SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening Do Oceny/poprawy

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1408

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 201 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5598
Trening do oceny/poprawy

Poniedziałek:
Klatka-
*Trening Niemieckich ciezarowcow 10 serii po 3/4/5 powtorzen
do tego jakies 2 serie malym ciezarem na tak zwane "dobicie"
Triceps-
*PROSTOWANIE RAMIENIA PODCHWYTEM NA WYCIĄGU STOJĄC (progresja ze zwiększonym ciężarem 12/10/8/6/4)
*PROSTOWANIE RAMION NA WYCIĄGU W PŁASZCZYŹNE POZIOMEJ STOJĄC (3x10)
*WYCISKANIE FRANCUSKIE SZTANGI LEŻĄC (3x10)
*WYCISKANIE “FRANCUSKIE" JEDNORĄCZ SZTANGIELKI STOJĄĆ (dobicie ok. 2x20 - malym ciezarem)
Sroda:
Plecy-
*PODCIĄGANIE SZTANGI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE)(3x10)
*PRZYCIĄGANIE LINKI WYCIĄGU DOLNEGO W SIADZIE (3X10)
*ŚCIĄGANIE RĄCZKI WYCIĄGU GÓRNEGO W SIADZIE SZEROKIM UCHWYTEM DO KLATKI (3X10)
*ŚCIĄGANIE RĄCZKI WYCIĄGU GÓRNEGO W SIADZIE SZEROKIM UCHWYTEM DO KARKU (3X10)
Biceps-
*UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ STOJAC PODCHWYTEM (GRYF PROSTY) 3X10-12
*UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ NA „MODLITEWNIKU" (GRYF ŁAMANY) 3X10
*UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W SIADZIE-W PODPORZE O KOLANO 3X10
Przedramie-
*UGINANIE NADGARSTKÓW PODCHWYTEM W SIADZIE (do bólu)
*UGINANIE NADGARSTKÓW NACHWYTEM W SIADZIE (do bólu)
Piątek:
Klatka-
*Trening Niemieckich ciezarowcow 10 serii po 3/4/5 powtorzen
do tego jakies 2 serie malym ciezarem na tak zwane "dobicie"
Nogi-
*PRZYSIADY ZE SZTANGĄ NA BARKACH (3x10)
*PRZYSIADY WYKROCZNE (2x10)
*WSPIECIA NA PALCE W STANIU (3x10)

---Nogi robie w celu zmniejszenia obwodu uda itp. nie chce żeby mi się rozwineły ponieważ i tak juz mam potężne---

Sobota
Barki-:
*WYCISKANIE SZTANGI SPRZED GŁOWY (3X10)
*WYCISKANIE SZTANGI ZZA GŁOWY (3X10)
*PODCIĄGANIE SZTANGI WZDŁUŻ TUŁOWA (3X10)
*UNOSZENIE SZTANGIELEK BOKIEM W GÓRE (3X20)
*UNOSZENIE RAMION W PRZÓD ZE SZTANGIELKAMI (2X30)



_________________
Proszę o poprawki :)

Prawdziwa Siła Drzemie W Sercu, Nie W Słowach...

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1740 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 17642
www.wróżka.pl

oraz

i tak juz mam potężne---
60cm jest ??

i będę miły

http://www.sfd.pl/METODYKA_TRENINGU_:_PROGRESJA_A_STRES-t307091.html

Zmieniony przez - MoonBlade w dniu 2007-03-20 18:20:33

Destiny is in your hands.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 201 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5598
jak chcesz zaśmiecać forum to popisz sobie gdzie indziej baranie :)

Prawdziwa Siła Drzemie W Sercu, Nie W Słowach...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1740 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 17642
ha ha ha dobry sobie. A tak serio to "czego" to fota w profilu ? łańcucha ?

Nie bede kurviszonem, jak zawsze dałem Ci dobre rady:
Plan do dupy, pozatym napisz coś o sobie bo nikt Ci nie pomoże. I nie takim tonem "baranie". TO jest forum bede zaśmiecał gdzie będzie mi się chciało
A tak serio ile w udzie ??

Zmieniony przez - MoonBlade w dniu 2007-03-20 18:44:08

Destiny is in your hands.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 201 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5598
w udzie jest 64 ale nie zalezy mi na nogach a mowiac a tematem jest "trening do poprawy i oceny" a wiec prosze o poprawe tego co jest zle... a nie dawanie linkow.

Prawdziwa Siła Drzemie W Sercu, Nie W Słowach...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 201 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5598
Jeżeli już ktoś sie wypowiada to chcialbym zeby poprawil bledy w moim treningu. Chciałbym zeby wraz z czasem wzrastala mi sila i masa miesniowa.
Nie chce zeby ktos mi dawal linki tylko poprawil to co zrobilem zle. dziekuje i prosze o poprawe mojego treningu

Prawdziwa Siła Drzemie W Sercu, Nie W Słowach...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 133 Wiek 38 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3709
nie wiem jak dlugo juz trenujesz ale moim zdanie to przy takiej ilosci serii to duze partie lepiej robic raz w tygodniu a nie wymyslac ze klatka w poniedzialek i piatek.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 133 Wiek 38 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3709
"Nogi robie w celu zmniejszenia obwodu uda " no i ztym to mnie rozbawiles.nie sadze abys mial takie potezne uda by trzeba bylo je zmniejszac hehe.cwicz kazda partie miesni rownie ciezko, z czasem sie wyrowna.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 201 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5598
Poniedziałek:
Klatka-
*Trening Niemieckich ciezarowcow 10 serii po 3/4/5 powtorzen
Triceps-
*PROSTOWANIE RAMIENIA PODCHWYTEM NA WYCIĄGU STOJĄC (progresja ze zwiększonym ciężarem 12/10/8/6)
*PROSTOWANIE RAMION NA WYCIĄGU W PŁASZCZYŹNE POZIOMEJ STOJĄC (3x10)
*WYCISKANIE FRANCUSKIE SZTANGI LEŻĄC (2x10)

Sroda:
Plecy-
*PODCIĄGANIE SZTANGI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE)(3x10)
*ŚCIĄGANIE RĄCZKI WYCIĄGU GÓRNEGO W SIADZIE SZEROKIM UCHWYTEM DO KLATKI (progresja ze zwiększonym ciężarem 12/10/8)
*ŚCIĄGANIE RĄCZKI WYCIĄGU GÓRNEGO W SIADZIE SZEROKIM UCHWYTEM DO KARKU (progresja ze zwiększonym ciężarem 12/10/8)
Biceps-
*UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ STOJAC PODCHWYTEM (GRYF PROSTY) (12/10/8)
*UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W SIADZIE-W PODPORZE O KOLANO (3X10)
*ew. Modlitewnik jeśli uznacie, że potrzeba (3x10)
Przedramie-
*UGINANIE NADGARSTKÓW PODCHWYTEM W SIADZIE 2x(do bólu)
*UGINANIE NADGARSTKÓW NACHWYTEM W SIADZIE 2x(do bólu)

Piątek:
Klatka-
*Trening Niemieckich ciezarowcow 10 serii po 3/4/5 powtorzen
Nogi-*
PRZYSIADY ZE SZTANGĄ NA BARKACH (3x10)
*MARTWY CIĄG (3x10)
*PRZYSIADY WYKROCZNE (2x10)
*WSPIECIA NA PALCE W STANIU -Łydki- (3x10)

Sobota
Barki-:
*WYCISKANIE SZTANGI SPRZED GŁOWY (3X10)
*WYCISKANIE SZTANGI ZZA GŁOWY (3X10)
*PODCIĄGANIE SZTANGI WZDŁUŻ TUŁOWA (2X10)
*UNOSZENIE RAMION W PRZÓD ZE SZTANGIELKAMI (2X30)

____________________
A Coś takiego by pasowało? może byście mnie naprowadzili na kierunek co mam poprawić? skoro jesteście tacy znawcy... albo mi to sami poprawcie.

P.S. Nie chcialbym rezygnować z treningu klatki 2 razy w tygodniu

_________
Jeżeli możecie to prosze o wasze porady i poprawy w moim planie.

Z góry dzieki i pozdrawiam


___________________
Dodam jeszcze tylko że ćwiczę na siłownii "domowej" a wiec do dyspozycji mam : ławkę prostą, skos z głową w góre, wyciąg dolny i górny, sztange prostą, łamana i gryfiki do hantelkow no i z 120kg obciążenia. (więc szału nie ma) no i ławkę jeszcze moge ustawić pod kątem 90 stopni do barków:)
___________________
Przeczytałem wiele artykułów na sfd.pl ale im więcej czytam tym bardziej jestem zielony i nie wiem jak zrobić dobry plan "siłowo-masowy"

Zmieniony przez - Szklana88 w dniu 2007-03-21 00:46:22

Zmieniony przez - Szklana88 w dniu 2007-03-21 07:36:08

Prawdziwa Siła Drzemie W Sercu, Nie W Słowach...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 133 Wiek 38 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3709
chyba troche sie za bardzo pzrejmujesz rozpiska treningu.masa a takze sila bo nie ma jednego bez drugiego najlepiej idzie jak robisz miedzy 5 a 15 powtorzen.i tylko tego sie trzymaj.nie wnikaj w jakies niuanse treningowe,bo nie ma potzreby chyba ze masz 15 lat stazu w tym sporcie.skup na odpowiednim odzywianiu,na jedzeniu min. 5 posilkow dzienie,a masa i sila szybko przyjdzie,nie marnuj czasu na jakies wydumane treningi,bo na poczatku to ma to maly wplyw na twoj wyglad.skup sie jedzeniu a bedziesz wielki!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 201 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5598
ehh ale chodzi mi o to ile walic serii i powtorzen na dana partie miesni zeby bylo najlepiej. chcialbym wiedziec np czy na bica (ktorego robie po plecach) powinny byc 2 cwiczenia czy np 5 :)

Dzięki za odpowiedzi i prosze o nastepne

Prawdziwa Siła Drzemie W Sercu, Nie W Słowach...

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Co to są prostowniki??? <Lol>

Następny temat

Która Lepsza Pomocy !!!!

Fruzelina