SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 338

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 82 Na forum 260 dni Przeczytanych tematów 16490
Jako iż nie dostałem odpowiedzi to napisze to jeszcze raz

Wiek: 14 lat
Waga: 53
Wzrost: 160
Staż: około 2 miesiące

Wypaliło by to gdybym zaczął ćwiczyć kalistenike? Jeśli tak to na jakiej zasadzie miałbym wykonywać te ćwiczenia? Wykonywać powiedzmy 4 treningi w tygodniu i na każdym z nich skupiać się tylko na jednej parti ciała? Np poniedziałek nogi (przysiady sumo, pistolety, klasyczne) wtorek przerwa środa klatka(pompki wąskie szerokie diamentowe i dipy ) czwartek plecy/bicepsy ( podciąganie wąskie szerokie/negatywny uginanie ramion stojąc) piątek przerwa sobota brzuch kręgosłup( unoszenie nóg mostek) niedziela przerwa 
Jeśli tak może być to w jakich ilościach wykonywać te ćwiczenia? 


Zmieniony przez - Qwertyqwerty79 w dniu 2019-04-10 23:41:51
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7170 Napisanych postów 146240 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1169737
witaj.
trening kalisteniczny to trening funkcjonalny, wykorzystujacy mase ciala osoby trenujacej, nie skupiamy sie tutaj na cwiczeniach jednej grup miesniowej, a na treningu wszystkich partii ciala.
3 treningi na start w tygodniu powinny wystarczyc

zerknij na plan
https://www.sfd.pl/Street_Workout-t1130835.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9719 Napisanych postów 114704 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1371309
Ja bym dał ogólnorozwojowy obejmujacy całe ciało, tu nie ma co dzielić robić jakichś podziałów

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 82 Na forum 260 dni Przeczytanych tematów 16490
A do tego planu mógłbym dodać jeszcze inne rodzaje przysiadów i pompek? Typu wąskie diamentowe, a co do przysiadów to klasyczne i pistolety? A na brzuch nie miał bym robić nic?






Zmieniony przez - Qwertyqwerty79 w dniu 2019-04-11 22:34:12
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9719 Napisanych postów 114704 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1371309
Mozna wiele różnych kombinacji robić. Pewnie jeszcze nie umiesz figur typowo kalistenicznych np l-sit tu tak brzuch mosno pracuje że już np nie trzeba go dodatkowo przeciążać

Mozesz nap ułozyć 2 plany w jednym będą kalsyczne pompki w drugim diamentowe.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 82 Na forum 260 dni Przeczytanych tematów 16490
Co do l-situ to faktycznie nie jestem wstanie go wykonać, a jakie ćwiczenia polecasz na naukę go? Czyli lecieć tym planem co wyżej kolega zalinkował + uczyć się wykonać l-sit i nie wykonywać nic na brzuch? A do tego planu to mógłbym dołączyć w tym jednym obwodzie te rodzaje pompek i przysiadów, czy tak jak napisałeś zrobić 2 plany?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7170 Napisanych postów 146240 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1169737
jak dopiero zaczynasz to zacznij d podstawy w linku, pozniej zobaczysz czy to nie za malo i uzupelnisz sobie plan o kolejne cwiczenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 82 Na forum 260 dni Przeczytanych tematów 16490
Znaczy się zaczynać od podstaw to nie zaczynam, już kiedyś ćwiczyłem. Ale pytam się czy teraz zaczynać l-sit i jeśli tak to jak się go nauczyć. Co do tego planu to już dzisiaj zrobiłem go dałem 4 obwody te 4 ćwiczenia które tam były + 10 pompek diamentowych w każdej serii + 20 przysiadów klasycznych w każdej serii.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 52 Wiek 102 dni Na forum 101 dni Przeczytanych tematów 1999
ucz się lsita, do niego nie potrzebujesz mocnej bazy, proponowałbym na początku porobić hollow body, tak żebyś był w stanie przytrzymać 40/50 sekund, potem zaczynaj po prostu progresje, czyli najpierw lsit z kolanami przy klatce piersiowej, potem lekko do przodu, i tak dążyć do pełnego wyprostu, według trenera gimnastyki Chrisa Sommera na każdym treningu trzymaj sobie te progresje, tak żeby było 30 sekund, czyli jak masz nogi zbliżone do ciała i robisz to powiedzmy tak: 10 sekund, 8 sekund, 5 sekund, 3 sekundy, itd.. zeby było 30 i z treningu na trening zmniejszasz ilość serii (oczywiscie jesli dasz rade) az bedziesz w stanie w jednej serii utrzymać 30s dana progresje, wtedy dajesz nogi bardziej do przodu i to samo. L-sit nie jest trudnym elementem, kilkanaście treningów i będziesz go ogarniać. I oczywiście że trening FBW kalisteniki, nie ma nawet innej opcji się rozdrabniać, tutaj bez ciężaru, trzeba dawać bodziec całemu ciału...

P.S zacznij rozciągać czworogłowe, później mi podziękujesz. ;)


Zmieniony przez - hsncalisthenics w dniu 2019-04-12 20:26:24
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

[BLOG] HSN - wejść w dorosłość z formą :)