SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomocy!! prosze o porady!!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2750

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 32 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 132
Witam!
mam 18 lat trenuje około 2 lat! Trenuje 4 razy w tygodniu poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek! siłownie mam w piwnicy mam tu praktycznie wszystko co potrzebne do dobrego treningu! Moj trening wygląda tak: pon. klata 4 cwiczenia po 3 serie i triceps 3 cwiczenia po 3 serie! wtorek- barki 4 ćwiczenia po 3 serie plecy 4 cwiczenia po 3 serie i biceps 3 cwiczenia po 3 serie i tak w kołko! oprocz tego trenuje piłke nozna treningi mam bardzo często! moj problem jest w tym ze nie mam widocznych wzrostow w sile czy w masie! Jesli mozecie to prosze o porady jak mam ułożyć trening! Chiałbym teraz wyraznie poprawic siłe!! za odpowiedz przyznam soga i z gory dzieki
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 114 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2382
cięzko = Da sie z odpowiednią dietą

wiec do roboty

co do białka to myśle ze warto, widziałem takowe jednego z naszych czołowych trójboistów i myśle ze nie jest jedynym który sprzedaje tam dobry towar, choć wałki sie trafiają nagminnie wiec uwazaj,

zawsze można wiecej

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 149 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1443
heh ale pytanie :D
najwyrazniej zle cwiczysz/za malo/za maly ciezar/za malo sie angazujesz/za duzo pijesz :D albo nie potrafisz docenic samego siebie i efektow swojego treningu!!

pozdro =]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 53 Napisanych postów 7776 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 40778
Jak my Ci mamy pomóc nie napisałes praktycznie nic
Podaj ćwiczenia jakie wykonujesz , ilośc powtórzeń wszystko dokładnie napisz wtedy bedzie mozna cos poradzic a nie na odpiepsz sie.
Czekamy...

Za NiEdŁuGo ZwArIuJe

Mam przyjazną materie i jem węglowodany

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 32 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 132
na klate robie na ławca płaskiej wewnątrz serie (3serie) potem sztangielkami robie 3x15 ostatnie powtorzenia ciezko ida nastepnie wyciskam sztange na skosnej 4x6-10 i znowu sztangielki na skosnej! tak wyglada klata a na biceps robie najpierw sztanga 3x10 potem sztangielkami w uchwycie młotkowym 3x10 i jeszcze ze skretem do wewnątrz3x10
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
saib__ ZASŁUŻONY
Specjalista
Szacuny 60 Napisanych postów 20426 Wiek 32 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 84558
na klatke trening lipa
spróbuj tak:
- wyciskanie sztangi na płaskiej 12/10/8/8
- wyciskanie sztangielek na skosie 15/12/10/8
- rozpiętki na płaskiej lub na skosie 4x12

Były moderator Sceny MMA i K-1 oraz elita SFD.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 32 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 132
Tak wygląda moj cały trening
Poniedziałek:
Klata:
- wyciskanie sztangi na ławce płaskiej (robie 3 wewnatrz serie)
- rozpietki 3x10
- wyciskanie sztangi na ławce skosnej 4x6-10
- wyciskanie sztangielek na ławce skosnej 3x15
Triceps:
- prostowanie ramion zza głowy ze sztangą 3x6-12
- sciaganie wyciagu nadchwytem 3x6-12
- sciaganie wyciagu podchwytem 3x6-12

Wtorek:
Barki:
- wyciskanie sztangi siedzac z klaty 3x6-10
- unoszenie ramion w bok stojac prosto 3x15
- unoszenie sztangi w przod stojac 3x6-10
- unoszenie ramion w bok w opadzie tułowia 3x15
Plecy:
- wiosłowanie w opadzie tułowia 3x6-10
- unoszenie sztangi do brody stojąc 3x6-10
- sciaganie drązka z wyciągu za głowe siedząc 3x6-10
- martwy ciąg 3x6-10
Biceps:
- zginanie ramion ze sztanga stojac 3x6-10
- zginanie ramion w uchwycie młotkowym 3x10
- zginanie ramion ze skretem do wewnatrz ze sztangielkami 3x10

Środa - wolne Czwartek to samo co w poniedziałek a w piatek to co we wtorek sobota i niedziela wolne!!
oprocz tego trenuje piłke nozna dlatego nie trenuje nóg!
Prosze o porady jakies! moze cos trzeba zmienic w tym treningu! chciabym popracowac nad siłą teraz! Moze dajcie mi jakis dobry cykl na siłe albo poprawcie moj trening!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 32 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 132
i tak przy okazji to mam około 182 cm wzrtostu i waze 70 kg ciezko mi przytyc bo gram w piłke i ciagle biegam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 32 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 132
Licze na wasza wypowiedzi! bedą one nagradzane! z Góry dzieki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 961 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 7155
Pit-Bull87 jak sie chce przybrac na massie to powinno sie unikas zbednych wysilkow a juz o bieganiu nie ma mowy, to po pierwsze,pozatym odpowiednia dieta odgrywa wielka role wiedz proponuje jakas diete. Trening tez nie najlepszy. Popros to ktos kompetentny ci rozpisze ja juz dzisiaj nie mam glowy do tego.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 114 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2382
24 serie na klate tygodniowo... to jest masa!!

zawsze można wiecej

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 114 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2382
ale dobra jeśli prosisz o porady to co dokładnie cie interesuje, bo juz na wstępie powiem ze trening do d... ilość serii na partie moze być, ale za duzo ćwiczeń, rozłożenie tez nie bardzo, a to ze ze 2 razy na tydzień to juz porażka, to ze jesteś piłkarzem nie przeszkadza by wrzucic kilka serii na nogi, pytaj o to co cie męczy

zawsze można wiecej

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Mawashi i Michail to do was- plan do oceny.

Następny temat

problem z barkiem

nutloveb