SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

REDUKCJA, ZASTÓJ, REDUKCJA!!!

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3915

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 43 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 377
Cześć. Zaglądam do Was już od jakiegoś czasu, przeczytałam wiele postów i porad. Od pół roku jestem na diecie i chodzę na siłownię. Przez 4 miesiące zrzuciłam kilka kilogramów aż pewnego dnia waga stanęła jak zaczarowana i ani nie drgnie. Znajomi mówią że to zastój i że często się to zdarza ale może już czas ten 2 miesięczny zastój zakończyć i zrobić coś żeby waga znowu ruszyła w dół oczywiście Będzie mi teraz o tyle ciężej że przez 2 tygodnie nie będę chodzić na siłownię i tego się bardzo boję żeby nie zaczęło kilogramów przybywać. I tu będzie moja prośba o pomoc w ćwiczeniach w domu żeby utrzymać ciągłość.
Na siłownię chodzę 3 razy w tygodniu wtedy robię ćwiczenia siłowe a pozostałe dni biegam, maszeruję na świeżym powietrzu a w dni deszczowe, zimne bieżnia lub rowerek.
Prosze o sprawdzenie również miski - starałam podpatrzeć u innych ladis i tak jem już ok 2 tygodni. Jutro wkleję plan dotychczasowych ćwiczeń na siłowni.

Wiek : 34
Waga : 90
Wzrost : 168
Obwód w biuście(1) : 114
Obwód pod biustem : 96
Obwód talii w najwęższym miejscu (2): 102
Obwód na wysokości pępka : 106
Obwód bioder (3): 122
Obwód uda w najszerszym miejscu: 66
Obwód łydki : 39
W którym miejscu najszybciej tyjesz : tyłek, brzuch
W którym miejscu najszybciej chudniesz : tyłek, twarz
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: (jak często) siłownia 3xtydzień, reszte dni aeroby, niedziela - wolne
Co lubisz jeść na śniadanie: owsiankę
Co lubisz jeść na obiad : mięso, warzywa, makaron, zupy
Co jako przekąskę : owoce
Co jako deser : jogurty, owoce, sernik
Ograniczenia żywieniowe : nie ma
Stan zdrowia, czy regularnie miesiączkujesz- tak, czy bierzesz tabletki hormonalne - nie
Preferowane formy aktywności fizycznej - bieganie, siłowe, aeroby
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty :-----
Stosowane wcześniej diety : 1000 kalorii, dukan, kopenhaska, niełączenia, jeszcze było kilka ale bardzo dawno.
Zdjęć nie dam bo się ogromnie wstydzę mojego zadu i bebecha

Mam nadzieję że mi pomożecie ruszyć z miejsca bo powoli tracę wiarę że mi się uda. Liczę na Was bardzo
Nie mogę namierzyć ćwiczeń w warunkach domowych proszę o linka jak ktoś będzie miał pod ręką.









Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50417 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Hey qlcia! Trzymaj się, ja może zbyt dużego doświadczenia na tym forum nie mam ale warto zawziąć się i się nie burzyć. Chyba sama zresztą przeglądałaś mój dziennik i wpisy szefowych możesz policzyć u mnie na palcach jednej ręki co nie przeszkadza mi w chudnięciu. Shrimp najwięcej komentuje mi moją michę i jej uwagi staram się poprawiać co nie zawsze mi wychodzi. Na początku też miałam wrażenie, że mój dziennik jest "omijany" chociaż wejść jest dość dużo i jest to poczucie obserwacji ;). Póki co jesteśmy świerzakami (podoba mi sie to określenie :) ) i mamy co czytać na tym forum. Niżej przesyłam Ci linki, które ja pochłonęłam :) najfajniejsze jest to, że wchodzisz w jeden wątek a tam odsyłają cię do następnego itd itd...
https://www.sfd.pl/-t418943.html
Powodzenia!
ps chociaż sam fakt, że dziewczyny wpisują "trzymamy kciuki" "powodzenia" jest również motywujące

Zmieniony przez - milenawawa21 w dniu 2012-04-04 08:40:19
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 26831 Wiek 16 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 283202
Hej,
wrzuć jeszcze rozpiskę treningu (z obciążeniem) i daj fotki Nie będzie problemu z ich wykasowanie, a bardzo pomogą

Głupimi dietami rozwaliłaś sobie metabolizm, teraz trzeba to wszystko ponaprawiać. Jak długo się głodziłaś i byłas na dukanie?

Znacznie ogranicz lub na jakiś czas w ogóle wywal nabiał z diety. Postaraj się zastąpić białko w proszku jedzeniem.

A ja nie jestem za ciężka jak na swoją wagę?
http://www.sfd.pl/Ruda_DT_/_Debiuty_2015-t1044538.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 3070 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 64224
Zdjęć nie dam bo się ogromnie wstydzę mojego zadu i bebecha
Nie masz czego się wstydzić Wiele z nas ( w tym ja zaczynało z nadwagą i zdjęciami, którymi niechętnie jest się "chwalić". Wstydem jest nic ze sobą nie robić Możesz wrzucić fotki, poczekać aż rzucą na nie okiem szefowe, a potem poprosić je o ich usunięcie jeśli bardzo będą Cię krępować, a jak nie chcesz w ten sposób to możesz wysłać szefowym na priv. Najlepiej 4nn albo Marcie, bo Obli teraz bardzo zabiegana

Mówisz, że zaczęłaś tak jeść od 2 tygodni. A wcześniej jak kształtowała się kaloryczność Twojej diety. Te wszystkie tysiąc kalorii, dukany są bardzo odległe? I długo na nich byłaś? To dość istotne
Fajnie jakbyś też napisała jak wyglądał ten trening siłowy.

Życzę powodzenia
Edit: Ruda

Zmieniony przez - Oveja w dniu 2012-03-28 00:22:42

"Jeśli spędzasz zbyt wiele czasu myśląc o czymś, nigdy tego nie dokonasz" (Bruce Lee)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 43 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 377
Dzięki wielkie za odpowiedź i zainteresowanie. Macie racje teraz już wiem że głupimi dietami rozwaliłam sobie metabolizm i organizm nie może się pozbierać, ale przy 2 małych dzieci nie było czasu na planowania posiłków co dopiero na siłownię więc stosowałam diety które wpadły mi w ręce. Na szczęście te diety nie były długie, bo po jakimś czasie wracałam do starych nawyków.

Jeśli chodzi o dukana to byłam na nim jakieś 1,5 roku temu i zaczynałam go chyba z 10 razy bo zawsze zawaliłam, strasznie mi tam brakowało warzyw (w dni białkowe) chleba i owoców. Najdłużej wytrzymałam ponad miesiąc tak że mam nadzieję że nie zaszkodziła mi za bardzo.

Odkąd chodzę na siłownię starałam się jeść zdrowo i mniej choć teraz wiem że nie było to za zdrowe, niestety każdy doradzał ale nie koniecznie dobrze. Jadłam o wiele za dużo nabiału, jogurtów i za mało tłuszczu bo tylko 2 łyżeczki dziennie (za poradą trenerki). Cukier odstawiłam całkiem (wogóle nie jem słodyczy) - ale to na dobre wychodzi. Postaram się wywalić jedną odżywkę z michy myślę że jedna może zostać co?

Najgorsze że od dziś nie chodzę na siłownie przez 2 tygodnie i strasznie się tego boję i nie wiem co robić w domu, kurcze ale się człowiek do wygody przyzwyczaił trzeba będzie pogłówkować.

Wklejam mój dotychczasowy trening.

- rowerek 10 min na rozgrzewkę
- Unoszenie sztangielek przed sobą w górę (po 4kg)
- rozpiętki ze sztangielkami w leżeniu na ławce poziomej (po 4kg)
- ściąganie drążka rączki wyciągu górnego w siadzie do klatki 30kg
- martwy ciąg 22kg 12/10/8x

- prostowanie nóg w siadzie 20kg
- wypychanie ciężaru na suwnicy 50kg
- uginanie nóg w leżeniu 15kg
- przysiady wykroczne ze sztangielkami po 4kg
- (przywodziciel) 60kg
- (odwodziciel) 60kg
- odwodzenie nogi w tył 60kg
- wspięcie na palce w staniu na maxsa

- rozpiętki w siadzie na maszynie 25kg
- odwrotne rozpiętki 20kg

Wszystkie ćwiczenia robię po 15 powtórzeń i taki trening powtarzam 2 razy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 43 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 377
Aaa i po każdym treningu 30 minut rowerka obowiązkowo.
Puki co spadam trochę potruchtać bo zaczynam mysleć o żarciu. Oj ciężkie dni mnie czekają
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 43 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 377
Hejka ktoś pomoże? Chodzi o te ćwiczenia w domu i ogólnie o rady
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 43 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 377
Wklejam dzisiejszą michę i idę na spacer bo trudno tak siedzieć i nic nie robić, przynajmniej troch ruchu zażyje i świeżego powietrza, potem zrobię przysiady i zacznę robić pompki choć marnie to widzę i wykroki niestety bez obciążeń bo w domu nic nie posiadam. No nic będę jakoś sama kombinować.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 43 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 377
micha na dziś

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 43 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 377
Może szefowe by do mnie zerkły i wyraziły opinię oraz czekam na porady.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 6363 Wiek 44 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 139662
qlcia dobrze, że dołączyłaś. Zawsze można coś zmienić i dać organizmowi impuls.
Z tym, że na wytyczne musisz poczekać na Szefowe, bo to wyższa szkoła jazdy. Szefowe obecnie zarobione, a nowych użytkowniczek coraz więcej, jak to wiosną, więc cierpliwości.
Namawiałabym Cię jednak do wrzucenia zdjęć. Jak się wstydzisz, to a) zasłoń buziaka, b) dopisz przy zdjeciach, że prosisz moderatorkę o usunięciu, jak już obejrzy Cię eksperckim okiem. Skoro masz zastój, to trzeba pokombinować, a modom będzie łatwiej, jak zlookają Twój typ budowy i profil hormonalny, bo od tego zależy rozkład.
I podaj jaką kaloryczność trzymałaś do tej pory, bo z misek ciężko zgadnąć, jedna na poziomie 1850, druga już 1550.

Tymi dwoma tygodniami bez siłowni się nie martw, rób trening w domu, np. z piłką z podpisu obliques - masz link też w regulaminie. 80% sukcesu to dieta, więc miska jest kluczowa.
W dzisiejszej (coś Ci się data machnęła) na moje oko:
- mleko zagęszczone out, wystarczy Ci zwykłe lub śmietanka do kawy
- szynkę kanapkową zamień na coś wartościowego (pieczony schab, karkówka, udziec z indyka - własne, nie sklepowy szit); zwracaj uwagę na jakość tego co jesz, nie faszeruj się chemią, konserwantami, wodą przemysłową
- co to jest pomidor, ogórek, zupa po 1g? warzyw nie licz, chyba że dostaniesz takie wytyczne, na razie jedz i nie licz
- ryż biały zamień na brązowy, jedz też makaron pełnoziarnisty / strączki
- paluszki surimi bym wywaliła i zjadła rybę, popatrz na skład, prawdopodobnie jest w nich cukier, jakieś mączki i inny wypełniacz, rybą toto jedynie pachnie.

Poczytaj dobrze regulamin i wszystkie linki w nim, zwłaszcza co jedzą ladies - to obecnie Twoja biblia. Musisz mocno zadbać o jakość produktów. Tak jak pisała Ruda, staraj się o naturalne białko, jak braknie sięgaj po proszek, ale nie w pierwszej kolejnosci. Białko powinno być w każdym posiłku - w poprzedniej misce dwa pierwsze posiłki są go praktycznie pozbawione.

Dużo czytaj i kombinuj, poprawiaj miskę, bo dieta to podstawa, bez niej możesz siedzieć i 24/7 na siłowni i efekt będzie marny.


Jak chcesz coś dopisać, edytuj posty używając ikonki z karteczką z ołówkiem u góry postu (możesz zanim ktoś odpowie). Nie mnóż postów, bo moderatorkom będzie ciężko przebrnąć przez tą ilość.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 43 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 377
Dzięki za odzew.
Kurcze nie wiedziałam że mnoże posty ale nie umie znaleźć tej ikonki z karteczką z ołówkiem żeby dopisywać

Ok już mam, szukałam na górze strony a to przy każdym wpisie jest

Zmieniony przez - qlcia w dniu 2012-03-29 13:21:22
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zwiększenie mięśni u drobnej osoby

Następny temat

disco/ Zgrabna sylwetko nadchodzę ! boczki drżyjcie

Water