SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

TRENING NA MASE W CHACIE???POMOCY!!!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1068

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10796 Napisanych postów 47715 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Cze!Czy mógłby ktoś obeznany w temacie doradzić mi jaki trening byłby godny polecenia na mase???Na "ostro" jeszcze nie "pakowałem",a chce wreszcie przybrać na masie! , zależało by mi na tym aby trenować w chacie (brak kasy i czasu na siłke :( Moje pomocne dane: 182cm, 60 kg wagi. Co do sportu to rower, 2Xw tyg. trening Taekwondo, no i (umiarkowanie) ciężka praca fizyczna.Biorę pod uwagę także suplementy. Poradźcie ;)

dzięki i pozdro 4ALL!!!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 4168 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 16823
no a jakim sprzetem dysponujesz?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10796 Napisanych postów 47715 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Myśle że z chantelkami nie będzie problemu, poza tym to raczej ciężko będzie z innym sprzętem :(
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 7995 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 70817
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 200 Napisanych postów 31902 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 94077
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10796 Napisanych postów 47715 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Dzięki za porady, na pewno się przydadzą :)
Trening z chantlami wystarczy na mase??Jest on wszechstronny czy jeszcze coś dodać??
pozdro!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 43 Napisanych postów 2585 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 17421
Ja tylko cos wtrace jesli pozwolicie. Piszesz "Co do sportu to rower, 2Xw tyg. trening Taekwondo, no i (umiarkowanie) ciężka praca fizyczna." Hmmm ja bym z czegos zrezygnowal. Wyrzucicl bym rower przedewszystkim - no chyba ze po treningu to mozesz chwile pojezdzic ale tak ogolnie to wyrzucic, reszta z tych twoich sportow tez nie bardzo mi sie podoba. Ciezko jest robic mase przy takie ilosci zajec.

!-=PEACE, LOVE & TOLERANCE=- !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10796 Napisanych postów 47715 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Macie racje z rowerka zrezygnuje i zredukuję plan zajęć, choc i tak nie będzie łatwo :/ , no i postaram się więcej jeść ;)
pozdro!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 83 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1020
JA TEZ CWICZE NA CHACIE ALE NASZCZESCIE MAM ŁAWKE ODCIAZENIE NA 120 KILO , STANGE I CHANKIELKI I TO MI STYKA W ZUPELNOSCI JAK NARAZIE JAK CO SMI NAJDZIE TO SIE DOKUPI COS JESZCZE :) POZDRO

ThC

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 385
witam mam takie pytanko moja waga 60 kg wzrost 183 cm!!!mam w domku laweczke hantle sztange itd.głownym problemem jest przybranie na wadze zaczynam stosowac taki trening i taka diete czy mozecie cos podpowiedziec ewentualnie?????DZIEŃ 1 : NOGI + BRZUCH
1.przysiady ze sztanga na barkach w małym lub średnim rozkroku-3serie-20,15,12 (przerwy 1,5 - 2 minut)
2.przysiady ze sztanga na barkach w dużym rozkroku-3serie-15,12,10(1,5-2 minut)
3.wspięcia na palce w staniu-3-4serie x do zmęczenia
4.dowolne ćwiczenie na m.proste brzucha-3serie x do zm.

DZIEŃ 2 : WOLNY

DZIEŃ 3 : KLATKA + BARKI + TRICEPSY
1.wyciskanie w leżeniu na ławce płasko- szeroki uchwyt - 20(1),15(1,5),12(2),8(2) - w nawiasach przerwy
2.do wyboru:wyciskanie w leżeniu na ławce płasko wąsko-12(2),10(2),8(2,5)8(2) - można użyć gryfu łamanego lub pompki na poręczach - do zmęczenia
3.wyciskania "żołnierskie" 3-fazowe-18,15,12,12 powt(1,5-2 minut) - OPIS NA KOŃCU
4.do wyboru:wyciskanie francuskie w staniu lub siadzie/prostowanie na wyciągu-15,12,10,8,8(2 minuty)-można użyć gryfu łamanego(do francuskiego)

DZIEŃ 4 : WOLNY

DZIEŃ 5 : PLECY + BICEPSY
1.podciąganie na drążku szerokim nachwytem do karku lub brody-5serii x do zmęczenia (1 - 2 minuty)
2.podciąganie na drązku podchwytem do brody-5serii x do zmęczenia(2 minuty)
3.martwy ciąg(może być na podwyższeniu)na lekko ugiętych nogach-4-5serii x 15,12,10,10,8(1,5 - 2,5 minuty)
dieta to posilki 7 x dziennie w dniu treningu i 5 x w wolne dni!!!! czy polecilibysic emi cos innego?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 385
witam mam takie pytanko moja waga 60 kg wzrost 183 cm!!!mam w domku laweczke hantle sztange itd.głownym problemem jest przybranie na wadze zaczynam stosowac taki trening i taka diete czy mozecie cos podpowiedziec ewentualnie?????DZIEŃ 1 : NOGI + BRZUCH
1.przysiady ze sztanga na barkach w małym lub średnim rozkroku-3serie-20,15,12 (przerwy 1,5 - 2 minut)
2.przysiady ze sztanga na barkach w dużym rozkroku-3serie-15,12,10(1,5-2 minut)
3.wspięcia na palce w staniu-3-4serie x do zmęczenia
4.dowolne ćwiczenie na m.proste brzucha-3serie x do zm.

DZIEŃ 2 : WOLNY

DZIEŃ 3 : KLATKA + BARKI + TRICEPSY
1.wyciskanie w leżeniu na ławce płasko- szeroki uchwyt - 20(1),15(1,5),12(2),8(2) - w nawiasach przerwy
2.do wyboru:wyciskanie w leżeniu na ławce płasko wąsko-12(2),10(2),8(2,5)8(2) - można użyć gryfu łamanego lub pompki na poręczach - do zmęczenia
3.wyciskania "żołnierskie" 3-fazowe-18,15,12,12 powt(1,5-2 minut) - OPIS NA KOŃCU
4.do wyboru:wyciskanie francuskie w staniu lub siadzie/prostowanie na wyciągu-15,12,10,8,8(2 minuty)-można użyć gryfu łamanego(do francuskiego)

DZIEŃ 4 : WOLNY

DZIEŃ 5 : PLECY + BICEPSY
1.podciąganie na drążku szerokim nachwytem do karku lub brody-5serii x do zmęczenia (1 - 2 minuty)
2.podciąganie na drązku podchwytem do brody-5serii x do zmęczenia(2 minuty)
3.martwy ciąg(może być na podwyższeniu)na lekko ugiętych nogach-4-5serii x 15,12,10,10,8(1,5 - 2,5 minuty)
dieta to posilki 7 x dziennie w dniu treningu i 5 x w wolne dni!!!! czy polecilibysic emi cos innego?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening Hit . pomocy

Następny temat

Body Building Belt

NutLove