ciag ( sztangielki)- 3 serie po 7 powtórzeń
- Podciaganie na drążku szerokim nachwytem- 3 serie po 5 powtórzeń
- Wiosłowanie sztangielka w podporze o stół- 3 serie po 8 powtórzeń
- Szrugsy- 3 serie po 6 powtórzeń
Nogi:
- Przysiady za sztangielkami na barkach- 3 serie po 6 powtórzeń
- Wspięcia na palce ze sztangielkami- 3 serie po 6 powtórzeń

Piątek:

Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztangielkami- 3 serie po 12 powtórzeń
- Uginanie ramion ze sztangielkami uchwycie młotkowym- 3 serie po 12 powtórzeń

Barki:
- Wyciskanie sztangielek zza głowy- 3 serie po 6 powtórzeń
- Unoszenie sztangielek bokiem - 3 serie po 6 powtórzeń
- Unoszenie sztangielek bokiem w opadzie tułowia- 3 serie po 6 powtórzeń

Weekendy przerwa + ewentualnie brzuszki

A brzuch będę robił też : jakieś tam brzuszki będę robił , biegał , skakał na skakance.

Ten trening , chcę robić do lipca, później w sierpniu przerwa i dalej coś się wymyśli.

DIETA:

O diecie krótko. Nie robiłem , aż tak specjalnych spisów.Ograniczyłem słodycze, nie jadłem fastfoodów.Jadłem warzywa, owoce, twaróg itp..Kolację starałem się jeść przed 19.

SUPLEMENTACJA:
Nie uznaję odżywek , nie stosowałem tego i nie zamierzam.


MOTYWACJA:
Zmotywowałem się tym , że żeby coś osiągnąć , trzeba się porządnie narobić i później mieć z tego same korzyści i być z siebie
zadowolony, dumny.

INNE:
Teraz czekam na wasze odpowiedzi.Chcę abyście mi napisali czy to dobry plan treningowy co będę go stosował i czy idę w dobrym kierunku i inne uwagi.


Zmieniony przez - beczka88 w dniu 2011-03-21 22:01:54
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5454 Wiek 10 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 26001
bez diety masa? słaby pomysł
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 119 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 592
No oczywiście będę jadł twaróg + od czasu do czasu mięso na obiad no i warzywa owoce....Nie jest to bogato , ale żyjemy w trudnych czasach i wszystko dużo kosztuję.Czasami pozwolę sobie na pizze czy coś.Uda się zrobić mi masę mięśniową biorąc pod wzgląd wszystko?Nie przeciążę się treningiem ?Dobry plan treningowy?

Zmieniony przez - beczka88 w dniu 2011-03-21 22:46:01
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5454 Wiek 10 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 26001
trening, sam nie wiem.. dużo to sprzętu nie masz ale coś tam się da robić, ale to ktoś dośw. będzie musiał wejść i powiedzieć jak trening

od czasu do czasu to niestety za mało.. pizza czy coś to też nie to.. przecież chcesz "masę mięśniową" a od pizzy do tylko tłuszcz możesz zdobyć..

jak dla mnie szanse są znikome albo wogóle ich nie ma na zrobienie masy jedząc tak "o" bo za mało bedziesz jadł itp;)

ale tutaj też dośw. wejda i powiedzą dokładnie;)

nie zniechęcaj się i pomyśl nad dietą, chociaż w połowie żeby było ogarnięta to zawsze coś zrobisz na tym
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 119 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 592
Nom , czekam właśnie na odpowiedzi doświadczonych osób( i się doczekać nie mogę ;P...)
Ale myślę , że coś tam zrobię z moim ciałem , a jak się nie uda , to będę ćwiczył , bo lepiej coś robić(ćwiczyć) niż się obijać i tyć , a tak będę utrzymywał formę , sylwetkę jak coś ;]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5454 Wiek 10 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 26001
chudzinka z Ciebie więc lepiej nie utrzymuj tej "formy" tylko ogarnij diete ziomek:P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 166 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2033
https://www.sfd.pl/10_wskaz�wek_�ywieniowych-t315293.html
Przeczytaj i chociaż do tego staraj się dostosować.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 119 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 592
Czytałem to i staram się do tego dostosowywać...Niech wypowie się jakiś doświadczony człowiek (inni też mogą)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5454 Wiek 10 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 26001
no ale co ty chcesz wiedzieć? bez diety strasznie ciężko cokolwiek zrobić, nie masz do tego jakies sprzetu zeby nadrobić brak diety...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 119 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 592
No , dobra. Muszę mieć dietę , Ok , mięso( schabowe , udka , skrzydełka , miękkie mięsko , wątróbka), ale nie wszystko na raz :D będę jadał co drugi dzień któryś z tych posiłków na obiad , do szkoły będę brał dwie kanapki i zjadał je co 2-3 godziny postaram się jeść twaróg codziennie i ser.To starczy na masę ?A chcę jeszcze wiedzieć , czy trening dobry , czy nie przeciążę się tym treningiem , z diety to co napisałem wyżej i czy coś z tego wyjdzie.A jak nie wyjdzie to czy dobrze bym robił ten trening czy nie , czy niepotrzebny ten trening i nic nie wyjdzie nawet jakbym ćwiczył 4 miesiące...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 303 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2880
Jeżeli nie wszystko naraz, to odpuść trening i zacznij od diety. Będzie dieta, zacznij trening, wtedy dopiero można mówić o jakiejkolwiek masie.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Split partia 2x w tygodniu. -->trening w domu

Następny temat

Początkujący (hantle) itd

nutloveb