SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Problem z masą

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1943

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 208 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2974
Witam.
Wiek - 19 lat, Waga - 82 kg , BF 17% , Staż - 1,5 roku. Endomorfik. Szybko łapie tłuszcz.

Niestety beznadziejny zemnie przypadek. Genetyka do bani czy co. Trenuje 1,5 roku z małymi przerwami.
Aktualnie masa. Ogólnie masakra. Zero przyrostów.
Na początku trenowałem Splitem - zero rezultatów.
Potem FBW ( z 3 miechy ) - było lepiej.
Potem Masa - dieta + 500 KCAl, suple ( kreatyna, białko, BCAA, minerały) - masakra - 15 kg + z czego 13 tłuszczu. Potem redukcja do 80 Kg
Więc taka opcja diety odpada. Nie wiem jestem bardzo oporny na przyrost mięsni. Teraz znowu masa, te sam suple
+ ZMA, ale kcal + 150 - 200 kcal - trenuje 1 miesiąc FBW i znowu zero przyrostów - NIC - nawet przytyłem z 1 kg ale mierzyłem się dokładnie centymetrem i mięśnie zero ZERO różnicy.

Ogólnie jestem załamany bo nic mi nie idzie. Dietę pilnuje.
Nie rozpisując się na temat diety ale po krutce - 6 posiłków.
WW - 250 - 300 gram, B - 200 g , T - 110 gram.
Przed treningiem białko + węgle (wolnostrawne ), po treningu białko + węgle ( CARBO ),kolacja - serek, + suple.


FBW - 2 ćwiczenia po 2 serie na każdą partie - może za dużo trenuje ??

Co mam robić ?? Pomórzcie ??
Jak jem dużo i ćwiczę ostro sam tłuszcz.
Jak jem mniej i pomału na masę i trenuje dosyć ostro też zero rezultatów.
Może Split ?? Nie wiem co robić.

Dzięki za odpowiedzi.
Pozdrawiam.



Płeć: Mężczyzna

Wiek: 19

Waga: 81

Wzrost: 185

Cel treningowy: Masa

Staż treningowy na słowni: 1,5

Uprawiane inne sporty: bieganie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Full osprzęt.

Dieta: Tak jak w poscie

Przeciwskaznania medyczne: Zero

Zażywane suplementy: do 350 zł - 1 miesiąc
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 23
Moim zdaniem za szybko skaczesz z kwiatka na kwiatek. Powinieneś dłużej praktykować wbyrany sposób na zdobycie masy a nie zmieniasz co 3 miesiace swoje praktyki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 9831 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 34282
Wklej swoje przeszle i obecne treningi.
Daj swoj przykladowy jadlospis z 3 ostatnich dni.
Jak zdrowie, morfologia i TARCZYCA?

WIEDZMA JEST MOJA %)
Znizka 30% na sprzet Kelton:
http://www.sfd.pl/Pozegnalna_Znizka_30%_na_sprzet_Kelton_od_Pumy.-t624346.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 208 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2974
Morfologia dobra - badana jakoś w styczniu - bo się jakoś wtedy żle czułem ale nie wiem dla czego - lekarz też nie wiedział bo krew okej ale przeszło mi po 1 miechu.

Dieta z 1 dnia - codzienie mam podobną.
Sniadanie -
3 całe jajka
pomidor
oliwa z oliwek
omega-3
chleb razowy ( lepiej owsianke ale poprostu jej nie nawidze)

Drugi posiłek -
Ciemny ryż
Kurczak
Jakieś warzywa - pomidor, ogórek, czasem jakieś mrożonki.
Oliwa z oliwek. Czasem troszke masła.

Trzeci posiłek ( w dni treningowe )
Białko WPC - ostrowi ( nie mam kasy na leprze )- 30g
Ciemny ryż lub jak nie mam czasu ciemny chleb ( czytałem w KIF że przed treningiem wolnostrawne WW )
Kreatyna

Po Treningu

Carbo 40 - 50 g
Białko WPC - 40 g
Kreatyna

Czwarty posiłek.
1,5 h po treningu
Ciemny ryż
Kurczak ( czasem inne mięso )
Warzywa.

Teraz zalerzy jak się wyrobie ale przewarznie po 4 posiłku jest juz 19 - 20. Wiec jem serek wiejski granulowany sam. Po 1 h koło 24 łykam ZMA.

Za 30 min dokończe dalej pisać
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 208 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2974
Kończe dalej.

Przed treningiem BCAA Kaizen 4 tabs, i tak samo po treningu + na noc z serkiem 3 tabs. Rano do sniadania witaminy i minerały TREC Mulitpack i potem jakoś też znowu łykam.

Jak nie ide na siłownie to jeszcze dotatkowo jeden posiłek koło 19 -
Tuńczyk - cała puszka
Ciemny chleb
Pomidor, ogórek.
Oliwa z oliwek

Co do tarczycy - nie wiem nigdy jej nie badałem - ale wiem że produkuje T3 i T4 które odpowiadają za spadek lub wzrost metabolizmu. Ja mam wolny metabolizm. Jak byłem 2 miechy na masie i dużo wegli ( 400 g - 450 g ) to cięzko było. Wielki brzuch, przeciężony ogólnie nie czułem się dobrze. Prawie się zajadłem.
Teraz jak jem troche więcej też czuje sie jakoś przeciożony i wolne trawie - serio jakoś to czuje :P


Co do treningu - jak robiłem Split to jakis trening z SFD - nie pamietam jaki ale klata z bicepsem, plecy z tricepsem ( chyba :P ) i barki + nogi. Marne rezulaty. Starałem się nie robić ćwiczeń izolowanych. Dużo hantlami.

FBW - ćwicze dosyć dużo ale zajmuje mi to teraz 60 min. Nie czuje się przetrenowany więc chyba jest okej. A 2 razy już sie przetrenowałem i przerwe miałem 2 tyg. wiec wiem jak to jest.
Aktualnie trenuje dużymi ciężarami i próbuje co 2 treningi zwiększać obciążenia. Siła troche poszła, ale masa nic. Trening z KIF-a
Trening:

Klata -
Wyciskanie na płaskiej - 2 x 6 - 8 razy
Wyciskanie hantli - 1 lub 2 x 6 - 8 razy

Barki -
Wyciskanie hantli siedząc - 2 x 8 razy
Unoszenie sztangielek bokiem w górę - 2 x 8 razy ( czasem sztanga wzdłuż tłowia )

Triceps-
POMPKI W PODPORZE TYŁEM - 2 x 10 razy lub WYCISKANIE FRANCUSKIE

Plecy-
Wiosłowanie 2 x 8 razy
ŚCIĄGANIE DRĄŻKA za głowe 2 x 8 razy

Nogi ( problem z kolanem - jak za dużo trenuje to boli bardzo - byłem u lekarza ale niby wszystko okej ale nie wiem ;/ )

Przysiady na maszynie - 2 x 10 razy
Coś na łydki.

Biceps -
UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ STOJAC 2 x 6 - 8 razy

Niby dużo ale czuje się okej. Taki trening był w KIF.
Wiem że na forum FBW wyglada inaczej ( mniej ćwiczeń ) ale sugerowałem się KIF-em.


Akutalnie od 2 dni mam sensacie żołądkowe. Bolą mnie flaki. Cięzkie sranie 2 dni bez siłowni. Nie moge patrzeć na jedzenie ;/;/;/ Ogolnie dziś się ważyłem i 81,2 kg - tyle i ile ważyłem 1 miech temu przed masa - więc zero przyrostów mięśni. ;(


Aktualnie myśle o CKD na mase ale nie wiem może są jakieś inne rozwiązania.

Kreatyna - XPAND - ogolnie zmarnowałem 400 zł przez 1 miech - super ;/

Zmieniony przez - ikar13 w dniu 2008-06-07 06:50:34
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 208 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2974
Odnawiam ;] Może ktoś się zainteresuje ?? Będe wdzięczny za pomoc ;]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 9831 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 34282
Jutro zajze na dluzej, obiecuje, wypadlo cos z okazji euro.

WIEDZMA JEST MOJA %)
Znizka 30% na sprzet Kelton:
http://www.sfd.pl/Pozegnalna_Znizka_30%_na_sprzet_Kelton_od_Pumy.-t624346.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 208 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2974
Odnawiam. Może ktoś wie jak mi pomóc :] Dzieki za odp.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 411 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 13529
A po treningu nie za malo wegli bierzesz? A moze lepiej w naturalny sposob je usupelnic?
Co do treningu no to duzo tego i kolejnosc taka z dupy, moze bys sprobowal fbw 5x5

"Went the distance now I'm not gonna stop"

http://www.sfd.pl/Nabijamy_kasę_v5_!!!!!-t449049-s35.html 
-dolącz się, nie każdy może sobie pozwolić na 6 posiłków dziennie.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 208 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2974
Co do kolejności to z KIF i bardzo dobrze się tak ćwiczy.
Co do wegli myśle że zastąpie troche odżywki zwykłym jedzeniem.

Trening nie wiem jaki może 5x5 fbw - patrzyłem na to już i całkiem spoko to wygląda tylko nie wiem czy to się sprawdzi u mnie czy może spróbwać z splitem ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 9831 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 34282
Jestem, ciagle miewam za malo czasu.
Co do FBW - nie wypowiadam sie. Ja polecam splita zarowno dla endo jak i dla hardgainerow. Masa idzie tragicznie - trzy dni. Masa idzie lepiej 4 dni.
Na moje oko dieta lezy. 2,5 grama bialka dajesz na kilogram calkowitej masy ciala przy 17% bf. Daje sie 2-2,2 grama na kilogram masy miesniowej. Za duze dawki bialki powoduja zachamowanie przyrostu masy.Polecam artykul Pana Ambroziaka lub Szukaly w dziale nutrifarm.
Kraze wokol tarczycy gdyz istnieje cos takiego jak ukryta niedoczynnosc ktorej niewykryjesz podstawowymi badaniami. Naczytalem sie o tym sporo artow w medycynie po dyplomie i innych takich. Czesto maja to endo ktorym latwiej zlapac tluszcz niz miesnie. Powiedz lekarzowi ze chcesz sie zbadac pod kontem ukrytej niedoczynnosci tarczycy bo inaczej przebada cie standardowo i kolko sie zamknie.

Odstaw te odzywki.za 300 miesiecznie to w rok w keltonie kupisz wszystkie mozliwe laweczki i maszyny (no moze procz suwnicy) a to lepiej na ciebie zadziala niz krazenie wokol waskiej liczby cwiczen+tona chemii. Witaminy + cyklicznie mineraly + cynk i magnes organiczny cyklicznie i to wszystko. Kreatyna na przelamanie stegnacji (tej po roku lub pozniejszej) - faza ladowania i koniec. Nie pomoze - znaczy sie - wogole nie pomoze bo reszta lezy(trening, dieta, regeneracja).

Edit: Jednak skomentuje trening

Klata -
Wyciskanie na płaskiej - 2 x 6 - 8 razy
Wyciskanie hantli - 1 lub 2 x 6 - 8 razy


1.Masa = 12-8 powtorzen.
2.Dublujesz cwiczenia
3.Plaska odpusc. Lepiej sztanga skos gora.

Barki -
Wyciskanie hantli siedząc - 2 x 8 razy
Unoszenie sztangielek bokiem w górę - 2 x 8 razy ( czasem sztanga wzdłuż tłowia )


Tu juz kategoryczna patologia. Barki potrzebuja nawet 15-12 na mase powtorzen. Tyly wogole nie cwiczysz. Same hantle... mieszane uczucie.

Triceps-
POMPKI W PODPORZE TYŁEM - 2 x 10 razy lub WYCISKANIE FRANCUSKIE


A dajesz tu wogole obciazenie ? bo jesli nie to na smietnik

Plecy-
Wiosłowanie 2 x 8 razy
ŚCIĄGANIE DRĄŻKA za głowe 2 x 8 razy


Nedza. Lepiej drazek do klatki i wioslowanie sztangielki w opadzie.

Nogi ( problem z kolanem - jak za dużo trenuje to boli bardzo - byłem u lekarza ale niby wszystko okej ale nie wiem ;/ )

Przysiady na maszynie - 2 x 10 razy
Coś na łydki.

Biceps -
UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ STOJAC 2 x 6 - 8 razy


Nedza.

Na tym planie nie urosniesz. Nie wiem czy to twoj czy jakiegos experta od FBW ale ja tu ani masy ani sensu nie widze. Pobierz z podwieszonych jakis dobry FBW albo lepiej - zrob porzadnego splita 3 dniowego na poczatek gdzie trenujesz cale cialo a nie tylko urywki co by w formule FBW sie zmiescic.

Carbo bym psu nie kupil.Ew. swini do paszy bym dosypal.
Jesli juz kupiles- zrob dorby uczynek- wyslij do etiopii, tam naprawde gloduja i potrzebuja takiego tucznika z wegli prostych ktory momentalnie zamieni sie w tluszcz.
Dla czlowieka z ciagutami do tycieWW proste w diecie = tylko owoce i to malo- dokladnie wyliczyc ile ci trzeba po treningu. reszta to dobre(w bonusie z blonnikiem) ww zlozone.

Zmieniony przez - puma666 w dniu 2008-06-13 03:37:45

WIEDZMA JEST MOJA %)
Znizka 30% na sprzet Kelton:
http://www.sfd.pl/Pozegnalna_Znizka_30%_na_sprzet_Kelton_od_Pumy.-t624346.html

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Rozpiska początkującego domownika...

Następny temat

Czy tak można??

Fruzelina