SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PaniC/dziennik/sylwetka gibkosc szybkosc sila i technika KB

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7701

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 74 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 234
Siema sporo sie wahalem nad zalozeniem dziennika ale sie przemoglem. Mam nadzieje ze poprawie systematycznosc treningow.
Na poczatek kilka liczbowych informacji o mnie:

Data urodzenia: 13-luty-1988
Wzrost - 189 cm
Waga - 77,5 kg

Wymiarow nie podaje bo nie mam na celu budowania grubych łap.

Troche o mnie:

Moze nie ma co sie rozpisywac o mojej karierze sportowca bo takiej nie mialem;p W klasach 1-3 szkoly podstawowej chodzilem na basen 2 razy w tygodniu. Chyba przez 2-3 lata;p W 4 klasie podstawowki zaczalem trenowac koszykówke i trwalo to okolo 3 lata. W gimnazjum jakies tam pompeczki i biceps/triceps na hantlach ale to nic nie dalo bo w tym okresie strasznie szybko roslem i mialem problem ze zbudowaniem miesni. W liceum zaczalem trenowac na drązku - zamontowany pod sufitem z 3 pozycjami do treningu. Planowalem sie dostac do WAT'u, a tam rekrutacja miala miedzy innymi polegac na podciagnieciach na drazku, biegu na 50m i 1000 m. Najlepszy wynik na drazku to 24 podciagniecia a mi pod koniec gimnazjum udalo sie podciagnac 17 razy. W ciagu poltora roku postep od 0 podciagniec do 17 zadowala mnie. Po maturze zaczalem przygode z Kickboxing'iem. I teraz dopiero majac 20 lat obudzila sie we mnie żądza trenowania i bycia najlepszym. Nigdy nie jest za pozno i udowodnie to. Zobaczycie!

Trening na budowe muskulatury opiera sie na tym opisanym przez Oliviera Laffay'a w "Trening silowy bez sprzetu" Goraco polecam, jest to trening do poprawy wytrzymalosci, gibkosci a takze wiekszosci partii miesni. Trening ten ma 13 poziomów. Zaczynajac dziennik jestem na 6-tym poziomie. Trening ten rozpoczalem 12 grudnia 2007 roku. ABS (trening brzucha) zaczalem 1 grudnia i zaczynajac pisac dziennik bylem na 3 poziomie.

Trening wyglada nastepujaco:
*poniedzialek - rozciaganie miesni nog (60minut), skakanka(30min) trening w sekcji(90minut), ABS
*wtorek - trening silowy (60 minut), ABS
*sroda - rozciaganie miesni nog, skakanka, trening w sekcji
*czwartek - trening silowy, ABS
*piatek - rozciaganie miesni nog, skakanka, trening w sekcji ABS
*sobota - trening silowy
*niedziela - cos wrzuce ...

Planuje dorzucic bieganie i do konca nie wiem czy biegi dlugodystansowe na poprawe kondycji czy krótkodystansowe na poprawe szybkosci i chyba jednak biegi krótkie wybiore bo skakanka poprawia mi kondycje i treningi w sekcji Kickboxingu.
We wrzesniu mam zamiar przejsc do grupy zaawansowanej wiec musze cholera zabrac sie za technike (trening przed lustrem, walka z cieniej i kopniecia w worek) bo wiem ze mogloby byc lepiej.

Trening gibkosciowy polega na 20-minutowej rozgrzewce a nastepnie rozciaganie statyczny przeplatane balistycznym i dynamicznym.

Aktualny 6-ty poziom treningu silowego sklada sie z: (ćwiczenie B1) podciagniec w podporze rekoma na dwoch stojacych obok mnie wysokich krzesel, (ćwiczenie A2) pompek z nogami w podporze na wysokosci 1 metra, (ćwiczenie A5) pompek w waskip ustawieniu rak i w podparciu ich na wysokosci 25 cm, (ćwiczenie I1) podciagniec na drazku w szerokim nachwycie ale tylko 1/3 zasiegu), (ćwiczenie C1) podciagniec w podchwycie w zakresie ruchu 1/2, (ćwiczenie E2) Przysiady na jednej nodze w futrynie z utrzymaniem rownowagi przy pomocy rak opartych lekko na futrynie, (ćwiczenie F) przysiad ze zlaczonymi nogami a nastepnie wyskok do gory, oraz (cwiczenie K2) w podporze dlonmi na scianie na wysokosci 140 cm i zginanie rak w lokciach az do dotkniecia lokciami sciany).

Bede mogl przejsc na poziom 7-ódmy dopiero po wykonaiu 6 serii cwiczen B1, A2, I1 i C1 po 10 powtorzen z przerwami 25-sekundowymi miedzy kolejnymi seriami i cwiczeniami.
Aktualne wyniki cwiczen to:
B1 - 9 powtorzen
A2 - 10 powtorzen
I1- 6 powtorzen
C1- 6 powtorzeen

Z treningu na trening bede sie staral dojsc do 10 powtorzen i przejsc na poziom 7, ktory opisze (mam nadzieje) za jakis czas.
Mysle ze zajmie mi to jakies 6-8 treningow czyli 2-3 tygodnie.


//zdjecia wkrótce//
Prosze o doping -.-
Pozdrawiam wszystkich sportowców i wojownikow! Hehe!

Zmieniony przez - PaniC w dniu 2008-04-02 11:07:05
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 74 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 234
Jako ze ide do pracy na wakacje to malo bedzie czasu i energii na treningi. Planuje zajac sie treningiem nóg, pleców i brzucha. Zastanawiam sie jakie cwiczenia na plecy zrobic, czy te co do tej pory robilem I1, C3, I4, I5 i M czy moze jakis inny zestaw. Mam mozliwosc cwiczyc nachwytem, podchwytem, chwytem neutralnym i szerokim nachwytem. Nogi i brzuch bez zmian.

Zmieniony przez - PaniC w dniu 2008-06-22 16:04:35
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 205 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 6102
No to do dziela Psze Pani!!! Powodzenia!

Cognosce Te Ipsum

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 2716 Wiek 36 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 12436
no ok bedziem tu zagladac i liczze ze ty tez ..

<<< SHOTTAS Team >>>
http://www.cwaniak.rembertow.net/

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 74 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 234
Fotka z grudnia 2007




Fotka z marca 2008




Fotka z marca 2008




Zmieniony przez - PaniC w dniu 2008-04-02 12:11:33
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 74 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 234
Jestem w domu i spokojnie moge wymiary zdjąc a wiec:
Biceps - 34
Klatka - 107
Pas - 85
Udo - 57
BF - 13%

Zmieniony przez - PaniC w dniu 2008-04-02 13:13:46
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 74 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 234
I jeszcze te 2 dzisiejsze fotki a potem dopiero za jakies pol roku pokaze co z tego wyszlo -.-
A i przepraszam za jakosc ale robie 9 megapixeli a potem jak mi ImageShack robi resize do 640/480 to sie wali :<









Zmieniony przez - PaniC w dniu 2008-04-02 13:42:28
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 74 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 234
Wlasnie jestem po treningu KB. Niezle szlo chociaz gorzej z low-kickami bo piszczel zbity. Troche narzekam na wysokosc kopniec w glowie. Nie jest szokujaca bo w szyje kopie piszczelem i bez wiekszej sily. W zwiazku z tym zamierzam odrzucic trening na budowe miesni nóg. Musze przyznac ze jestem zadowolony z dziennika bo mialem dzis ochote nie robic abs'a ale skoro publicznie zaplanowalem to zrobilem;p do jutra!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 74 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 234
Uff ladny trening. Pomoglo to ze wkurzylem sie na panne to lepsze cisnienie na trening i udalo sie postepy zrobic a wyglada to tak:
ćw B1: z 9 na 9 powtórzen
ćw A5: z 8 na 9 powtórzen
ćw I: z 6 na 7 powtórzen
ćw C1: z 6 na 7 powtórzen

dojde do 10 powtorzen i przechodze na 7 poziom treningu.

Zaraz ide na skakanke 20 minut i rozciagac nogi bedziemy;p a potem ABS -.-

zmierzylem po treningu biceps i klatke to z 35 na 37 weszlo i z 107 na 109. Do jutra!

Zmieniony przez - PaniC w dniu 2008-04-03 19:38:04

Zmieniony przez - PaniC w dniu 2008-04-03 19:45:37
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 74 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 234
Witajcie ponownie -.- nie mialem jak wczoraj wejsc na kompa po treningu to dzisiaj opisze wczorajszy. A wiec wczoraj:P rozciaganie nog mialem. To juz chyba miesiac streching robie i powoli widac efekty z technikami noznymi i szpagatem:] A na KB byly tylko techniki bokserskie przez caly trening to skupialem sie glownie na pracy nog i obronie. Wysmienicie szlo:] A dzisiaj przede mna jeszcze ABS i trening silowy. Przeliczalem ostatnio za ile czasu przejde na ostatni (13) poziom tego treningu silowego Laffay'a i wyszlo mi ze potrzebuje okolo 12 miesiecy. Na pierwszych poziomach trzeba uzyskac jakas tam ilosc powtorzen a wyzsze poziomy, wlasnie 7 ktory teraz zaczne, polegaja na cwiczeniu w jakims czasie, od 1 do 3 miesiecy na jeden poziom. A mialem nadzieje ze pod koniec wakacji bede konczyl ten trening a tu dupa;p dopiero na poczatku nastepnych wakacji. Ale to dobrze -.-
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 10215 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 55545
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 74 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 234
dzieki dzieki :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pytanko prosze o odp :)

Następny temat

Nadgarstki przykladowe cwiczenia

Water