SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wielka redukcja

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2477

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 25
Witam :)

Postanowiłam rozpocząć kolejną redukcję, tym razem ostateczną. Do tej pory udawało mi się wytrzymać na diecie najwyżej kilka tygodni. Głównym problemem jest dla mnie brak umiejętności przyrządzania posiłków tak, by miały one odpowiadający mi smak, problemy z ugaszeniem pragnienia wodą czy herbatami bez cukru, nieumiejętność jedzenia 5 posiłków dziennie i pilnowania godzin. Po krótkich okresach pilnowania diety, powracałam do obżarstwa i wygodnego zamawiania gotowych posiłków, a także jedzenia 2, max 3 razy dziennie sporych porcji.


Moje dane:

Wiek: 26
Waga: 76
Wzrost: 150
Obwód w biuście: 110
Obwód pod biustem: 91
Obwód talii w najwęższym miejscu: 94,5
Obwód na wysokości pępka: 112,5
Obwód bioder: 115,5
Obwód uda w najszerszym miejscu: 70
Obwód łydki: 41,5
W którym miejscu najszybciej tyjesz: brzuch, uda, pośladki.
W którym miejscu najszybciej chudniesz: brzuch
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: 6x w tygodniu spacery lub marszo-biegi, 3x w tygodniu trening domowy z piłką dla początkujących
Co lubisz jeść: mięso - drób, wieprzowina, wołowina; ryby, w szczególności łosoś, panga; owoce (poza cytrusami, jabłkami); wszelkiego rodzaju sosy, dipy; poza okresami redukcji typowy fastfoodowiec - pizza, kanapki z McDonald, KFC, sporo słodyczy, napoje gazowane
Ograniczenia żywieniowe: brak
Stan zdrowia, czy regularnie miesiączkujesz, czy bierzesz tabletki hormonalne: bóle stawów, szczególnie kolana i nadgarstki, bóle pleców/kręgosłupa; miesiączki raczej regularne, nie przyjmuję tabletek antykoncepcyjnych
Preferowane formy aktywności fizycznej: rower, sporty drużynowe (koszykówka, siatkówka), bieganie (na dzień dzisiejszy marszo-biegi), basen (przed którym obecnie powstrzymuje mnie wstyd)
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: obecnie brak suplementów, wcześniej omega3, CLA, witaminy dla kobiet Eve, Stres Control; przyjmuję również Spironol 100 w celu obniżenia androstendionu
Stosowane wcześniej diety: kilka podejść do zbilansowanej, kilka głodówek, tygodniowy epizod ze zmodyfikowanym Dukanem (białko plus warzywa), diety niskokaloryczne (ok. 1000 kcal), wszystkie krótkotrwałe, bez znacznej utraty wagi


Od 1,5 tygodnia jestem na ustalonej przez siebie diecie, która wygląda mniej więcej tak:
białka 2g na kg, czyli ok. 150g
tłuszcze 1g na kg, czyli ok. 76
węglowodany - staram się nie przekraczać 50g, z warzyw i owoców, sosów sałatkowcyh
W przybliżeniu daje to ok. 1484 kcal.
Od razu zaznaczę, że kaloryczność celowo ustawiłam jak najniżej, żeby przyspieszyć pierwszy etap utraty tkanki tłuszczowej. Chciałabym stracić ok. 10 kilogramów w tempie dość szybkim, później nieco zwolnić. Niestety obecna waga jest uciążliwa przy wykonywaniu jakiejkolwiek aktywności fizycznej. Oczywiście jeśli robię głupotę, będę wdzięczna za sprowadzenie mnie na właściwe tory :)
Dodaję zdjęcia sylwetki. Wybaczcie jakość, ale to na razie wszystko, co mogę w tej chwili pokazać ;)












W dzienniku nie uwzględniłam porcji jogurtu oraz sosów, w chwili obecnej nie mam dostępu do ich kaloryczności. Ustaliłam również 4 posiłki dziennie, nauczona poprzednimi porażkami.

I to chyba wszystko. Będę niezmiernie wdzięczna za wszelkie sugestie.



Zmieniony przez - noire w dniu 2012-03-01 00:43:30

Zmieniony przez - noire w dniu 2012-03-01 00:44:05

Zmieniony przez - noire w dniu 2012-03-01 00:46:04
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 26831 Wiek 15 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 283190
Bardzo dobszz, że postanowiłaś się za siebie wziąć, ale na pewno nie możesz na tym etapie ograniczać ruchu. Spacery, basen, nordic walking, proste ćwiczenia siłowe nie przeciążające stawów - musisz zbudować mięśnie, które będą Cię trzymały.

Odnośnie diety, to myślę, że za dużo białka i tłuszczy, za mało ww, ale tu poczekaj na Szefowe

O czym powinnaś pomyśleć już teraz? Na pewno o skórze. Jeżeli szybko schudniesz skóra będzie obwisła i mało jędrna. Trza masować, wklepywać i ćwiczyć ( i tracić wagę i cm z głową, powoli).

Przeczytaj sobie dziennik Krewetki, znajdziesz w nim wiele cennych info: http://www.sfd.pl/DT/shrimp2_/_redukcja/_podsumowanie_6m_s.81,_rok_s.189-t695381-s1.html

Warzyw nie wliczamy do rozpiski.

A ja nie jestem za ciężka jak na swoją wagę?
http://www.sfd.pl/Ruda_DT_/_Debiuty_2015-t1044538.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 25
Ruda_29, dziękuję za zainteresowanie :)

Dieta do zmiany na pewno, tu nie mam wątpliwości. Dowiedziałam się, że ilośc białka powinno ustalać się na tę wagę właściwą, więc przy moim wzroście podejrzewam, że będzie to ok. 45kg. Białko spadłoby wtedy do 90g. Nietstey ni emam pojęcia, jak dobrać odpowiednią ilość reszty, i tu, szczerze mówiąc, liczę na pomoc.
Z warzyw wliczyłam jedynie paprykę, nie uwzględniłam sałat, cebuli, cukini, brokuł. Będę wliczała również pomidory, warzywa strączkowe.
Staram się ruszać codziennie, chociażby ten spacer. W zastępstwie trningu siłowego robię ten na piłce ułożony przez Obliques. Obciążenia są na razie małe, ale i tak dają mi lekko popalić.
Dziennik Krewetki przeczytałam, stąd m.in. pomysł na szybszą, początkową utratę wagi ;) Z chęcią powrócę do niego raz jeszcze :)
O skórę również staram się dbać, wklepując w nią przeróżne balsamy, oliwki i emulsje. I oczywiście w najbliższych dniach polecana mieszanka porcji maści rozgrzewajacej, maści na rozstepy, maści na cellulit.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 265 Wiek 8 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6069
Hej noire! Sluchaj sie rad szefowych, one wiedza co robią, do tego wszystkiego trzeba podejść z rozumem i na spokojnie, inaczej sie nie da Teraz już tylko będzie dobrze. Powodzenia!!!!

estetyka, siła i wygląd (jędrność) w 80% zależą od twojej diety

Niedługo wróce..
http://www.sfd.pl/DaKilla/redukcja_i_kształtowanie_sylwetki/_bo_siła_jest_kobietą!_-t840181-s4.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 184 Napisanych postów 65575 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 188925
Wiatmy
i prosze podwyższyc kalorie do 1600 podwyższając tłuszcz i węglowodany do poziomu 100g oraz obniz białko, zwłaśzcza ze uzupełniasz go jakims przerobionym bełtem fabrycznym udającym mięso.
szybkim efektom mówimy nie, masz wejśc w rytm na diecie zbilansowanej, jeżeli tego nie będziesz potrafiła utrzymać nie masz co sie zabierać w ogóle za odchudzanie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1189 Wiek 47 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 13096
Czesc.
Sciagnij sobie z netu film z cwiczeniami callanetics. To dobre cwiczenia i stawow raczej nie obciazaja.
Tak jak szefowa mowi jak indyk to prawdziwe mieso z indyka (zakupiony surowy i przerobiony w domu) a nie indykopodobne.
Powodzenia

Zmieniony przez - lunika w dniu 2012-03-01 11:25:01
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 25
Obliques, dziękuję za korektę diety :)
Zmieniam więc na zbilansowaną, i zgodnie ze wskazówkami ustałam ilości 100g t, 100g ww i 75g białka.
Wyroby pseudomięsne oczywiście wykluczam całkowiecie.
Upewnię się jeszcze co do źródła ww. Mają one pochodzić z makaronu, ryżu, kaszy, owoców i warzyw, których do bilansu nie wliczam ?
Czy aktywnośc fizyczna ma pozostać na obecnym poziomie, czy zmienić coś ?
Obecnie mija drugi tydzień poniższych ćwiczeń z piłką wg schematu po 12 powtórzeń jedno za drugim z 30 sek przerwą między ćwiczeniami w 3 obwodach

1.wyciskanie sztangielek płasko (klatka)
2.francuskie uginanie rak siedząc (triceps)
3.wyciskanie sztangielek siedząc (barki)
4.wiosłowanie prostymi ramionami leząc na brzuchu (górna i dolna cześć pleców, barki)
5.wznosy z opadu (dolna czesc pleców)
6.przysiad z piłką za plecami (czworoglowy uda)
7.wznosy bioder leżąc na piłce (dwugłowy uda, mięśnie pośladków)
8.wznosy łydek siedząc na piłce (łydki)
9.odwrotne brzuszki z piłką (mięśnie brzucha, dolna cześć)
10.brzuszki skośne na piłce (mięśnie brzucha, skos)
11.brzuszki na piłce (mięśnie brzucha)

Obciązenia wciąż śmiesznie małe, od 3 do 5kg (wyciskanie płasko), przysiady z hantelkami o łącznej wadze 7kg, wznosy łydek stojąc z 10kg.
Od pn do sb poranne marszobiegi przez ok. 30min. Na razie to łącznie ok. 5 minut biegania, reszta marsz.

DaKilla, słuchać będę, jestem tu tą od wykonywania poleceń :) Dzięki :D

lunika, callanetics mam, podpatrzyłam w innym dzienniku. Na razie nie ćwiczyłam, bo wydało mi się to jakieś takie... za spokojne (pomimo wersji cardio) ;) W niedzielę sprawdzę, jak mi z tym pójdzie :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 26831 Wiek 15 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 283190
Callanetisc ćwiczy w wersji podstawowej, nie cardio.

A ja nie jestem za ciężka jak na swoją wagę?
http://www.sfd.pl/Ruda_DT_/_Debiuty_2015-t1044538.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 25
Ruda_29
Callanetisc ćwiczy w wersji podstawowej, nie cardio.


Tę wersję również mam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1189 Wiek 47 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 13096
Najlepsza jak dla mnie jest wersja z sama Callan bo Bojarska to mnie meczy. Mowie oczywiscie o podstawowym callaneticie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 322 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5066
nie wiem gdzie mieszkasz i czy masz możliwości, ale dopóki waga trochę nie spadnie polecałabym aqua-aerobik (odciążony jest cały układ kostno-stawowy).
Zwykle same pulchne panie są na tych zajęciach

Zmieniony przez - babcia1950 w dniu 2012-03-01 14:55:09
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

laurka na starcie w redukcji

Następny temat

NIEZBĘDNIK KOBIETY - MĘŻCZYZNA.

injelly