SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Suple - rekomendowane przez/dla Ladies SFD

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 217252

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Bull Administrator
Ekspert
Szacuny 920 Napisanych postów 55283 Wiek 50 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 336126
daj znać po miesiącu jak z regeneracją
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 395 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 11472
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 14
Witam,
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 14
To mój pierwszy post na forum. Proszę Was bardzo o pomoc. Nie potrafię sama dobrać suplementacji. Mój problem jest dość złożony. Trenuję od 22 lat. Mam 32. Od 1999 r. - fitness. Od 2009 - trening aerobowy i siłowy. Dieta zbilansowana. W sierpniu w moim życiu wydarzył się bardzo duży stres, który trwa do dziś. Niestety nie jestem w stanie go wyeliminować. Oznaczałam poziom kortyzolu..niby w normie. W sierpniu - po wystąpieniu stresu - przestałam jeść. Zdaje sobie sprawę co to oznacza dla organizmu. Schudłam ok 1,5 km. Po powrocie do normalnego żywienia waga wzrosła o 5 kg. { wyjściowa i stała 52, po stresie 50, obecnie 55 }. Nie chciałam wprowadzać nowych bodźców więc wróciłam do wszystkich czynności { i żywieniowych i treningowych }, które były dla mnie stałe przed stresem. Niestety nic nie działa. Od 3 miesięcy nie mogę pozbyć się tych dodatkowych 3 kg. Zmieniła się też struktura tkanki. Proszę o pomoc. Czy polecicie mi może jakieś termogeniki? Co może pomóc?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 26831 Wiek 18 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 283202
Załóż swój oddzielny temat z ankietą i fotami, zobaczymy, co się dzieje.

A ja nie jestem za ciężka jak na swoją wagę?