SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Sylwetka/ dziennik

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2683

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 999
O mnie: Witam, można powiedzieć tak naprawdę że jestem początkującym w tym sporcie. Mimo że z siłownią mam kontakt już od około 5 lat to nigdy nie traktowałem poważnie diety a wychodziły mi co najwyżej kilku miesięczne zrywy, które kończyły się przybraniem masy i zwiększeniem siły.

W ostatnich kilku miesiącach przemyślałem sobie że chyba warto bardziej się skupić nad wyglądem niż dorzucać kolejne kilogramy na ławeczce lub powiekszać obwód bicepsów nie patrząc jak się otłuszczam.

Postanowiłem wziąć się za siebie. Od połowy sierpnia wziąłem się za diete i za bieganie, codziennie po 8-10 km + siłownia ze 2 razy w tygodniu( trening ogólno rozwojowy, aby rozruszać wszystkie mięśnie). Od października zrobiło się zimno wiec postanowiłem wykupić karnet na siłownie.

Efekty jakie osiągnąłem od sierpnia do dziś są rewelacyjne, niestety nie robiłem żadnych pomiarów, jedyne co mogę powiedzieć to że ważyłem wtedy 80 kg. Różnice najbardziej widać po spodniach, które niestety już leżą tylko w szafie bo bym się w nich utopił. Postanowiłem więc założyć ten dziennik, aby był dla mnie dodatkową mobilizacją, szczególnie w te dni kiedy przychodzi kryzys. No i żebym mógł zobaczyć ile pracy wkładam w to co robie.
Chętnie posłucham też porad i opini innych forumowiczów.

Informacje podstawowe:
Wiek: 22 lat
Wzrost: 174 cm
Waga:75 kg
Grupa krwi: B-

Aktualne wymiary:
Kark: 40 cm
Klatka piersiowa: 102/108 cm
Talia: 79 cm
Udo: 57 cm
Łydka: 37 cm
Ramię: 32/37 cm
Przedramię: 29 cm

Dieta: