SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening dla osoby początkującej

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 318

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 9
Siemka!

Jako, ze jestem osoba początkującą, mam za soba okolo 3-4. Trenowalem do tej pory według planu treningowego od pewnego trenera z Instagrama (nie bede mowil nazwy). Teraz chcialbym cos zmienic i sprobowalem ulozyc cos swojego. Wydaje mi sie, ze plan jest calkiem dobry, ale chcialbym sie prosic was - bardziej doswiadczonych o opinie na jego temat. Oczywiscie przed kazdym dniem jest rozgrzewka i aktywacja, nie bede jej tutaj pisal, przejde od razu do planu

Poniedziałek - NOGI i ABS

1. Przysiad ze sztangą 3x8p
2. Wyprosty na ławce rzymskiej 3x10p
3. Bulgarski przysiad 3x10p (na noge)
4. Wykroki ze sztangą 3x10p (na noge)
5. Wspiecia na palce jednonóż 4x10p (na noge)
6. Barbell Roll Outs 3x10-12p
7. Uginanie kolan w zwisie 3x10-12p

Wtorek - PULL (Plecy, Biceps, Przedramiona)

1. Podciąganie nadchwytem 3xMAX
2. Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia 3x10-12p
3. Przyciąganie wyciągu górnego jednorącz 3x10-12p
4. Shrugsy hantlami 4x10-12p
5. Spider curl hantlami 3x10-12p
6. Hammer Curl 3x10-12p
7. Dumbbell Wrist Curl 3x10-12p

Środa - PUSH (klatka piersiowa, barki, triceps)

1. Wyciskanie hantli na ławce poziomej - 3x8-10p
2. Rozpiętki na bramie 3x10-12p
3. Dipy na klatkę piersiowa 3x8-10p
4. Wznosy hantli do boku w oparciu o ławkę 3x10-12p
5. Facepull rotation 3x10-12p
6. Odwodzenie horyzontalne na wyciągu 3x10-12p
7. Cable push down 3x10-12p
8. Uginanie francuskie hantlami 3x10-12p

Piątek - NOGI, ABS I PRZEDRAMIONA

1. Rumuński martwy ciąg - 3x8-10p
2. Wyprosty na ławce rzymskiej - 3x10p
3. Bulgarski przysiad - 3x8-10p (na noge)
4. Uginanie na dwugłowe lezac - 1x15, 1x12, 5x5 (20sek przerwy w ostatniej serii)
5. Wyprosty nog na maszynie 3x10-12p