SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

---------------> AEROBY <---------------

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 3692

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 239 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 1894
Mam pytanko...mam rowerek i nie wiem jak czesto na nim jeździć:) Zakładam, że bede jezdził codziennie po 90 minut... czy to nie za dużo... Mam troche fajowego sadełka i chciałbym je splaić do sylwestra.

Mam również taki plan na mase... ale jestem początkującym i nie wiem czy dobrze to opracowałem No wiec zjadam codziennie tone białka mało tłuszczy i troche wegli ale przy tym chce spalic tluszcz...(na rowerku) czy jedno nie wyklucza drugiego ? Ile można splaić kalorii w godzinke na rowerze? Wyszlo mi że w 10 minut koło 100 ;) Dziś w ciagu 90 minut spalilem 1045 i coś mi sie wierzyć nie chce... wyczaiłem ze siedem obrotow pedałem wokół wlqasnej osi to 1 kcal
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
saib__ ZASŁUŻONY
Specjalista
Szacuny 60 Napisanych postów 20426 Wiek 34 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 84645
przy treningach na masę nie możesz poświęcać się aerobom o dużej intensywności, bo to przeszkadza w przyrostach masy, zresztą 90 min to nawet przy robieniu rzeźby za dużo
aby chudnąć, musisz jeść ok. 300-500 kcal mniej niż wynosi Twój próg kaloryczny, a przy masie musisz jeść o tyle więcej, także to jest drugi powód

jeśli chcesz nadal robić masę to możesz ew. dodać aeroby po treningu, ale ok 15-20 min z 65-75% tętna max 220 odjąć wiek - więcej przy treningach masowych nie jest wskazane, a taka ilość aerobów pomoże nie zatłuścić się jeszcze bardziej